
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
شخصی سازی وب سایت در شرایط سخت اقتصادی یک امر ضروری است
وقتی بودجه برای جذب مشتری جدید کاهش می یابد، تعمیق روابط با مشتریان فعلی شما ارزش بیشتری دارد.
احتمالاً قبلاً با بسیاری از این افراد روابط خوبی دارید. اکنون باید تمام تلاش خود را برای گسترش آنها انجام دهید. بهترین راه برای اینکه به مشتریان فعلی خود نشان دهید که در این رابطه سرمایه گذاری کرده اید، نشان دادن درک خود از آنهاست.
این نکات شخصی سازی وب سایت را در هنگام پیش روی در شرایط سخت اقتصادی حفظ کنید. سازمان شما مزایای مالی و روابط را در کوتاه مدت و در سال های آینده خواهد دید.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/website-personalization/
برای عمیق تر رفتن، اطمینان حاصل کنید که این تجربه شخصی شده در تمام نقاط تماس مشتری، از جمله خدمات و فروش، گسترش می یابد. به اشتراک گذاری این داده های حیاتی تجربه مشتری در سراسر سازمان شما پلی برای ایجاد روابط طول، مدت است.
فقط این نیست که نتفلی، هزاران نمایش و فیلم برای تماشای من دارد. این است که صفحه اصلی سرویس پخش با سلیقه من تنظیم شده و همیشه در حال تغییر است. این شخصی سازی وب سایت در بهترین حالت و چیزی است که من به آن بازگشته ام (و انتظار دارم).
بسیاری از مدیران بر این باورند که اگر مشتریان در حال حاضر ذهنیتی برای ،ج ، ندارند، بهتر است تا زم، که طوفان تمام شود، بازاریابی برون گرای مورد استفاده برای به دست آوردن آنها را کاهش دهید. این یک اقدام موثر در صرفه جویی در هزینه در دوران رکود است، اما کاهش تعداد مشتریان احتمالی که به دنبال برند شما و رفتن به وب سایت شما هستند را کاهش می دهد.
مشتریان از استانداردهای بالای تجربه خود برای قضاوت در مورد اینکه آیا با آنها تجارت کنند یا خیر استفاده می کنند شما. بنابراین شخصی سازی آن تجربه باید برای بیشتر سازمان ها بی م،ا به نظر برسد، درست است؟ نه همیشه.
زمان کمتر منجر به تیم های بازاریابی لاغرتر می شود. شرکت ها از بازاریاب های خود می خواهند که کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهند. کارایی و ساده سازی فرآیندها و بخش ها نام بازی است.
این می تواند به سادگی نشان دادن محتوا و پیشنهادات مرتبط هر زمان که به سایت شما می رسد باشد. ارائه یک تجربه شخصی به مشتریان بازگشتی معادل مدرن گفتن "به بازگشت خوش آمدید" در یک فروشگاه آجر و ملات است. این به افزایش ارزش کل طول عمر هر مشتری کمک زیادی می کند.
اینها اغلب اولین کاهش های بازاریابی در دوره های اقتصادی کند هستند.
اتوماسیون یک مسیر کارآمدتر برای تبدیل و فروش بیشتر در یک بازدید از سایت است در مقابل انتظار برای تبدیل در چندین بازدید یا اینکه اصلاً آن را تجربه نکرده اید. به ،وان مثال، Salesforce از شخصی سازی برای ایجاد یک تجربه من، برای هر مشتری که از وب سایت ما بازدید می کند، استفاده می کند. به بازدیدکنندگان بر اساس علایقشان محتوا نشان داده می شود. این تجربه مرتبط و من، است و برای برآورده ، انتظارات آنها در هر بار بازگشت طراحی شده است.
3. شخصی سازی وب سایت به شما کمک می کند تا روابط بهتری ایجاد کنید
دلایل مختلفی وجود دارد که چرا ،ب و کار شما باید بر شخصی سازی وب سایت تمرکز کند. اولین مورد این است که مشتریان اکنون از تقریباً هر برندی که با آن درگیر هستند، انتظار تجربه های شخصی سازی شده را دارند. در دهه گذشته، شرکت هایی مانند آمازون، گوگل و نتفلی، نشان داده اند که چگونه فناوری و داده ها می توانند تجربیات یکپارچه و اغلب لذت بخش برای مشتریان ایجاد کنند.
بیاموزید که چگونه Customer 360 به شما در افزایش کارایی، بهبود نتایج و کاهش هزینه ها کمک می کند.