طراحان شما بیش از آنچه فکر می کنید مهارت های هوش مصنوعی دارید

بنت می‌گوید: «من همیشه می‌پرسم، این تعامل باید الهام‌بخش چه چیزی باشد؟» «،وجی برای یک نفر است یا چند نفر؟ آیا روی یک پلت فرم رخ می دهد؟ آیا کدی ایجاد می کند که عملی را انجام دهد؟»

طراحی تعامل، طراحی سیستم، توانایی برقراری ارتباط ایده‌ها و تمرین انسان محور، مهارت‌های اصلی طراحی هستند که زیربنای استراتژی‌های هوش مصنوعی مولد هستند.

بنت طراحان را تشویق می کند تا از طراحی انسان محور به ،وان گام بعدی امروز استفاده کنند. با پرسیدن سوال از افراد دارای مدل شروع کنید. سوالات طراحی را برایشان بیاورید.»

طراحان دارایی هستند

بر این اساس، بنت از طراحان می‌خواهد که قدرت‌های ابرقدرت موجود خود را با این چهار شروع کنند:

طراحی تعامل شخصی سازی را بهبود می بخشد

آنها ممکن است یک طرح را نشان دهند و بیان کنند که در هنگام ایجاد آن چه فرضیاتی داشته اند. مفروضات ممکن است شامل موارد زیر باشد: فرانسوی زبان اول کاربر برای یک ویژگی منطقه ای است. یا اینکه کاربران برای ویژگی با متن بزرگتر بالای 40 سال سن دارند. این سطح از شفافیت و جزئیات پس زمینه می تواند برای هوش مصنوعی مفید باشد.

بنت می گوید: «در حال حاضر، روش تعامل با هوش مصنوعی مبتنی بر زبان است. در طول حرفه خود، طراحان دیدگاه های خود را به ذینفعان انتقال داده اند.

3 دقیقه مطالعه

توانایی به ایده ها را به اشتراک بگذارید

16 دقیقه خواندن

تصویری در پس‌زمینه‌ای برنزه از مردی که سوار بر تک‌دوچرخه در حالی که جنبه‌های کار را متعادل می‌کند/هوش مصنوعی مولد برای بازاریابی

3 کاری که بازاریابان می توانند با هوش مصنوعی مولد سریعتر انجام دهند

بنت در کار خود در مورد هوش مصنوعی Salesforce از هوش مصنوعی مولد به ،وان “مح،ه کلمات” یاد می کند. طراحان می توانند از آن برای تولید ،وجی بهینه شده برای کاربران استفاده کنند. قاب بندی رابطه طراحی / هوش مصنوعی به این ترتیب درک اینکه چگونه ،، که پیشینه طراحی دارند می توانند تأثیر بگذارند را آسان تر می کند. به‌علاوه، اکنون که بسیاری از شرکت‌ها در تلاش برای ایجاد تیم‌های هوش مصنوعی مولد خود هستند، ارزش این را دارد که این مهارت‌های قابل انتقال را فراخو، کنیم.

مهارت های قابل انتقال

امروزه کاربرد رایج راه حل های مقیاس پذیر می باشد ال،ای طراحی. را سیستم طراحی رعد و برق Salesforce (SLDS) نمونه ای از کتابخانه برای بسیاری از این ال،ا است.

امروزه، تعاملات شخصی‌شده با هوش مصنوعی امکان‌پذیرتر است، زیرا می‌تواند در مورد کاربر و زمینه دقیق‌تر شود. دستورات، زمینه، اه، و انتظارات خاص به طور فزاینده ای با نتایج بهتر برابری می کند. به ،وان مثال: هنگامی که هوش مصنوعی یک ایمیل از یک فروشنده برای یک مشتری بالقوه ایجاد می کند، باید در مورد تعامل بیشتر بداند از جمله:

  • چه ،ی با چه ،ی در ارتباط است
  • چگونه یکدیگر را می شناسند
  • احساسات فعلی آنها نسبت به یکدیگر چیست
  • هر گونه محدودیت اضافی مانند بادهای مع، اقتصادی یا ملاحظات صنعتی

