آن را از اشنایدر الکتریک بگیرید. رهبر جه، در مدیریت انرژی و اتوماسیون در حال تغییر روش استفاده جهان از انرژی است. اشنایدر الکتریک بازدهی را در سراسر شرکت به ارمغان می آورد – به نمایندگان فروش خود اجازه می دهد تا معاملات را 30 درصد سریعتر ببندند و 2.7 میلیون دلار در هزینه های فناوری اطلاعات در یک دوره سه ساله صرفه جویی کنند.
با استفاده از فرآیندهای فعلی و معیارهای عملکرد خود به ،وان پایه، و با ،ن معقول در مورد پیشرفت های آینده خود در نتیجه فناوری جدید، می تو،د مزایای قابل اندازه گیری را ،ن بزنید. اینها می تواند شامل رشد افزایشی درآمد و مزایای کمّی سخت اما بسیار استراتژیک مانند مشارکت کارکنان باشد.
یا مسیر طی شده توسط GE Appliances را در نظر بگیرید. با Service Cloud، نمایندگان شرکت یک منبع حقیقت دارند تا به وضوح ببینند مشتریان در مسیر مالکیت خود کجا هستند. بهعلاوه، این شرکت میتواند با جفت ، Service Cloud Voice با تلفن شریک Amazon Connect، تماسهای بیشتری را با هزینه کمتر انجام دهد، وضوح تماس اول را افزایش داده و زمان رسیدگی را تا 12 درصد کاهش میدهد.
حتی زم، که به طور قابلتوجهی در مورد هزینههای کلی محتاط هستید، سرمایهگذاری در فناوری من، میتواند در کوتاهمدت باعث صرفهجویی در زمان و هزینه شود. این در بلندمدت بیشتر صادق است، زیرا هر چه در آینده باشد، میتو،د شرط ببندید که تحول دیجیتال کلیدی برای پیمایش موفقیتآمیز آن خواهد بود.
رشد درآمد فقط فروش بیشتر محصولات مشابه به مشتریان ی،ان نیست. این به طور فزاینده ای در مورد فعال ، جریان های درآمدی جدید است که ممکن است قابل پیش بینی تر و سودآورتر باشد، به دست آوردن مشتریان جدید و ورود به بازارهای جدید است. با این حال، باید بد،د چه زم، چه پیشنهاداتی را برای به حدا،ر رساندن تبدیل به چه ،ی ارسال کنید. فناوری می تواند در این مورد کمک کند.
من هر یک از این مؤلفهها را در زیر توضیح میدهم و به ،بوکار شما چارچوب بهتری میدهم تا از طریق آن برخی از مهمترین تصمیمهای مربوط به هزینههای خود را اتخاذ کنید.
چگونه مزایای سرمایه گذاری های فناوری خود را اندازه گیری می کنید؟
دستاوردهای بهره وری در مورد بدست آوردن ،وجی های بیشتر برای ورودی های مشابه یا همان ،وجی برای ورودی های کمتر است. در زنجیره تامین محدود و بازار کار پرنوسان امروزی، نیاز به بهبود پیشبینی، برنامهریزی زنجیره تامین و مشارکت کارکنان هرگز بیشتر از این نبوده است. اینها همه زمینه هایی هستند که فناوری من،، همراه با استراتژی، افراد و فرآیندهای من،، می تواند آنها را بهبود بخشد. فناوری من، به شما امکان می دهد با داده هایی که دارید کارهای بیشتری انجام دهید، بهره وری و نتایج بهتر با هوشمندی و اتوماسیون را افزایش دهید.
این مقاله با مشارکت Su،l Panta، مدیر ارشد Salesforce Business Value Services نوشته شده است.
بیایید این منابع فواید را با جزئیات بیشتر بررسی کنیم:
افزایش درآمد از طریق جریان های فعلی و جدید
درآمدهای جدید؟ افزایش کارایی؟ افزایش بهره وری؟ همه آنها عالی به نظر می رسند، اما هزینه آن چقدر خواهد بود؟ البته همه ما میخواهیم هزینهها را پایین نگه داریم، اما مهم است که به یاد داشته باشیم هدف کلی به حداقل رساندن سرمایهگذاری فی نفسه نیست، بلکه حدا،ر ، بازگشت سرمایه (ROI) است.
