سیستم های طبقه بندی همکاران خود را درک کنید: همکاران من اغلب دسته بندی های طبقه بندی خود را در خلاء ایجاد می کنند زیرا آنها نیاز دارند. اما انطباق با سیستم شرکت ما بسیار مهم است و آنها معمولاً از اینکه تیم دیگری قبلاً کار را برای آنها انجام داده است، احساس آرامش می کنند.
قبل از اینکه تیمها در سراسر شرکت شما به طور همزمان شروع به ارائه سیستمهای طبقهبندی مشابه کنند، ابتدا با ایجاد یک طبقهبندی به خودتان لطف کنید.
تصور کنید شرکت شما دارای بخشهای جداگانهای است که در زمینه فروش، پشتیب،، مستندات فنی، آموزش و قیمتگذاری محتوا تولید میکنند. حال تصور کنید که هر بخش از نام متفاوتی برای صنایع یا محصولات شرکت استفاده می کند. گاهی اوقات ممکن است تفاوتی به اندازه «رسانه و ارتباطات» در مقابل «رسانه و ارتباطات» وجود داشته باشد. تقریباً ی،ان به نظر می رسد، اما زم، که سعی می کنید محتوا یا داده ها را در سیستم های مختلف پیدا کنید، این علامت واقعاً تفاوت ایجاد می کند.
طبقه بندی چیست؟
در حالی که پسر عموی من به سرعت خود را تنظیم کرد و “تکنولوژی” را به واژگان خود اضافه کرد، من متوجه شدم که بسیاری از ما در تیم های بازاریابی و فروش Salesforce آنقدرها هم چابک نیستیم. برخی از ما از اصطلاحات “تکنولوژی” یا “فناوری” و برخی از “تکنولوژی پیشرفته” استفاده می کنیم. و این فقط در دو بخش از یک شرکت با 75000 کارمند است.
در اینجا چند مرحله وجود دارد که می تو،د برای پیاده سازی یک سیستم طبقه بندی در سراسر شرکت خود بردارید:
در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است
تصمیمگیری بین «فناوری پیشرفته» و «تکنولوژی» ممکن است شبیه به شکافتن موها به نظر برسد، اما مهمتر از آن چیزی است که تصور میشود و باید اتفاق بیفتد. در بیش از هشت سالی که من در Salesforce کار کرده ام، این شرکت از 17000 کارمند به 75000 کارمند رسیده است. تصور کنید که کارکنان هیچ نقطه مرجع رسمی برای رایج ترین اصطلاحات مورد استفاده نداشته باشند. مثل این است که در سازمان ملل مترجم نداشته باشیم.