بدون یک منبع متمرکز RevOps، هر تیم مجبور است به فرآیندها، ابزارها و مجموعه داده های خود - مانند CRMS، MAPها یا صفحه گسترده مخوف ا،ل - تکیه کند و ممکن است شکاف ها را با دیدگاه های متضاد معیارهای عملکرد در سراسر قیف درآمد پر کند.
در عوض، بیایید به علائم هشدار دهنده متداول اشاره کنیم، که ممکن است نشان دهنده این باشد که بالا،ه زمان سرمایه گذاری در RevOps فرا رسیده است:
تیم های شما که به بازار می روند نادرست هستند
داده های از هم گسیخته اغلب یک محصول جانبی اجتناب ناپذیر پشته های فناوری متورم است. این می تواند باعث سردرگمی دومینویی در کل تیم GTM شود.
در ابتدا، یک تیم RevOps ممکن است متشکل از یک رهبر عملیات فردی از هر تیم GTM باشد که برای همسویی بر روی داده ها، اه، و فرآیندها با هم کار می کنند.
سطح 2: عملیات ویژه بخش
چه از بزرگ و چه کوچک، زود یا دیر شروع کنید، مهم است که در مورد نحوه شروع فرآیند استخدام و راه اندازی RevOps برای موفقیت در سازمان خود استراتژیک باشید. در اینجا سه \u200b\u200bمرحله را توصیه می کنیم:
- ممیزی قیف: نگاهی به موتور درآمد فعلی خود بیندازید تا بزرگ ترین شکاف هایی را که رشد آینده را به خطر می اندازند شناسایی کنید. این به تعیین اینکه کدام ،ب و کار باید اولویت بندی کند کمک می کند، بنابراین می تو،د اولین استخدام من، را انجام دهید و بتو،د اولویت ها را به طور من، به آن شخص منتقل کنید.
- اولین استخدام خود را انجام دهید: از برنامه رشد خود استفاده کنید تا مشخص کنید که چه تعداد از متخصصان عملیاتی را استخدام کنید. لازم نیست فوراً یک معاون RevOps را وارد کنید، اما همچنان می خواهید فردی با تجربه ساخت زیرساخت پیرامون سیستم ها و فرآیندها را پیدا کنید. آنها همچنین باید درک عمیقی از قیف درآمد داشته باشند.
- اولویت بندی خط لوله: اگر منابع محدود هستند، RevOps را بر روی خط لوله بالای قیف متمرکز کنید، و بعداً به تمدید پس از فروش یا فروش متقابل/افزایش گسترش دهید. از آنجایی که رشد درآمد معمولاً از لو،ای خالص جدید سرچشمه می گیرد، این اغلب مکان خوبی برای شروع است.
زودتر شروع کنید به پایه گذاری یک تیم کامل RevOps
سیلوهای دپارتمان، با این حال، اغلب در راه هستند. این می تواند منجر به ناکارآمدی عملیاتی شود و تجربه مشتری را به خطر بیندازد. بسیاری از تیم ها همچنان ،یداران را از بازاریابی به فروش و موفقیت مشتری مانند یک تیپ سطل شکوهمند منتقل می کنند.
ساختن اولین تیم RevOps شما به زمان و برنامه ریزی دقیق نیاز دارد، اما در نهایت تفاوت بین رکود و رشد سریع خواهد بود. لازم نیست منتظر یک تیم بالغ RevOps باشید تا سیستم های بنیادی را که سازمان شما به آن نیاز دارد بسازد. در هسته خود، RevOps به م،ای تغییر اساسی از تلقی درآمد به ،وان یک نتیجه به تلقی آن به ،وان یک فرآیند تجاری واقعی است که در تیم های ضروری تشکیل دهنده سازمان شما ریشه دوانده است.
هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد که بهترین زمان را برای ایجاد تیم RevOps تعیین کند. آنچه برای یک سازمان کار می کند ممکن است برای سازمان دیگر کارساز نباشد. بنابراین در حالی که می خواهیم اینجا بنشینیم و تاریخ دقیقی را برای شروع ساخت عملکرد RevOps در شرکت شما به شما بگوییم، نمی تو،م.
همانطور که شرکت ها رشد می کنند، رهبران اغلب باید با پشته های فناوری گسترده مبارزه کنند. استخدام های جدید ممکن است ابزارهای دلخواه خود را وارد کنند و بعید است که تیم ها بدون یک فرآیند رسمی هماهنگ کنند. به طور متوسط، سازمان ها در اطراف استخدام می کنند 100 نرم افزار مختلف.
منطقی است - در روزهای اولیه رشد، تیم شما باید لاغر می بود. اما همانطور که مشتریان، تعداد سران و شرکت شما به گسترش خود ادامه دادند، درهم آمیختگی ابزارها و صفحات گسترده، اسناد بهم ریخته و داده های درهم ریخته نیز افزایش یافت. چیزی که به ،وان یک سردرد قابل کنترل شروع شد، اکنون باعث می شود سازمان شما درآمد خود را به بیرون درز کند - به ویژه وقتی محصولات، قلمروها و استراتژی های بیشتری را به بازار اضافه می کنید.
تیم های GTM فردی ممکن است در حین رشد به تیم عملیات خود نیاز داشته باشند. در این مرحله، تیم های عملیاتی خاص می توانند تحت یک تابع RevOps سازماندهی شوند.
سطح 3: تیم کامل RevOps
شکاف ها را در موتور درآمد موجود خود شناسایی کنید، با دانش من، و تخصص قیف درآمد، یک رهبر عملیاتی به ارمغان بیاورید، و خط لوله را اولویت بندی کنید، تا به وضوح، کارآمدی و قابلیت پیش بینی درآمد دست یابید.
هر کانال و جریان درآمد در یک پلت فرم
شرکت شما نمی تواند به طور موثر فروش، فروش متقابل، مدیریت تمدید یا کاهش ریزش داشته باشد، مگر اینکه تیم های فروش، بازاریابی و موفقیت مشتری شما همگی در یک صفحه باشند.
با توجه به اینکه بخش های مختلف ابزارها و فرآیندهای خود را با هم وصله می کنند، سردرگمی و افزونگی به راحتی می تواند به یک امر عادی تبدیل شود.
تیم های Mature RevOps مسئولیت مالکیت، مدیریت و بهینه سازی فرآیند کامل ورود به بازار را بر عهده دارند، اما ممکن است در ابتدا به آن سطح از پشتیب، عملیاتی نیاز نداشته باشید. اگر اینطور است، از کوچک شروع کنید و با تکامل نیازهای ،ب و کارتان، RevOps بسازید. ممکن است چیزی شبیه این به نظر برسد:
سطح 1: رهبران عملیات تیم