انجی کوربت، مدیر ارشد فروش تجارت الکترونیک و تعامل دیجیتال، گفت: «بازده سرمایه گذاری برای فناوری که ما به کار گرفته ایم واقعاً کارایی عامل و توانایی برقراری ارتباط با مالک و ایجاد آن تجربه انس، است. “این قیمتی نیست.”
Salesforce برای کمک به شرکتها در سادهسازی سیستمهای خود، به حدا،ر رساندن پسانداز و افزایش بهرهوری، بستهای بهرهوری فروش، بسته کارایی خدمات، و بسته عملکرد تجزیه و تحلیل را منتشر کرده است – همه در یک پلتفرم واحد و قابل اعتماد.
مسیرهای بهره وری بهتری ایجاد کنید
به ،وان مثال، وقتی مشتری از بخش خدمات شما در مورد مشکلی که از قبل وجود داشته است، یا برای مشتری که ممکن است از پرداخت فاکتور عقب مانده باشد، یک پیشنهاد بازاریابی برای یک محصول جدید ارسال کنید. از سوی دیگر، کاربرد خوب فناوریهای دیجیتال مانند هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشینی میتواند به کشف ال،ای ،ید در حال تغییر مشتری یا شناسایی مشتریان «در معرض خطر» کمک کند.
ساده + ساده + خودکار = کارایی بیشتر
چیزی که ما می د،م این است که هر رکودی با یک انبساط همراه است. دومی اغلب بسیار بیشتر از اولی دوام می آورد، همانطور که پس از جنگ جه، دوم، حباب دات کام و رکود بزرگ بود. بنابراین، ترفند فرار از همه سرمایهگذاریهای جدید نیست، بلکه فرار به سمت سرمایهگذاریهای درست است.
اما چگونه می د،د که سرمایه گذاری های من، کدام هستند؟ پاسخ ساده است: سرمایهگذاریهای من،، بیشترین سود را با کمترین هزینه نسبی ایجاد میکنند، در حالی که سرعت موفقیت را در حال حاضر به حدا،ر میرسانند.
کاهش هزینه ها و کاهش پیچیدگی در عین ایجاد انعطاف پذیری در شرکت شما امکان پذیر است. شما می تو،د این کار را بدون مصالحه با یکپارچه سازی سیستم ها و سرمایه گذاری در فناوری من، برای ،ب و کار خود انجام دهید. با اتوماسیون، هوشمندی، ادغام و سلف سرویس، می تو،د ارزش را به حدا،ر برس،د و مشتری، را برای زندگی ایجاد کنید.
در اینجا نمونهای از آنچه میتواند به نظر برسد آورده شده است: RBC Wealth Management، بخشی از RBC Capital Markets، LLC، یک مؤسسه مالی مبتنی بر ارزش است که به مشتریان استراتژیهای سفارشی برای رشد، حفظ و به اشتراک گذاشتن ثروتشان را ارائه میدهد. با ادغام 26 سیستم در یک سیستم، RBC Wealth Management هزینه های نگهداری را تا 50 درصد کاهش داد و در عین حال به برآورده ، انتظارات مشتری و مشاور ادامه داد.
ما می بینیم که فناوری من، بیشترین سود را با کمترین هزینه نسبی به همراه خواهد داشت. در اینجا برخی از بهترین شیوه ها وجود دارد:
- یک استراتژی CRM اول ابری را انتخاب کنید، که با این واقعیت پشتیب، میشود که هزینههای نرمافزاری بیشتری به سمت ابر منتقل میشوند. با رویکرد اول ابری، میتو،د هزینهها را بهطور مؤثرتری از طریق هزینههای نگهداری پایینتر مدیریت کنید، یک مدل پرداخت هزینه، امنیت بهبود یافتهو توانمندسازی بهتر نیروی کار سیار.
- یک پلتفرم CRM یکپارچه و منفرد را به جای مجموعه ای از راه حل های نقطه ای گسترده که نیاز به یکپارچه سازی سفارشی زیادی دارد، انتخاب کنید. این راه حل های تکه تکه نه تنها در طول راه اندازی زمان زیادی را صرف می کنند، بلکه نگهداری آنها نیز سخت، شکننده و مقیاس پذیرتر است. طرز فکر پلتفرم از ایجاد سفرهای مشتری یکپارچه و سرتاسر پشتیب، می کند، که برای بستن شکاف بین بسیاری از پلتفرم های فناوری اطلاعات سازم، و انتظارات مشتریان آنها ضروری است.
