دوره مدیریت ارتباط با مشتری

دانش درکنار عوامل تولید مثل زمینی، کار، سرمایه بهعنوان یک دارایی با ویژگیهای خاص خود مطرح سایت highcrm میشود. یکی از این ابزارها مدیریت ارتباط با مشتری است که با توسعه فن آوری و ارتباطات، امروز با عنوان مدیریت ارتباط مشتری الکترونیک برشمرده می شود. در این روش شما باید نرم افزار CRM HOLOOYAR را خریداری نموده و بر روی یکی از سرورهایتان نصب نمائید و تیم داخلی شرکت خودتان وظیفه محافظت و نگهداری از نرم افزار را به عهده می گیرند. با استفاده ازCRM به مدیران و سرپرست های فروش این امکان داده می شود که تمامی فرآیندها و مجموعه وظایف در حیطه فروش را مورد نظارت و مدیریت قرار دهند.

این نرمافزار تمام نقاط تماس، تماس تلفنی، ایمیل، چت، بازدید از وب، ارتباط اجتماعی، کمپین و غیره – در برنامه CRM شما را حفظ و ضبط کند. هنگام تماس مستقيم و يا پيام مشتری، پرونده در اختيار پاسخ دهنده قرار میگيرد تا پاسخ گويی به مشتری بر مبنای سوابق وی صورت پذيرد. دارا بودن چنین نرم افزارهایی به شما این امکان را می دهد تا به راحتی با مطالعه کارکرد قبلی مشتریانتان با مجموعه، همانند نفر قبلی مذاکرات و یا تعاملاتتان را انجام دهید. ترجمه تخصصی این مقالات در قالب فایل ورد (WORD) و توسط تیمی از بهترین مترجمین رشته مدیریت، انجام شده اند. هر رویکرد و فعالیتی که سبب رشد، بهبود و مدیریت ارتباط با مشتری گردد را می توان به جزو CRM به شمار آورد که امروزه این توصیف ها را در قالب نرم افزار CRM بیان می کنند. سيستم هاي نرم افزار CRM از آنجا كليدي محسوب مي شوند كه سالها تجربه مشتري و متخصصين را در قالب يك نرم افزار ارائه مي دهند. Zoho شامل یکی از مهمترین ویژگیهایی است که آنها را به یکی از جامعترین نرمافزارهای CRM تبدیل کرده. سازمان ها به منظور بالا بردن مقدار پولی که مشتری ها تمایل دارند هزینه کنند از این CRM استفاده می کنند.

میتوانید به روزرسانیهای منظم را با مشتریان به اشتراک بگذارید و حتی تبلیغات پولی را اجرا کنید تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. گاهی یک پیام آنقدر قدرتمند است که مشتریان را طرفداران مادام العمر شما میکند. هنگامی که مشتری مطمئن نیست، گیج شده یا شکایتی دارد با شما تماس میگیرد. قیف فروش در مدیریت فرآیندهای فروش نقش بسیار موثری دارد و تعیین میکند که یک شرکت یا سازمان در چه مرحله ای از فرآیند فروش بهتر و موفق تر عمل کرده است. علاوه براین سی ار ام به فروشندگان کمک میکند تا فرصتها را فیلتر کرده و گزارش خلاصه یک صفحه ای از نحوه پیشرفت را ارائه کنند. CRM مزایایی ایجاد میکند که سازمان برای حفظ دوام خود به آن نیاز دارد. ایمیل: برای درک بهتر امور، بیش از 4 میلیارد کاربر ایمیل در جهان وجود دارد. از موضوعات ایمیل میتوان برای پیگیری کامل مکالمه مشتری استفاده کرد. یکی از این ابزارها استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است.

