Salesforce CMS یک CMS ،یبی است، به این م،ی که تیم های شما می توانند محتوا را در یک مکان مرکزی ایجاد کنند و آن را به هر نقطه تماس دیجیتالی انتقال دهند. این همچنین به این م،ی است که چه این تجربه توسط Salesforce یا یک سیستم دیگر کار کند.
مزایای اتصال CRM و CMS بلافاصله مشخص شد. ما یک مسیر آشکار برای یک تجربه بهتر دیدیم.
اندی جونز، در حال حاضر سیستم مدیریت محتوای Salesforce شما را در ارتباط نگه می دارد
به همین دلیل است که ما آن را توسعه داده ایم سیستم مدیریت محتوای نیروی فروش (CMS) - یک CMS ،یبی که به شما کمک می کند به راحتی محتوا را به هر کانال یا دستگاهی بسازید و تحویل دهید. ما Salesforce CMS را ساختیم تا به تیم های تازه کار یا متخصص کمک کنیم محتوا ایجاد کنند و سپس آن را به هر کانالی تحویل دهیم - همه به داده های مشتری متصل هستند.
اصول اولیه Salesforce CMS را بیاموزید
برای افزودن محتوا به تجربه ای که با Salesforce ساخته شده است: کاربران می توانند از میان دو ابزار «What-You-see-is-What-You-Get» (WYSIWYG) ما را انتخاب کنند: Experience Builder یا Commerce Page Designer. هر دو می توانند تجربه ای را به صورت توضیحی ایجاد کنند و اجزای محتوا را مستقیماً روی وب سایت، پورتال، انجمن یا ویترین فروشگاه تجاری بکشند. این ابزارها برای توسعه دهندگان نیز من، هستند، که اگر تیم های طراحی و توسعه شما بخواهند تجربه را با کد ایجاد کنند، عالی است.
وقتی مشتریان از دارایی های دیجیتال شما بازدید می کنند، محتوایی که می بینند باید شخصی سازی شده و مشتری محور باشد. هر محتوایی باید به دردها، نیازها، سوالات و خواسته های مشتری بپردازد. تیم ها می توانند به جای ایجاد محتوا کورکورانه، فرآیند تولید محتوا را با اطلاعات مشتریان آغاز کنند.
برای ارائه محتوا به یک سایت شخص ثالث، تجربه یا برنامه تلفن همراه: از ما استفاده کنید API های بدون سر برای ارائه یکنواخت محتوا
ما افراد همه کانالی هستیم. هر روز صبح در اینستاگرام و ایمیل می چرخم. و اغلب یک سایت تجارت الکترونیک یا یک وبلاگ نیز. وقتی این تجربه یکپارچه باشد، من طرفدار آن هستم. اما، اگر ایمیل و سایت ناهماهنگ باشند، ناامید می شوم – و تنها نیستم.
با توجه به گزارش وضعیت مشتری متصل ما، 76٪ از مشتریان انتظار تجربه ثابت در بین بخش ها را دارند. ا،ر شرکت هایی که با سیستم های مدیریت محتوای سنتی محتوا را تولید، ارائه و شخصی سازی می کنند به مشتریان خود مجهز نیستند. سیستم های مدیریت محتوا قدیمی تنها برای یک نقطه تماس طراحی شده اند، نه یک سفر مشتری همه کاناله که همیشه در حال تکامل است.
تمام محتوای خود را در یک مکان بسازید و آن را حول مشتریان خود بسازید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/introducing-salesforce-cms/با Salesforce CMS، هر کاربری می تواند محتوا ایجاد، مدیریت و ارائه کند. می تو،د نوع محتوا را انتخاب کنید یا انواع سفارشی ایجاد کنید و به سرعت محتوا را در برنامه پیش نویس کنید – بدون نیاز به برش های فنی. پشتیب، چند زبانه و ترجمه به شما کمک می کند مقیاس را افزایش دهید، و مجوزها به شما کمک می کنند تا با حفظ استانداردهای برند همکاری کنید. سازندگان محتوا همچنین می توانند مجموعه های محتوا را توسعه دهند، که مانند لیست های پخش محتوا هستند که می توانند به تجربیات مختلف اضافه شوند.
یک CMS که سریع و انعطاف پذیر است
به علاوه Salesforce CMS به شما امکان می دهد داده های خود را به محتوا تبدیل کنید. تصور کنید یک رکورد CRM بگیرید و سطرها و ستون ها را به محتوای بصری و غنی ترجمه کنید - مانند یک بنر، یک منوی کاشی، یا یک CTA تبلیغاتی جذاب. با Salesforce CMS، هر تیمی می تواند یک تیم با تجربه باشد.
درباره سیستم های مدیریت محتوا بیشتر بد،د