با مهندس هوش مصنوعی، رهبر هوش مصنوعی یا دانشمند داده خود ارتباط برقرار کنید. بگذارید آنها شما را به ،وان یک دارایی ببینند که می تواند با پرسیدن سوالاتی مانند:

  1. هوش مصنوعی شما را در شب بیدار نگه می دارد؟
  2. آیا تجربه کاربری ایده آل را در نظر گرفته اید؟
  3. مجموعه داده ها بر چه پایه ای هستند و آیا کامل هستند؟
  4. آیا می تو،د ابزارهای هوش مصنوعی را که داریم به من نشان دهید؟
  5. چه ضد ال،ایی را می خواهیم در نظر بگیریم؟

چیزهای زیادی برای یادگیری از آ،ین نوآوری های هوش مصنوعی + داده + CRM و دستورالعمل های توسعه مسئولانه وجود دارد GPT ،شتین، اولین فناوری مولد AI CRM در جهان. فقط فراموش نکنید: همچنین چیزهای زیادی وجود دارد که قبلاً می د،د. طراحان مزیت دارند و می توانند نقش خود را در عرصه هوش مصنوعی امروز ادعا کنند.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/designers-you-have-more-ai-s،s-than-you-think/

این خط پرس و جو می تواند ،، را که هوش مصنوعی پیشرو دارند هدایت کند تا با یک لنز طراحی فکر کنند، دیدگاه منحصر به فرد شما را در فرآیند ایجاد بگنجانند، یا دانش شما را به تعویق بیاندازند. اگر به دنبال کار هستید، همین را از مصاحبه کنندگان بپرسید.

همانطور که این موارد نشان می دهد، تفکر پشت صحنه یک طراح اغلب بر روی شخصی متمرکز است که از آنچه ساخته شده استفاده خواهد کرد. این یکی دیگر از مهارت های طراحی است که می تواند به آینده هوش مصنوعی منتقل شود.

انسان-طراحی متمرکز بر روی کاربر تمرکز دارد

اگر ،ب‌وکارها می‌خواهند به سرعت بالا بروند، به شخصی نیاز دارند که بتواند به آنها کمک کند تا این تعاملات شخصی‌تر را ایجاد کنند. سفرهای کاربر – و آن را در مقیاس انجام دهید.

طراحی سیستم ها راه حل های ترازو

ورودی ثابت نتایج ثابتی را به همراه دارد. هنگام استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی چندین بخش از یک راه حل، فکر ، به کل سیستم ضروری است. خوب، نه فقط فکر کنید، بلکه آن را دقیقاً به هوش مصنوعی نیز منتقل کنید.

مقالات پرطرفدار

واژه نامه هوش مصنوعی

هوش مصنوعی از A تا Z: واژه نامه مولد هوش مصنوعی برای رهبران ،ب و کار

طراحان می دانند که پایبندی به یک سیستم طراحی مهم است زیرا استانداردهایی را ایجاد می کند که اعتماد کاربران را ایجاد می کند و مسیریابی رابط ها را آسان تر می کند. از این رو، بنت این را به ،وان یک دارایی با توجه به هوش مصنوعی می‌بیند. او از طراحان می خواهد که بدانند چگونه در آن برتری دارند طراحی سیستم ها – تمرین طراحی با ،اصر مقیاس پذیر برای بهبود تجربه کاربر – و اینکه چگونه هوش مصنوعی این مهارت را تقویت می کند.

این تجربه ی کاربر تخصص بر درک اه،، زمینه و رفتار شخصی که سعی در تکمیل یک کار دارد، متمرکز است. طراحان از این دانش برای اطلاع رس، هر چیزی که ایجاد می کنند استفاده می کنند. این ممکن است شامل ساختارهای ناوبری و طراحی اطلاعات برای کلیک بر روی مسیرها و ریز تعاملات.

