وقتی عوامل خدماتی از سراسر سازمان تخصص داشته باشند، بهتر می توانند مشکلات پیچیده تری را مدیریت کنند. به این حالت ازدحام پرونده می گویند. با استفاده از هوش مصنوعی مولد، میتوان درسهایی از گروههای قبلی را به اشتراک گذاشت و به طور گسترده به کار برد. میتواند تشخیص دهد که چه ،ی بهترین مهارتها را برای رسیدگی به مسائل دارد، و میتواند راهحلها و ارتباطات را برای ردیابی سریع و حتی خودکارسازی بسیاری از جنبههای ازدحام توصیه کند.
به ،وان مثال، Einstein GPT، اولین هوش مصنوعی مولد جهان برای CRM، محتوای ایجاد شده با هوش مصنوعی را در تمامی تعاملات فروش، خدمات، بازاریابی، بازرگ، و فناوری اطلاعات ارائه می دهد.
سولیس گفت: «کلمه تجربه واکنش احساسی به یک لحظه است. آنچه ،ب و کارها از دست می دهند، احساسی بودن تجربه مشتریانشان است. اما این فرصت برای اولین بار وجود دارد که شخصی سازی، احساسات و مهمتر از همه، همدلی را در تمام نقاط تماس در مقیاس معرفی کنیم.”
هوش مصنوعی مولد چگونه تجارت را متحول خواهد کرد
تجربه مشتری در مورد ایجاد یک ارتباط انس، مبتنی بر اعتماد است. به ،وان مثال، توسعه هوش مصنوعی Salesforce، نردههای محافظ محصول داخلی را در اولویت قرار میدهد که به کاربران کمک میکند فرآیندهای پرخطر را شناسایی کنند، احتمال آسیب را ارزیابی کنند، و خطرات را به صورت استراتژیک کاهش دهند و در عین حال نیازهای تجاری خود را برآورده کنند.
با وجود تمام صحبتهایی که در طول سالها در مورد اهمیت تجربه مشتری صورت گرفته است، مشتریان بیش از هر زمان دیگری از خدماتی که شرکتها ارائه میدهند خسته شدهاند. اما هوش مصنوعی مولد قول می دهد همه چیز را در مورد نحوه تعامل برندها با مشتریان تغییر دهد. بهبود نمی تواند به این زودی رخ دهد.
پرونده تغییر
- 74 درصد از مشتریان در یک نظرسنجی جدید در سال گذشته یک مشکل خدمات یا محصول را تجربه کردهاند و 63 درصد نسبت به تجربه منفی آن احساس خشم میکنند.
- تعداد افرادی که به دنبال انتقام برای تجربه بد هستند در کمتر از سه سال سه برابر شده است.
- 32 درصد از این مشتریان آزرده برندهای متخلف را در رسانه های اجتماعی نام برده و شرمنده کرده اند، که از سال 2020 دو برابر افزایش داشته است.
دیدگاه مشتری
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
چه چیزی از تجربه مشتری کم است؟ همدلی دیجیتال، که به برندها اشاره دارد که در یک محیط مجازی با مشتریان خود ارتباطات م،ادار و انسان گونه برقرار می کنند.
- هر ،ی که تا به حال فریاد زده است “با یک نماینده صحبت کن!” به تلفن یا رباتهای چت غیرشخصی ناامید شدهاید، نیاز به همدلی انسان برای مشکل خود را درک میکند.
- هنگامی که تعاملات مشتری شخصی سازی نشده باشد و داده های مشتری در بسیاری از سیستم های مختلف قفل شده باشد، به سختی می توان به این امر دست یافت.
تفاوت به نظر می رسد
البته، خدمات بد به مشتریان (و مشتریان عصب،) از آن زمان وجود داشته است تلفن خدمات مشتری را به توده ها رساند. آنچه اکنون متفاوت است این است که اینترنت به مصرف کنندگان جسور یک بلندگوی عمومی داده است تا از شرکت ها شکایت کنند و شرم کنند تا اشتباهی را که تصور می کنند اصلاح کنند. این می تواند عواقب جدی برای یک برند داشته باشد.
زمان آن است که رابطه خود را با مشتریان از نو تنظیم کنید
در اینجا چند روش وجود دارد که هوش مصنوعی مولد، لایه لایه بر روی فناوری های خدمات مشتری و ادغام در فروش، بازاریابی و تجارت، تجربه مشتری را متحول می کند:
چت ربات های هوشمندتر
با این حال، اغلب اوقات، فناوری غیرشخصی، سفت و سخت، شرکت ها را از مشتریان خود دورتر می کند. فرصتی که اکنون با هوش مصنوعی مولد وجود دارد، نوید تغییر آن را می دهد.
تولید نان و کره هوش مصنوعی تولید خودکار محتوا است. از آن برای پیشنویس مقالات دانش مبتنی بر یادداشتهای موردی خدمات، تاریخچه پیامرس، و دادههای فروش، بازاریابی، خدمات و تجارت استفاده میشود. این بدان م،است که مشتریان دارای اطلاعات عمیقتر، شهودی و کاملتری برای خود خدمترس، خواهند بود، که فشار را از مراکز تماس و نمایندگیها با انحراف کیس کم میکند.
