برای افزودن محتوا به تجربه ای که با Salesforce ساخته شده است: کاربران میتوانند از میان دو ابزار «What-You-see-is-What-You-Get» (WYSIWYG) ما را انتخاب کنند: Experience Builder یا Commerce Page Designer. هر دو میتوانند تجربهای را به صورت توضیحی ایجاد کنند و اجزای محتوا را مستقیماً روی وبسایت، پورتال، انجمن یا ویترین فروشگاه تجاری بکشند. این ابزارها برای توسعهدهندگان نیز من، هستند، که اگر تیمهای طراحی و توسعه شما بخواهند تجربه را با کد ایجاد کنند، عالی است.
با Salesforce CMS، کاربران دوست دارند اندی جونز از جانب اکنون، یک سرویس پخش از آسمان در بریت،ا، می تواند به کاربران تجاری که سریعتر از همیشه محتوا تولید می کنند کمک کند. جونز توضیح داد که «سازندگان محتوا از قرار گرفتن در معرض به تسلط سریع میروند». برای تولید محتوای بصری و زیبا نیازی به شش ماه صبر نیست تا یک تیم فناوری اطلاعات یا طراحی بسازد. فوراً مزایای اتصال CRM و CMS مشخص شد. ما یک مسیر واضح برای یک تجربه بهتر دیدیم.”
یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند و ساده
تمام محتوای خود را در یک مکان بسازید و آن را حول مشتریان خود بسازید.