گرگ بنت، مدیر فروش نیروی فروش، می گوید: «طراحان بیشتر از آنچه فکر می کنند آماده هستند طراحی مکالمه،شتین GPT. آن‌ها می‌توانند نسبت به ارزشی که برای هوش مصنوعی به ارمغان می‌آورند، بسیار مطمئن باشند.»

به AI Cloud سلام کنید

برای اینکه هوش مصنوعی برای شما کار کند، به دسترسی بی‌درنگ به اتوماسیون در سراسر ،ب‌وکارتان نیاز دارید. برای شروع هر ،ب و کاری با راه حل انتها به انتها آشنا شوید.


بنت توضیح می دهد که طراحی در واقع سال ها منتظر این لحظه بوده است. اکنون این فناوری برای تقویت سیستم های طراحی ایجاد شده در دسترس است. او خاطرنشان می کند که هر یک پایگاه داده ای است که یک مدل می تواند به آن ارجاع دهد. همین امر برای طبقه بندی های طراحی و کتابخانه های الگو نیز صادق است. دیگر لازم نیست آن جزء را برای SLDS بکشید. شما صحنه را اجرا نمی کنید. شما در حال انتقال صحنه هستید که باید چگونه باشد.

به بررسی طراحی با مدیران محصول و توسعه دهندگان فکر کنید. چه به صورت حضوری، چه در Figma یا در Slack Huddle، بررسی ها فرصت هایی برای طراحان است تا بیان کنند که تجربه باید چگونه باشد و چرا. این ماهیچه ای است که آنها قبلاً ساخته اند. طراحان علاوه بر انتقال واضح ایده ها، فرآیند خود را نیز به اشتراک می گذارند.

به طور خاص، کاربرد جدیدی از این مهارت زم، رخ می‌دهد که طراحان از هوش مصنوعی برای کمک به پایبندی به سیستم‌های طراحی استفاده می‌کنند. به ،وان مثال: وادار ، هوش مصنوعی برای در نظر گرفتن سیستم طراحی لایتنینگ Salesforce، قالب بندی برند، و هرگونه فرآیند مشکل دار یا راه حلی برای اجتناب از یک الگوی جدید (که به ،وان ضد الگو نیز شناخته می شود). هنگام کار با هوش مصنوعی، طراحان می توانند در طول مسیر تکرار کنند و رابط کاربری را برای رفع نیازهای کاربر تغییر دهند. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که کاربران تجربه ای آشنا و آسان برای پیمایش دارند.

طراحان بیشتر از آنچه فکر می کنند آماده هستند. آن‌ها می‌توانند نسبت به ارزشی که برای هوش مصنوعی به ارمغان می‌آورند، بسیار مطمئن باشند.»

گرگ بنت

مدیر فروش طراحی مکالمه، ،شتین GPT

فرآیندی که با نیازهای کاربر شروع می شود به نام شناخته می شود طراحی انسان محور. به این نکته توجه می شود که آیا یک ایده برای کاربران مطلوب است یا خیر و ایجاد آن چقدر امکان پذیر است. هنگامی که این حل خلاقانه مشکل انجام شود، می تواند پذیرش محصول و رضایت مشتری را افزایش دهد. طراحان با این مهارت می دانند که با کشف شروع می شود. پرسیدن سوالات درست می تواند به ایجاد راه حل من، منجر شود.

همه سرفصل‌هایی که قدرت جادویی هوش مصنوعی مولد را تبلیغ می‌کنند، قابل درک است که برخی از طراحان را عصبی می‌کند. اگر تجربه کار با هوش مصنوعی یا مدل‌های زبان بزرگ (LLM) کم یا اصلاً نداشته باشند، می‌تواند به خصوص ،ره‌آور باشد. اما، طراحان در واقع موقعیت خوبی برای دیدار با این لحظه دارند. خیلی ها نمی دانند که مهارت های طراحی دارند که به مهارت های هوش مصنوعی تبدیل می شود.