ازدحام سریعتر کیس
نکته کلیدی، رهبران ارشدی هستند که فرهنگ مشتری اول را ایجاد و حمایت می کنند، و داده ها، سیستم ها و افراد را همسو می کنند تا حول مشتری متحد شوند. در حال حاضر، تنها 15 درصد از شرکت ها دیدگاه واحدی از داده های مشتری و توانایی استفاده از بینش داده های مشتری دارند.
خدمات مشتری احتمالاً به لطف این جهش بزرگی به جلو خواهد رفت GPT-4 به تازگی منتشر شده استکه قادر به پردازش، درک و تفسیر نه تنها متن بلکه صدا، ویدئو و تصاویر است. احتمالات حیرت انگیز هستند. یک مثال: میتواند نشانههای دیداری و صوتی را در طول یک تماس خدمات یا فروش تشخیص دهد تا احساسات یک فرد را تعیین کند، و به طور خودکار موارد را تشدید کند.
آیا چیزی آزاردهنده تر از یک ربات چت است که پاسخ های آماده می دهد یا منوی انتخاب هایی که مشکل را حل نمی کند؟ هوش مصنوعی مولد، که با هوش مصنوعی موجود استفاده میشود، ایجاد پاسخهای چت بات هوشمندتر و شخصیتر مبتنی بر دادههای CRM قابل اعتماد را که میتواند واقعاً مشکلات را درک، پیشبینی و پاسخ دهد، خودکار میکند. همچنین با تجزیه و تحلیل احساسات و شناخت ال،ا، پاسخهای آگاهانهتری به سؤالات ظریف مشتری میدهد. همه اینها به عوامل انس، کمک می کند که می توانند پاسخ ها را قبل از رسیدن به مشتریان بررسی کنند.
سلف سرویس بهتر
84 درصد از رهبران فناوری اطلاعات معتقدند هوش مصنوعی مولد به آنها کمک می کند تا به مشتریان خدمات بهتری ارائه دهند. خدماتی که دوباره در مورد هوش مصنوعی مولد طراحی شده است می تواند نتیجه دهد:
- چت رباتهای هوشمندتر که پاسخهای هوشمندتر و شخصیتر را خودکار میکنند و قادر به تجزیه و تحلیل احساسات مشتری هستند.
- ایجاد خودکار مقالات دانش بهتر تا مشتریان بتوانند مشکلات خود را حل کنند.
- شناسایی خودکار کارشناسان داخلی در سراسر سازمان برای حل مشکلات پیچیده تر مشتری.
همدلی دیجیتال چیست؟
این تفکر ممکن است با توجه به فشارهای شرایط اقتصادی فعلی قابل درک باشد. اما همانطور که تحقیقات اخیر هاروارد بیزینس ریویو نشان داد، ،بوکارهایی که نحوه عملکرد خود را دوباره تصور میکنند تا مشتریمحورتر شوند، رشد خواهند کرد.
همدلی دیجیتال مست،م آگاهی از احساسات، لحن و زبان مشتریان و پیش بینی نیازها و مشکلات آنها به صورت مجازی است. از آنجایی که تعداد کمی از شرکتها (15%) دادههای مشتری را در بخشهای مختلف ادغام میکنند، دستیابی به همدلی دیجیتال دشوار است، به همین دلیل بهبود تجربه مشتری بسیار دشوار است.
پس چرا اوضاع بهتر نیست؟
برایان سولیس، انسان شناس دیجیتال و نویسنده چندین کتاب در مورد تجربه مشتری، می گوید: «ما مشتریان را افرادی با احساسات نمی د،م که برای چیزی که خلق کرده ایم از آنها سپاسگزاریم. ما هنوز مشتریان را به ،وان اعداد، گرافیک، صفحات گسترده و درصد در نظر می گیریم.
شرکتهای پیشرو که دادهها را در بخشهای مختلف یکپارچه میکنند، میتوانند دید 360 درجه از مشتریان به دست آورند و از این بینش برای همدلی دیجیتالیتر استفاده کنند.
شرکت ها برای چندین دهه بر تجربه مشتری تمرکز کرده اند. این بازار فناوری مدیریت تجربه مشتری 10 میلیارد دلار است و سالانه 16 درصد رشد می کند. شرکتها افسران ارشد مشتری و افسران ارشد تجربه را استخدام میکنند و تمرینهای «نقشهبرداری سفر مشتری» را برای درک بهتر چرخه حیات تعاملات مشتری انجام میدهند.
از فروش و خدمات گرفته تا بازاریابی و تجارت، هوش مصنوعی مولد همه چیز را تغییر خواهد داد. این ویدیو را از TrailblazerDX، کنفرانس ما برای توسعه دهندگان، که Einstein GPT را معرفی می کند، تماشا کنید تا بد،د چه چیزی ممکن است.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/customer-relation،ps/