روش جستجوی محصولات در حال تغییر است. در اینجا نحوه ادامه دادن آمده است
انتشار: شهریور 20، 1403
بروزرسانی: 20 تیر 1404

روش جستجوی محصولات در حال تغییر است. در اینجا نحوه ادامه دادن آمده است

منابع رایگان برای تیم های بازرگ،

جستجوی مکالمه وارد چت شده است

هوش مصنوعی مولد در حال حاضر روشی را که ،یداران محصولات آنلاین پیدا می کنند تغییر داده است. به ،وان یک مدیر محصول که بر جستجو و سئو در Salesforce Commerce Cloud تمرکز می کند، از نزدیک شاهد تغییرات قابل توجهی بوده ام که در رفتار مشتری و استراتژی ،ب وکار در سال گذشته با سرعتی بسیار بالا اتفاق افتاده است. هوش مصنوعی مولد، به ویژه، تجارت دیجیتال را بازتعریف می کند و بر همه چیز تأثیر می گذارد، از نحوه جستجوی مشتریان گرفته تا نحوه بهینه سازی تاجران سایت های خود.

توصیه من:
این تغییر ،وماً به بازرگانان نیاز ندارد که از یک رابط مکالمه کامل استفاده کنند. اما بازرگانان باید گزینه های جستجوی سایت را در نظر بگیرید که شامل قابلیت های جستجوی م،ایی می شود که می تواند هدف پشت این پرس و جوهای فرم طول، را به تصویر بکشد - بدون نیاز به بازنگری UI جستجوی آن ها با ادامه ظهور ال،ای جدید. برای مثال، بدون جستجوی م،ایی، ،یداری که به دنبال میان وعده های سالم برای بچه ها می گردد، باید انواع مختلف غذاها را به صورت جداگانه جستجو کند، مانند میوه، آجیل و غیره. اما جستجوی م،ایی م،ای اصلی یک عبارت را درک می کند، بنابراین یک ،یدار می تواند به سادگی «میان وعده های سالم برای بچه ها» را جستجو کند و انتظار دریافت نتایج مرتبط را داشته باشد.

چه چیزی در حال تغییر است:
Google's Search Generative Experience (SGE) نوآوری دیگری است که نحوه مرور و کشف محصولات ،یداران را به صورت آنلاین تغییر می دهد. در گذشته، اگر کاربری «ژاکت قرمز» را در نوار جستجوی گوگل تایپ می کرد، نتیجه می شد فهرستی از صفحات فهرست دسته بندی و محصولات بهینه سازی شده برای «ژاکت های قرمز» امروز، همان جست وجو شبکه ای از ژاکت های قرمز را با فیلترهایی برای ویژگی های خاص مانند مدل آستین، خط یقه، و موارد دیگر - مستقیماً در Google برمی گرداند. این یک تغییر قابل توجه است. این نشانه آن است که مرور و بررسی قیمت ها در SERP ها بیشتر اتفاق می افتد. همچنین به این م،ی است که صفحات محصول در مرحله بعدی پس از درگیر شدن یک ،یدار با موتور جستجو رایج تر می شوند.

بیاموزید که چگونه با کامل ترین پلتفرم تجاری، ،ب وکار خود را مقیاس بندی و رشد دهید - با AI CRM شماره 1 جهان.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/site-search-changes/

در اینجا چند تغییر کلیدی در مورد جستجوی سایت تجارت الکترونیک و نکاتی در مورد اینکه چگونه تیم های بازرگ، می توانند ادامه دهند آورده شده است.

SearchGPT و اهمیت محتوای طول،

توصیه من:
این تغییر SERP بر اهمیت نشانه گذاری طرحواره دقیق در صفحات محصول شما تأکید می کند. نشانه گذاری طرحواره بر،ب هایی هستند که می تو،د آنها را به کد وب سایت تجارت الکترونیک خود اضافه کنید تا به موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری در مورد محتوا، زمینه و اهمیت صفحات آن بدهید. در نهایت، این چیزی است که تضمین می کند که صفحات محصول شما به درستی در نتایج جستجو ظاهر می شوند.

همانطور که هوش مصنوعی مولد به تکامل خود ادامه می دهد، تجار عاقلانه خواهند بود که با این واقعیت های جدید در جستجو و سئو سازگار شوند. در Salesforce، ما متعهد هستیم که با ابزارها و راه حل هایی که هوش مصنوعی مولد را در کل پلتفرم ادغام می کنند، به مشتریان خود در پیچیدگی ها کمک کنیم. با جلوتر ماندن از روندهای تجارت الکترونیک، ما می تو،م اطمینان حاصل کنیم که ،ب و کار شما رقابتی باقی می ماند - حتی اگر بازار به سرعت در حال تغییر باشد.

