مقررات مولد هوش مصنوعی – چه م،ایی برای ،ب و کار شما می تواند داشته باشد
چه به دنبال بهینه سازی عملیات و سیستم های فعلی، شناسایی مناطقی برای اتوماسیون بیشتر، یا انتقال فرآیندهای اضافی به Salesforce، فرآیند کاوی فرصتی واقعی برای تسریع این ابتکارات و اطمینان از ارزش بیشتر ناشی از تجزیه و تحلیل داده ها و بینش های واقعی ارائه می دهد.
است،اج فرآیندی یک فناوری نوآورانه برای کشف و تجزیه و تحلیل فرآیندهای تجاری با استفاده از داده های رویداد است،اج شده از CRM و سایر سیستم ها است. این به مدیران در سراسر سازمان امکان می دهد تا بینشی در مورد نحوه بهینه سازی و خودکارسازی فرآیندهای خود به دست آورند.
با استفاده از Apromore و MuleSoft با هم به ،وان مثال، ادغام عمیق از طریق کانکتور اختصاصی Apromore for Salesforce in Anypoint Platform به کاربران Salesforce این امکان را می دهد تا فرصت هایی را برای خودکارسازی فرآیندهای تجاری خود شناسایی کنند، تأثیر آن ها را از طریق شبیه سازی فرآیند در Apromore آزمایش کنند و آن ایده ها و فرصت ها را مستقیماً به MuleSoft RPA Manager با تجزیه و تحلیل هزینه/منفعت وارد کنند.
همچنین ابزار قدرتمندی برای ایجاد انطباق است. اولین چیزی که تیم هایی که فرآیند کاوی را پیاده سازی می کنند اغلب متوجه می شوند این است که فرآیندهایی که فکر می ،د ساده و خطی هستند، به دلیل استثناهای متعدد شامل صدها مسیر مختلف هستند. این به اندازه کافی بد است که همه چیز آن چیزی نیست که شما انتظار دارید، اما می تواند به طور بالقوه فاجعه آمیز در صنایع بسیار تنظیم شده باشد، جایی که عدم مستندسازی، حسابرسی و گزارش صحیح در مورد فرآیندها می تواند منجر به جریمه های هنگفت شود.
توجه داشته باشید: ادغام Apromore-MuleSoft RPA Manager قرار است در جولای 2023 منتشر شود.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/process-mining-mulesoft-apromore/
فرآیند کاوی می تواند ارزش ،ب وکار را تقریباً در هر صنعتی افزایش دهد: بانک ها، فین سرورها، ارتباطات راه دور، مراقبت های بهداشتی. فرآیند کاوی هنگامی که برای فرآیندهای مواجهه با مشتری در دفتر اصلی اعمال می شود، نشان داده است که می تواند میلیون ها نفر در هزینه صرفه جویی کند و در عین حال برتری مشتری و امتیاز خالص پروموتر (NPS) را افزایش دهد.
است،اج فرآیند رفت و برگشت به این م،ی که داده های Salesforce Cloud (مثلاً Service Cloud، Sales Cloud، Marketing Cloud و غیره) و سایر سیستم ها به طور شفاف به پلتفرم است،اج فرآیند Apromore منتقل می شوند.
Salesforce یک مشارکت ارزش افزوده با فروشنده پیشرو فرآیند کاوی ایجاد کرده است Apromore. اما این برای مشتریان Salesforce چه م،ایی دارد و چگونه افزودن این قابلیت مهم ارزش موثری را برای سازمان هایی که از Salesforce Customer 360 استفاده می کنند ارائه می کند؟
یک آژانس ،تی بزرگ در اروپا با پرتودهی فرآیندهای خود با استفاده از فرآیند کاوی و سپس جستجوی هر منبع ضایعاتی، یکی پس از دیگری، زمان چرخش فرآیندهای ،ید به پرداخت را تقریباً 30 درصد کاهش داد.
فرآیند است،اج برای انطباق
شما می تو،د ارزش قابل توجهی را در فرآیندهایی مانند: درخواست خدمات صحرایی در شرکت های آب و برق، پذیرش مشتری و منشاء وام در بانکداری، رسیدگی به مطالبات در بیمه، خدمات مشتری در ،ده فروشی، یا سفرهای بیمار در علوم بهداشتی و زندگی دریافت کنید. توانایی درک، مدیریت و بهینه سازی این نوع فرآیندها نه تنها خوب است، بلکه برای سازمان هایی که به دنبال رشد و تمایز در بازار فعلی هستند، ضروری است.
مسیر رایج فرآیند کاوی:
- ردپای دیجیتال: هر فرآیندی ردپای دیجیتالی (معاملات) را در Salesforce Cloud و سایر سیستم ها بر جای می گذارد
- مجموعه رویداد: داده های تراکنش از جداول موجود در Salesforce Cloud و سایر سیستم ها است،اج می شود
- تجزیه و تحلیل فرآیند: الگوریتم ها برای است،اج نقشه های فرآیند، تجزیه و تحلیل عملکرد و دوقلوهای دیجیتال از این داده ها استفاده می شوند
- بینش تجاری: بینش در مورد نقاط اصطکاک و مسائل مربوط به انطباق به دست آمده و برای اطلاع رس، مداخلات بهبود شما استفاده می شود
کجا و چرا می توانم از فرآیند کاوی استفاده کنم؟
سپس Apromore به تحلیلگران تجاری امکان می دهد فرصت های بهینه سازی و اتوماسیون را کشف و ارزیابی کنند. قابلیت های نظارت پیش بینی کننده آن ها، مدیران و تحلیلگران ،ب وکار را قادر می سازد تا از مسائلی در اجرای نمونه های این فرآیندهای تجاری، مانند نقض مهلت های زم، یا شکایات مشتریان، جلوگیری کنند. آنها هشدارها و اعلان هایی را تولید می کنند که ممکن است برای ایجاد مداخلات برای جلوگیری از این و سایر پیامدهای منفی مورد استفاده قرار گیرند. به ،وان مثال، زم، که تعداد مواردی که پیش بینی می شود دیر باشد به حدی باشد که نقض شرایط SLA مشتری ممکن است ش،ته شود، می تواند باعث تشدید شود.
فرآیند کاوی رفت و برگشت به شما کمک می کند تا هر یک از فرآیندهای ،ب و کار خود را که در هر یک از Salesforce Cloud اجرا می شود، بهبود بخشید، مدیریت و نظارت کنید. برای مثال، سفارش های کاری مدیریت شده در Field Service Cloud، ادعاهای رسیدگی شده در Financial Services Cloud یا سفارش های انجام شده در Revenue Cloud.
AI + Data + CRM Trailhead Quests
در زمینه MuleSoft RPA، فرآیند کاوی به تحلیلگران تجاری اجازه می دهد تا ،ن های دقیقی از بازده بازگشت سرمایه را از طریق قابلیت های شبیه سازی برای هر تلاش اتوماسیون کار به دست آورند و آن مزایا را به محض تحقق آنها نظارت کنند. از بسیاری جهات، فرآیند کاوی را می توان به ،وان یک سیستم منابع انس، برای ربات ها در نظر گرفت که به ما در استخدام، آموزش، ارزیابی عملکرد، بازآموزی و بازنشستگی و استخدام مجدد ربات ها در صورت نیاز کمک می کند.
مقالات IT را فقط برای شما در صندوق ورودی خود انتخاب کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">ثبت نام کن،on>
چگونه می توانم با فرآیند کاوی در Salesforce شروع کنم؟