راه درست برای ساختن اولین تیم RevOps
انتشار: مهر 13، 1403
بروزرسانی: 19 تیر 1404

راه درست برای ساختن اولین تیم RevOps

حدس بزنید چی؟ تو تنها نیستی ،ب و کارهای رو به رشد 20 تا 30 درصد از درآمد خود را به دلیل ناکارآمدی های عملیاتی از دست می دهند هر سال خبر خوب این است که راه حلی وجود دارد. در این مقاله، توضیح خواهیم داد که چگونه ساخت یک تیم RevOps می تواند یک موتور درآمد دست و پا گیر را به یک ماشین روغن کاری شده تبدیل کند.

فروش، امور مالی و حقوقی را در شماره 1 AI CRM ی،ان کنید

اگر درک اینکه سازمان شما چگونه از ابزارهای مختلف استفاده می کند برای شما دشوار است و مطمئن نیستید که کدام داده در کدام سیستم زندگی می کند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که عملکرد RevOps را در سازمان خود بسازید.

شرکت هایی که از عملیات های بخش خاص پیشی می گیرند، اغلب یک تیم متمرکز ایجاد می کنند که صرفاً به RevOps اختصاص دارد. این معمولاً توسط یک رهبر RevOps اجرا می شود که مستقیماً به CRO گزارش می دهد. در برخی موارد، آنها ممکن است به طور متناوب به CFO یا COO گزارش دهند.

3 مرحله برای راه اندازی اولین تیم RevOps

یک تیم عملیات درآمدی - یا RevOps - همه داده ها، ارتباطات، ابزارها، سیستم ها و افراد را در سراسر تیم GTM شما متحد می کند و اطمینان می دهد که آنها در همان مرحله به سمت مجموعه ای از اه، درآمدی مشخص و مشخص می پیوندند. این سس مخفی است که باعث رشد سریع می شود. در واقع، سازمان هایی که RevOps را به شکلی مستقر می کنند، رشد می کنند درآمد 3 برابر سریعتر نسبت به آنهایی که این کار را نمی کنند.

زمان من، برای ساخت تیم RevOps چه زم، است؟

ببینید چگونه Revenue Cloud از مظنه به پول نقد در یک پلتفرم می رود و به فروش و تامین مالی یک دیدگاه مشتری می دهد.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/build-your-revops-team/

در واقعیت، سفر ،یدار پیچیده، غیرخطی و خودگردان است. مشتریان بالقوه در قیف شما نیستند. محصول شما در سفر ،یدار است - و آنها انتظار تجربه یکپارچه را در هر نقطه تماس دارند. بدون یک منبع اختصاصی RevOps که از تیمی به تیم دیگر را هماهنگ می کند، ،ب و کار شما در مقیاس بزرگ با مشکل مواجه خواهد شد.

پشته های فناوری شما ناهموار هستند

با تشکر، شما مش، هستید!

ساختار تیم RevOps خود را

"این من نیستم. این تو هستی.» هر CRO در یک مقطع زم، - معمولاً پس از یک دوره رشد - در مورد موتور درآمد اصلی خود فکر می کند.

در نتیجه، فروش، بازاریابی و موفقیت مشتری اغلب با مشتریان بالقوه و مشتریان تعامل متفاوتی دارد، به جای ارائه تجربه ثابت و یکپارچه ای که ،یداران به دنبال آن هستند.

داشتن یک منبع اختصاصی RevOps برای پیگیری فناوری و داده های به اشتراک گذاشته شده بین سیستم ها می تواند در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه شما شود و در کوتاه مدت کارایی را تضمین کند.

شما داده های ناهمگون دارید

به ،وان مثال، وقتی نمایندگان فروش فراموش می کنند معاملات خود را در CRM به روزرس، کنند، بازاریابی دید محدودی دارد که برنامه ها در حال کار هستند، در حالی که موفقیت مشتری نمی تواند از فعالیت های معاملات قبلی در حین انتقال استفاده کند. مشتریان بالقوه می توانند به راحتی در این اختلاط گم شوند - و در کنار آنها بینش های ارزشمندی نیز وجود دارد.

وقتی ارتباط فروش، مالی و حقوقی قطع می شود، مشتری درد را احساس می کند. بیاموزید که چگونه Revenue Cloud می تواند کمک کند.

آنچه یاد خواهید گرفت:

تیم RevOps چه هدفی را دنبال می کند؟

بدون یک منبع متمرکز RevOps، هر تیم مجبور است به فرآیندها، ابزارها و مجموعه داده های خود - مانند CRMS، MAPها یا صفحه گسترده مخوف ا،ل - تکیه کند و ممکن است شکاف ها را با دیدگاه های متضاد معیارهای عملکرد در سراسر قیف درآمد پر کند.