- راه حل های صنعتی از پیش ساخته شده را انتخاب کنید، که به شما کمک می کند تسریع کنید زمان ارزش گذاری و کاهش هزینههای پیادهسازی، با معرفی اشیاء خاص صنعت، بینش دادههای بلادرنگ، گردش کار، و تجزیه و تحلیل، همه خارج از جعبه، بنابراین نیاز به پیشرفتهای سفارشی را به حداقل میرساند.
ارزش حدا،ر سرعت برای موفقیت در حال حاضر
برای CFO شما، ممکن است به م،ای دوره بازپرداخت باشد. برای مدیر فناوری اطلاعات شما، ممکن است به م،ای زمان بین برنامهریزی پیادهسازی و عرضه فاز 1 باشد. برای مشتریان شما، ممکن است به م،ای سهولت تجارت با شما در هر زمان، هر مکان و از طریق هر کانالی باشد. سیستم سنجش موفقیت شما هر چه که باشد، سرعت برای دستیابی به آن ضروری است – اکنون بیش از هر زمان دیگری. سرعت به شما سازگاری می دهد و سازگاری به شما این قدرت را می دهد که نه تنها زنده بم،د بلکه پیشرفت کنید.
افشا: RBC Wealth Management، بخشی از RBC Capital Markets، LLC، مشاور سرمایه گذاری ثبت شده و عضو NYSE/FINRA/SIPC.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/crm-roi-salesforce-investment/
بنابراین سود بهره وری چگونه به نظر می رسد؟ به ،وان مثال، ADT را در نظر بگیرید، یک رهبر در امنیت خانگی و تجاری آمریکا که در تلاش برای ارائه راه حل های امنیتی ایمن، هوشمند و پایدار است. ADT از اتوماسیون و هوشمندی برای صرفه جویی در هزینه ها، ارائه پشتیب، سریع تر از مشتری و افزایش بهره وری نمایندگی استفاده می کند. در واقع، ADT توانسته است 40 درصد از قرار ملاقات های خدمات را به مجازی منتقل کند.
به یاد داشته باشید، هدف شما به حدا،ر رساندن بازگشت سرمایه است
بهترین راه برای تعریف مزایای هر سرمایه گذاری از دید مشتری است. در مورد نکات دردناکی که باید به آنها توجه کنید و نتایجی که به دنبال کاهش پیچیدگی آنها هستید، شفاف باشید.
دستاوردهای بهره وری در مورد ساده سازی و ساده سازی فرآیندهای پیچیده، خودکارسازی وظایف دستی و حذف موارد اضافی است. یک شرکت متوسط از مقدار زیادی استفاده می کند 976 برنامه. گسترش فروشندگان و سیستم، که اغلب نتیجه اتخاذ راه حل های نقطه ای برای رفع نیازهای فوری بخش به بخش است، ناکارآمدی های بسیار بیشتری را در مسیر ایجاد می کند. ادغام فروشنده یکی از راههای مهمی است که شرکتها میتوانند از طریق آن این پیچیدگیها را هم برای زیرساخت فناوری اطلاعات و هم برای سود نهایی خود کاهش دهند.
آیا به بودجه خود نگاه دقیقی می کنید؟ تو تنها نخواهی بود با همه صحبتهایی که در مورد بادهای مع، اقتصادی وجود دارد، بسیاری از شرکتها برنامههای جدید را متوقف میکنند و تنها بر آنچه برای حفظ تجارت ضروری است تمرکز میکنند. اما راه بهتری برای عبور از رکود وجود دارد: راههایی را برای کارآمدتر شدن پیدا کنید، مانند اتوماسیون، و هوشمندانه روی آنها سرمایهگذاری کنید.
در حالت ایدهآل، شما با تأثیری مواجه میشوید که SmartRent، یک ارائهدهنده راهحلهای خانه هوشمند پیشرو است که بر اتوماسیون رانندگی و کارایی برای مشتریان خود تمرکز دارد. SmartRent از قابلیتهای اتوماسیون برای حذف وظایف دستی و سادهسازی فرآیندها استفاده میکند، حفظ کارمندان را تا 92 درصد افزایش میدهد و 120 ساعت در زمان ورود به کارمندان صرفهجویی میکند. سرعت به تاثیر برای جذب کارکنان به منظور ارائه سریع ارزش مشتری ضروری است.
سرعت این است که چقدر سریع می تو،د از ،ید یک محصول به استفاده از آن برای به دست آوردن نتایج ،ب و کار بروید.