بر این اساس، بنت از طراحان میخواهد که قدرتهای ابرقدرت موجود خود را با این چهار شروع کنند:
طراحی تعامل شخصی سازی را بهبود می بخشد
چیزهای زیادی برای یادگیری از آ،ین نوآوری های هوش مصنوعی + داده + CRM و دستورالعمل های توسعه مسئولانه وجود دارد GPT ،شتین، اولین فناوری مولد AI CRM در جهان. فقط فراموش نکنید: همچنین چیزهای زیادی وجود دارد که قبلاً می د،د. طراحان مزیت دارند و می توانند نقش خود را در عرصه هوش مصنوعی امروز ادعا کنند.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/designers-you-have-more-ai-s،s-than-you-think/
بنت میگوید: «من همیشه میپرسم، این تعامل باید الهامبخش چه چیزی باشد؟» «،وجی برای یک نفر است یا چند نفر؟ آیا روی یک پلت فرم رخ می دهد؟ آیا کدی ایجاد می کند که عملی را انجام دهد؟»
فرآیندی که با نیازهای کاربر شروع می شود به نام شناخته می شود طراحی انسان محور. به این نکته توجه می شود که آیا یک ایده برای کاربران مطلوب است یا خیر و ایجاد آن چقدر امکان پذیر است. هنگامی که این حل خلاقانه مشکل انجام شود، می تواند پذیرش محصول و رضایت مشتری را افزایش دهد. طراحان با این مهارت می دانند که با کشف شروع می شود. پرسیدن سوالات درست می تواند به ایجاد راه حل من، منجر شود.
بنت در کار خود در مورد هوش مصنوعی Salesforce از هوش مصنوعی مولد به ،وان “مح،ه کلمات” یاد می کند. طراحان می توانند از آن برای تولید ،وجی بهینه شده برای کاربران استفاده کنند. قاب بندی رابطه طراحی / هوش مصنوعی به این ترتیب درک اینکه چگونه ،، که پیشینه طراحی دارند می توانند تأثیر بگذارند را آسان تر می کند. بهعلاوه، اکنون که بسیاری از شرکتها در تلاش برای ایجاد تیمهای هوش مصنوعی مولد خود هستند، ارزش این را دارد که این مهارتهای قابل انتقال را فراخو، کنیم.
مهارت های قابل انتقال
3 دقیقه مطالعه