
بروزرسانی: 20 تیر 1404
روش جستجوی محصولات در حال تغییر است. در اینجا نحوه ادامه دادن آمده است
منابع رایگان برای تیم های بازرگ،
جستجوی مکالمه وارد چت شده است
هوش مصنوعی مولد در حال حاضر روشی را که ،یداران محصولات آنلاین پیدا می کنند تغییر داده است. به ،وان یک مدیر محصول که بر جستجو و سئو در Salesforce Commerce Cloud تمرکز می کند، از نزدیک شاهد تغییرات قابل توجهی بوده ام که در رفتار مشتری و استراتژی ،ب وکار در سال گذشته با سرعتی بسیار بالا اتفاق افتاده است. هوش مصنوعی مولد، به ویژه، تجارت دیجیتال را بازتعریف می کند و بر همه چیز تأثیر می گذارد، از نحوه جستجوی مشتریان گرفته تا نحوه بهینه سازی تاجران سایت های خود.
توصیه من:
این تغییر ،وماً به بازرگانان نیاز ندارد که از یک رابط مکالمه کامل استفاده کنند. اما بازرگانان باید گزینه های جستجوی سایت را در نظر بگیرید که شامل قابلیت های جستجوی م،ایی می شود که می تواند هدف پشت این پرس و جوهای فرم طول، را به تصویر بکشد - بدون نیاز به بازنگری UI جستجوی آن ها با ادامه ظهور ال،ای جدید. برای مثال، بدون جستجوی م،ایی، ،یداری که به دنبال میان وعده های سالم برای بچه ها می گردد، باید انواع مختلف غذاها را به صورت جداگانه جستجو کند، مانند میوه، آجیل و غیره. اما جستجوی م،ایی م،ای اصلی یک عبارت را درک می کند، بنابراین یک ،یدار می تواند به سادگی «میان وعده های سالم برای بچه ها» را جستجو کند و انتظار دریافت نتایج مرتبط را داشته باشد.
چه چیزی در حال تغییر است:
Google's Search Generative Experience (SGE) نوآوری دیگری است که نحوه مرور و کشف محصولات ،یداران را به صورت آنلاین تغییر می دهد. در گذشته، اگر کاربری «ژاکت قرمز» را در نوار جستجوی گوگل تایپ می کرد، نتیجه می شد فهرستی از صفحات فهرست دسته بندی و محصولات بهینه سازی شده برای «ژاکت های قرمز» امروز، همان جست وجو شبکه ای از ژاکت های قرمز را با فیلترهایی برای ویژگی های خاص مانند مدل آستین، خط یقه، و موارد دیگر - مستقیماً در Google برمی گرداند. این یک تغییر قابل توجه است. این نشانه آن است که مرور و بررسی قیمت ها در SERP ها بیشتر اتفاق می افتد. همچنین به این م،ی است که صفحات محصول در مرحله بعدی پس از درگیر شدن یک ،یدار با موتور جستجو رایج تر می شوند.

بیاموزید که چگونه با کامل ترین پلتفرم تجاری، ،ب وکار خود را مقیاس بندی و رشد دهید - با AI CRM شماره 1 جهان.