مقالات تجاری را فقط برای شما در صندوق ورودی خود انتخاب کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
2. به سرعت با اولویت های پرداخت تجارت الکترونیک جدید سازگار شوید
5 دقیقه مطالعه

آیا می خواهید رهبر بهتری شوید؟ کنترل را رها کنید
در اینجا سه راه برای فعال نگه داشتن این سبدها و ارائه تجربه پرداخت مورد انتظار مشتریان وجود دارد:
1. به تجارت الکترونیک و پرداخت ها به ،وان یکی فکر کنید
مشتریان شما از هر جنبه ای از تجربه ،ید، به ویژه فرآیند پرداخت، انتظار راحتی دارند. آنها راه های آس، برای وارد ، اطلاعات و پرداخت می خواهند. آنها خواهان مح،ه فوری زمان و هزینه های حمل و نقل هستند – به ویژه در این دوره از صرفه جویی در هزینه. اگر ساده، سریع و ایمن نباشد، در رها ، کامل یک سبد ،ید دریغ نخواهند کرد.
بیاموزید که چگونه گزینه های پرداخت ایمن و انعطاف پذیر می توانند بر ،ب و کار شما تأثیر بگذارند.