با Commerce Cloud درآمد خود را افزایش دهید

چرا وقتی صحبت از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) می شود، این تغییر به سمت طراحی های محاوره ای بسیار مهم است؟ این تجربه های کاربرپسند و سنگین تصویر، فضای زیادی را اشغال می کنند که زم، به پیوندهای ساده ای اختصاص داده می شد که به دسته یا صفحات اصلی وب سایت یک برند منتهی می شد. اکنون که ،یداران می توانند موارد را مستقیماً در Google مرور کنند، مکان هایی مانند محصولات توصیه شده یا مرتبط اهمیت بیشتری پیدا می کنند زیرا احتمالاً بهترین فرصت برای نشان دادن پیشنهادهای اضافی به کاربران خواهند بود.

پیش نمایش های اولیه نشان می دهد که SearchGPT از بررسی و فهرست مقالات غنی از محتوا حمایت می کند، که می تواند اهمیت این نوع محتوا را در مورد استراتژی سئوی تجارت الکترونیک شما افزایش دهد. محتوای طول، که تجزیه و تحلیل عمیق یا بررسی های جامع را ارائه می دهد به طور فزاینده ای ارزشمند می شود زیرا این مقالات نه تنها به اه، خاص کاربر پنهان شده در جست و جوهای طول، مدت می پردازند، بلکه فرصت های متعددی را برای پیوندهای داخلی و خارجی ارائه می دهند که باعث افزایش ترافیک و تعامل بیشتر می شود. سایت شما

نصیحت من:
وقت آن است که روی محتوای تجارت الکترونیک با کیفیت بالا و طول، مدت سرمایه گذاری کنید. این استراتژی دیگر اختیاری نیست - ضروری است. و البته، محتوای شما باید بهینه شود – نه فقط برای کلمات کلیدی، بلکه برای تفاوت های م،ایی که ابزارهای هوش مصنوعی مانند SearchGPT در درک آن مهارت دارند. موتورهای جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی محتوایی را ترجیح می دهند که به طور کامل به سوالات و نگر، های کاربران پاسخ می دهد. این نوع محتوای طول، است که شانس بیشتری برای نمایش، توصیه و مشاهده خواهد داشت.

SGE گوگل و ضرورت بهینه سازی صفحات محصول

این رویکرد به برندها اجازه می دهد تا نیازهای موجود در قلب پرسش های مکالمه را برطرف کنند، که باعث افزایش تجربه کاربر و افزایش نرخ تبدیل می شود. همانطور که ال،ای جستجوی جدید همچنان در حال ظهور هستند، برای ،ب و کارها بسیار مهم است که برای حفظ مزیت رقابتی چابک و پاسخگو بمانند.

با Commerce Cloud در آینده پیمایش کنید

چه چیزی در حال تغییر است:
دوران کلیدواژه در حال پایان است. برای سال ها، ،ب وکارها سعی در رمزگشایی کلمات کلیدی من، برای اختصاص دادن به محصولات داشتند تا بتوانند موتورهای جستجو را تحت تأثیر قرار دهند. و برای سال ها، ،یداران سعی می ،د کلمات من، را برای تایپ ، در نوارهای جستجو حدس بزنند تا نتایج مرتبط را به دست آورند. اما جستجوی محاوره ای همه اینها را تغییر می دهد. ،یداران به تایپ ، سؤالات زبان طبیعی در نوارهای جستجو و انتظار نتایج قوی و مرتبط عادت کرده اند.

چه چیزی در حال تغییر است:
از بین تمام نوآوری هایی که در جستجو و سئو اتفاق می افتد، یکی از هیجان انگیزترین پیشرفت ها ظهور SearchGPT است. به ،وان توسعه ChatGPT OpenAI، SearchGPT پیوندها و مراجع را در پاسخ به سوالات جستجوی پیچیده و محاوره ای ارائه می دهد. به ،وان مثال، ،یداران عادت کرده اند که بر اساس نیات یا اه، خود جستجو کنند، مانند "من برای جشن تعطیلات شرکتم به لباسی نیاز دارم که با تم ژاکت زشت باشد." این نوع سؤالات اغلب در اوایل سفر ،یدار اتفاق می افتند، بنابراین ظاهر شدن در این نتایج می تواند ذهنیت اولیه را جلب کند.

اکنون که تجربیات مولد جستجو در حال تبدیل شدن به هنجار هستند، چیز مهم دیگری باید مدیریت کرد؟ بک لینک ها بک لینک ها در صفحات محصول شما باید به دقت تنظیم شوند تا مهمترین اه، ،یدار شما را منع، کنند. برای رقابتی ماندن، باید برای SEO سنتی و همچنین SGE بهینه سازی کنید.