در عوض، بیایید به علائم هشدار دهنده متداول اشاره کنیم، که ممکن است نشان دهنده این باشد که بالا،ه زمان سرمایه گذاری در RevOps فرا رسیده است:

تیم های شما که به بازار می روند نادرست هستند

داده های از هم گسیخته اغلب یک محصول جانبی اجتناب ناپذیر پشته های فناوری متورم است. این می تواند باعث سردرگمی دومینویی در کل تیم GTM شود.

در ابتدا، یک تیم RevOps ممکن است متشکل از یک رهبر عملیات فردی از هر تیم GTM باشد که برای همسویی بر روی داده ها، اه، و فرآیندها با هم کار می کنند.

سطح 2: عملیات ویژه بخش

چه از بزرگ و چه کوچک، زود یا دیر شروع کنید، مهم است که در مورد نحوه شروع فرآیند استخدام و راه اندازی RevOps برای موفقیت در سازمان خود استراتژیک باشید. در اینجا سه \u200b\u200bمرحله را توصیه می کنیم:

زودتر شروع کنید به پایه گذاری یک تیم کامل RevOps

سیلوهای دپارتمان، با این حال، اغلب در راه هستند. این می تواند منجر به ناکارآمدی عملیاتی شود و تجربه مشتری را به خطر بیندازد. بسیاری از تیم ها همچنان ،یداران را از بازاریابی به فروش و موفقیت مشتری مانند یک تیپ سطل شکوهمند منتقل می کنند.

ساختن اولین تیم RevOps شما به زمان و برنامه ریزی دقیق نیاز دارد، اما در نهایت تفاوت بین رکود و رشد سریع خواهد بود. لازم نیست منتظر یک تیم بالغ RevOps باشید تا سیستم های بنیادی را که سازمان شما به آن نیاز دارد بسازد. در هسته خود، RevOps به م،ای تغییر اساسی از تلقی درآمد به ،وان یک نتیجه به تلقی آن به ،وان یک فرآیند تجاری واقعی است که در تیم های ضروری تشکیل دهنده سازمان شما ریشه دوانده است.

هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد که بهترین زمان را برای ایجاد تیم RevOps تعیین کند. آنچه برای یک سازمان کار می کند ممکن است برای سازمان دیگر کارساز نباشد. بنابراین در حالی که می خواهیم اینجا بنشینیم و تاریخ دقیقی را برای شروع ساخت عملکرد RevOps در شرکت شما به شما بگوییم، نمی تو،م.

همانطور که شرکت ها رشد می کنند، رهبران اغلب باید با پشته های فناوری گسترده مبارزه کنند. استخدام های جدید ممکن است ابزارهای دلخواه خود را وارد کنند و بعید است که تیم ها بدون یک فرآیند رسمی هماهنگ کنند. به طور متوسط، سازمان ها در اطراف استخدام می کنند 100 نرم افزار مختلف.

منطقی است - در روزهای اولیه رشد، تیم شما باید لاغر می بود. اما همانطور که مشتریان، تعداد سران و شرکت شما به گسترش خود ادامه دادند، درهم آمیختگی ابزارها و صفحات گسترده، اسناد بهم ریخته و داده های درهم ریخته نیز افزایش یافت. چیزی که به ،وان یک سردرد قابل کنترل شروع شد، اکنون باعث می شود سازمان شما درآمد خود را به بیرون درز کند - به ویژه وقتی محصولات، قلمروها و استراتژی های بیشتری را به بازار اضافه می کنید.

تیم های GTM فردی ممکن است در حین رشد به تیم عملیات خود نیاز داشته باشند. در این مرحله، تیم های عملیاتی خاص می توانند تحت یک تابع RevOps سازماندهی شوند.

سطح 3: تیم کامل RevOps

شکاف ها را در موتور درآمد موجود خود شناسایی کنید، با دانش من، و تخصص قیف درآمد، یک رهبر عملیاتی به ارمغان بیاورید، و خط لوله را اولویت بندی کنید، تا به وضوح، کارآمدی و قابلیت پیش بینی درآمد دست یابید.

هر کانال و جریان درآمد در یک پلت فرم

شرکت شما نمی تواند به طور موثر فروش، فروش متقابل، مدیریت تمدید یا کاهش ریزش داشته باشد، مگر اینکه تیم های فروش، بازاریابی و موفقیت مشتری شما همگی در یک صفحه باشند.

با توجه به اینکه بخش های مختلف ابزارها و فرآیندهای خود را با هم وصله می کنند، سردرگمی و افزونگی به راحتی می تواند به یک امر عادی تبدیل شود.

تیم های Mature RevOps مسئولیت مالکیت، مدیریت و بهینه سازی فرآیند کامل ورود به بازار را بر عهده دارند، اما ممکن است در ابتدا به آن سطح از پشتیب، عملیاتی نیاز نداشته باشید. اگر اینطور است، از کوچک شروع کنید و با تکامل نیازهای ،ب و کارتان، RevOps بسازید. ممکن است چیزی شبیه این به نظر برسد:

سطح 1: رهبران عملیات تیم