رفتن به استراتژی بازار | Salesforce US
انتشار: آبان 10، 1403
بروزرسانی: 08 اردیبهشت 1404

رفتن به استراتژی بازار | Salesforce US


مری، موسس شرکت، در حال کار بر روی عرضه محصول جدید خود به بازار است. مری راه حلی نوآورانه ایجاد کرده است که ورود داده ها را برای شرکت هایی با حجم بالایی از اطلاعات مشتری برای مدیریت خودکار می کند. راه اندازی نرم او موفقیت آمیز بود و او آماده فروش است.

مری برای اطمینان از اینکه مشتریان بالقوه من،ی را وارد می کند، شخصیت ،یدار را بر اساس گفتگو با مشتریان فعلی خود و انجام تحقیقات بازار ایجاد می کند. پس از چند هفته، او به ،یدار هدف می رسد: ،ده فروشان متوسط \u200b\u200bکه سفارشات مشتریان زیادی را به صورت آنلاین و تلفنی دریافت می کنند. مشکل: تنها ارائه دهندگان نرم افزار دیگر در بازار برای شرکت های متوسط \u200b\u200bبسیار گران هستند و راه حل های آن ها خیلی طول می کشد تا راه اندازی شوند.

با این به ،وان یک راهنما، مری در مورد پیام های کلیدی تصمیم می گیرد:

  • آ، هفته خود را صرف وارد ، سفارشات مشتری می کنید (فقط برای اینکه آنها را خیلی دیر ارسال کنید)؟
  • ورود داده های خود را خودکار کنید تا آ، هفته های خود را بازیابی کنید و مشتریان را راضی نگه دارید.

مری همچنین از مکالمات مشتریان می داند که برای تعامل با مشتریان احتمالی به یک تیم فروش نیاز دارد - این یک سرمایه گذاری بلندمدت برای مشتریانش است، بنابراین آنها باید قبل از تعهد، نسخه های نمایشی را ببینند. بنابراین، او 10 نماینده فروش را استخدام می کند تا شروع به همکاری و برقراری ارتباط با مشتریان احتمالی کند.

طی چند هفته، تیم دموها را برنامه ریزی کرده و جلسات حضوری برگزار می کند. او حتی برخی از مشتریان اولیه را جذب می کند، که نرم افزار را آسان برای تنظیم خارج از جعبه و مقرون به صرفه برای بودجه شان می دانند. بسیاری از آنها از نحوه عملکرد آن تحت تأثیر قرار گرفته اند، اما یک مشکل وجود دارد: مردم می گویند که برای تسهیل مدیریت داده ها به ادغام برنامه های بیشتری نیاز دارند.

این بازخورد عالی است، بنابراین مری آن را به تیم خود می برد. پس از مدتی بررسی، آنها بر روی 10 برنامه برتر درخواست شده برای شروع قرار می گیرند. وقتی مشتریان شروع به استفاده از نرم افزار Mary با ادغام برنامه ها می کنند، در زمان تیم خود صرفه جویی می کنند. از آنجایی که آنها نیازی به صرف زمان برای وارد ، اطلاعات مشتری به صورت دستی ندارند، همچنین می توانند در تعداد افراد صرفه جویی کنند و اطمینان حاصل کنند که سفارشات مشتری به سرعت ارسال می شوند. در عرض چند ماه، مری شاهد افزایش 40 درصدی در فروش است و بسیاری از مشتریان می گویند که نظرات مثبتی درباره محصول خواهند نوشت و دوستان خود را معرفی خواهند کرد.

(بازگشت به بالا)



منبع: https://www.salesforce.com/blog/go-to-market-strategy/