
بروزرسانی: 20 تیر 1404
طبقه بندی به شرکت شما واژگان مشترکی می دهد
قبل از اینکه تیم ها در سراسر شرکت شما به طور همزمان شروع به ارائه سیستم های طبقه بندی رقیب کنند، ابتدا با ایجاد یک طبقه بندی به خودتان لطف کنید. می تواند در تبدیل شدن به یک مرجع قابل اعتماد بسیار کمک کند. در حالی که ما از نزدیک با تیم های مدیریت داده مان کار می کنیم، تیم Taxonomy ما واقعاً کمک کرده است تا شرکت ما به همان زبان صحبت کند.
چگونه توسعه طبقه بندی خود را شروع کنید
طبقه بندی مجموعه ای از اصطلاحات یا بر،ب ها برای سازماندهی اطلاعات است. یک ،ب و کار از طبقه بندی برای طبقه بندی محتوای خود استفاده می کند. این امر جستجوی اسناد و فایل های من، را بسیار آسان تر می کند.

چگونه یک زبان مش، به شرکت ها سود می رساند
به هسته برسید: کارشناسان من، را برای دسته بندی های خود بیابید. آنها ممکن است در چندین بخش باشند، بنابراین ممکن است مجبور شوید چند در را بکوبید. اطمینان حاصل کنید که پول با آن شخص/گروه متوقف می شود و آنها در آن موضوع مرجع هستند.
نحوه صحبت ، شما در داخل دیکته می کند که چگونه در مورد خود به مشتریان صحبت کنید. ما هرگز نمی خواهیم پیام های ،یبی ارسال کنیم و استفاده از یک زبان مش، به جلوگیری از آن کمک می کند. اما عمیق تر می شود.
در اینجا چند مرحله وجود دارد که می تو،د برای پیاده سازی یک سیستم طبقه بندی در سراسر شرکت خود بردارید:
تیم Taxonomy ما گروه ها را در سراسر شرکت راهنمایی می کند که از چه عباراتی استفاده کنند و چگونه از آنها هنگام طبقه بندی محتوای خود استفاده کنند. این سیستم طبقه بندی طبقه بندی یا در برخی کاربردها واژگان کنترل شده نامیده می شود. اصطلاحات تا،ونومی به ،وان ابرداده در نظر گرفته می شوند. به عبارت دیگر، آنها به صورت عمومی قابل مشاهده نیستند اما در پشت صحنه برای سازماندهی محتوا کار می کنند.
طبقه بندی موفق ترین راه برای شرکت ها برای تنظیم پیام ها و توصیه ها برای محصولاتی برای ،ید یا فیلم هایی است که ممکن است بخواهید تماشا کنید.