منبع: https://www.cxtoday.com/crm/a-guide-to-comparing-crm-tech-in-2023/
قابل توجه است، چشم انداز تجربه مشتری اخیراً با سرعت باورن،ی در حال تحول بوده است، زیرا این بیماری همه گیر باعث شد مشتریان آنچه را که از تجربیات خدمات خود می خواهند دوباره ارزیابی کنند. انتخاب یک ابزار CRM با قابلیت مقیاس پذیری و رشد متن، با نیازهای متغیر ضروری است.
ادغام بهتر بین ابزارها در سیستم CX شما همچنین به این م،ی است که تیم فناوری اطلاعات شما مجبور نیست برای تراز ، اطلاعات در چندین برنامه به سختی کار کند. این خطر ابتلا به دادهها و مسائل امنیتی را برای تیم شما کاهش میدهد.
بر ،ی پوشیده نیست که تجربیات عالی مشتری باعث ایجاد یا ش،ت یک ،ب و کار در سال 2023 می شود. با این حال، ارائه این تجربیات منحصر به فرد می تواند پیچیده تر از آن چیزی باشد که ا،ر شرکت ها تصور می کنند. همانطور که انتظارات مشتری همچنان در حال تکامل است، تنها راه برای جلوتر ماندن از منحنی، درک عمیق تر از مخاطبان هدف و مشتریان فعلی است.
با راهحلهای CRM زیادی که اکنون در بازار موجود است، چگونه مید،د که در کدام سرویس باید سرمایهگذاری کنید؟
متأسفانه، همه راه حل های CRM برای ادغام با هر پشته فناوری طراحی نشده اند. ارزش این را دارد که مطمئن شوید هر ابزار CRM که در فکر استفاده از آن هستید می تواند با خدماتی که اعضای تیم شما استفاده می کنند کار کند. ادغام های قوی روزانه یا توانایی ساخت API ها در یک محیط انعطاف پذیر به شما کمک می کند آب و هوای تک شیشه ای را برای بهره وری طراحی کنید.
در اینجا راهنمای شما برای مقایسه فناوری CRM در سال 2023 است.
از اعضای تیم خود بپرسید:
هنگامی که نیازهای تیم خود را در نظر می گیرید، همچنین ارزش آن را دارد که در نظر بگیرید که چقدر آسان است راه حل CRM خود را برای کارمندان راه دور، به روز رس، از راه دور ارائه دهید، و به کارگران هیب، و راه دور با مشکلاتی پشتیب، کنید.
در حالی که ویژگی های دقیقی که برای CRM خود نیاز دارید به شما و اه،ی که برای سرمایه گذاری جدید خود تعیین کرده اید بستگی دارد، برخی از رایج ترین ویژگی های ضروری عبارتند از:
به یاد داشته باشید، نرم افزار باید به اندازه کافی ساده باشد تا اعضای تیم شما را جذب کند و به آنها اجازه دهد تا با حداقل آموزش کارآمد بمانند. با این حال، ممکن است لازم باشد به کارکنان تازه کار که برای اولین بار با ابزارهای CRM کنار می آیند، راهنمایی ارائه دهید.
فناوری CRM میتواند ابزار ایدهآلی برای تقویت رویکرد شما در ارائه خدمات هیجانانگیز به مشتریان باشد و به کاربران امکان دسترسی فوری به تمام اطلاعاتی را که ممکن است در مورد مشتریان خود نیاز دارند، ارائه دهد.
تصمیم گیری در مورد اه، اولیه از روز اول به شما کمک می کند تا مشخص کنید چه ویژگی هایی برای فناوری CRM شما مهم هستند. به ،وان مثال، چند نمونه از اه، ممکن است:
راهحلهای CRM امروزی میتوانند با ویژگیها و قابلیتهای متفاوتی همراه با تیمهای مختلف باشند. برخی از ابزارهای بسیار پیشرفته دارای ابزارهای پیشرفته هستند، مانند تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی، بینش های پیش بینی کننده، و توانایی ایجاد گردش کار خودکار. ابزارهای دیگر ممکن است مقرون به صرفه تر باشند اما ساده تر باشند و بر ردیابی و گزارش ایمیل تمرکز کنند.
راه حل های CRM ابزارهای قدرتمندی برای تجربه مشتری هستند اما به ندرت در خلاء وجود دارند. معمولاً، این ابزارها وقتی با سایر ابزارهای CX، مانند مرکز تماس به ،وان نرمافزار خدمات، میزهای خدمات، و حتی ابزارهای همکاری، همراستا باشند، بهترین عملکرد را دارند.
یکی از بهترین راهها برای اطمینان از سرمایهگذاری در فناوری من، برای تیمهای فروش، خدمات و بازاریابی، دریافت نظرات آنهاست. حتی بهترین راه حل CRM هم اگر کارمندان شما مایل به استفاده از آن نباشند، برای ،ب و کار شما مفید نخواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع، از کارمندان خود بپرسید که چه ویژگی هایی را بیشتر دوست دارند و به چه چیزی از فناوری خود نیاز دارند.
با پیچیدهتر شدن فضای CX، بسیاری از ،بوکارها سرمایهگذاری در سیستمهای CRM با ابزارهای اتوماسیون پیشرفته که برای کمک به بهبود کارایی تیمها در هر کجا که هستند، مفید خواهند بود.
اولین قدم در انتخاب فناوری CRM من،، تصمیم گیری برای انجام این نرم افزار جدید است. یک راهحل خوب CRM میتواند به شما در دستیابی به چندین هدف فوقالعاده، از همسویی تیمهای فروش و بازاریابی تا افزایش رضایت و حفظ مشتری کمک کند.
با اطمینان از اینکه راهحل CRM شما ردیابی همهکانالی را ارائه میدهد، شروع کنید، بنابراین میتو،د مکالمات را در تمام کانالهایی که ممکن است با مشتریان تعامل داشته باشید مدیریت کنید. همچنین این یک ایده نوآورانه است که به دنبال فروشنده ای باشید که قادر به ارائه ابزارهای تحلیلی عمیق و سیستم های هوش مصنوعی باشد تا به شما کمک کند روند انتظارات و تغییرات مشتری را مشخص کنید.