در فروش، سرعت و سهولت دو امر ضروری هستند. خودکار سازی قیف فروش و وظایف پشتیبانی از مشتری، ساده اما ضروری است. در حالی که این مورد اندکی غیرمعمول است، اما هیچ قانونی وجود ندارد که مشخص کند، اهدافنرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری بایستی شامل بهبود درآمد شود. حال ممکن است این سوال برای شما پیش آید که چرا بسیاری از مشاغل بر روی استراتژی ارتباط با مشتریان خود کار میکنند؟ همچنین، اگر حل یک مشکل بیش از حد معمول طول بکشد، آن را به طور شفاف با مشتریان خود در میان بگذارید. نیازی به سرمایه گذاری سنگین نیست زیرا فقط به یک صفحه در رسانههای اجتماعی نیاز دارید. زیرا معمولا گزارشگیری در این نوع کسبوکارها زمانبر و غیرقابل اعتماد است. با استفاده از این نوع CRM یک شرکت می تواند با شناسایی مشتری ها بر روی تلاش به نگه داری و یا برگرداندن مشتری های شناسایی شده تمرکز کند. نرم افزار CRM کاری میکنه که این 34 درصد به 80 درصد برسه. • این تعریف، CRM را یک استراتژی کسب و کار میبیند. مدیریت ارتباط با مشتری نوعی استراتژی است که توسط سازمانها به کار گرفته میشود تا مشتریان و فروشندگان به سوی روشی کارآمد برای دستیابی به رونق در کسب و کار، هدایت شوند.

با استفاده از خدمات پشتیانی مشتری که مرکز تماس همکال ارائه میدهد، میتوانید تنها بر روی فعالیتهای اصلی خود تمرکز کنید. برای ترغیب او تنها كافی است از این اصل طلایی استفاده كنید ؟ فلسفه مدیریت ارتباط با مشتریان، توجه به جایگاه مشتری، مراقبت از او و حفظ کیفیت ارتباط با اوست، تا با ایجاد تجربه بهتر، مدت همراهی او با سازمانتان را افزایش دهد. ممکن است گاهی اوقات به دلیل ارتباط نادرست عصبانی شود یا احساس کند که با او ناعادلانه رفتار شده است. همچنین تعداد زیادی مشاور و مربی برای ارائه خدمات به مشتریان فعالیت می کنند. ارتباط با مشتری به فرایندی اطلاق میشود که از طریق آن یک کسب و کار اطلاعات ارزشمندی را با مشتریان خود به اشتراک میگذارد. دهها میلیون انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچکترین اطلاعی از چنین برنامهها و نشستهای پرباری ندارند و به تکرار زندگی روزمره خود میپردازند. چگونه تلاش های شما در زمینه بازاریابی می تواند به سادگی از بین برود؟ بهبود ارتباط با مشتریان میتواند منجر به مشتریان راضی، خریدهای مکرر و افزایش مراجعات شود. فقط یک سیستم ارتباطی چند کاناله می تواند مشتریان را به تجارت شما نزدیک کند . در نهایت به مشتری احتیاج خواهید داشت.

با این حال، قطع کردن صحبت مشتریان در واقع آنها را ناراحت میکند و باعث می شود این حس را به آنان القاء کند که ارزش کمی دارند. به این منظور وظایفی مانند ارسال تبلیغات در شبکه های اجتماعی، خبرنامه ، پیامک و غیره را می توان شخصی سازی کرد . این مدل به عنوان اصلیترین مدل تجارت الکترونیکی به حساب می آید . هنگامی که افراد درباره این سیستم صحبت می کنند، معمولا اشاره ابزاری دارند که به مدیریت تماس، مدیریت فروش، بهره وری عامل و غیره کمک می کند. یک سیستم CRM برای همه نوع مشاغل از جمله فروش، خدمات به مشتری، توسعه تجارت، جذب نیرو، بازاریابی یا هر شغل دیگر، راهی بهتر برای مدیریت تعاملات و روابط خارجی است که باعث موفقیت می­ شود. قابلیت مشاهده و دسترسی آسون به داده ها باعث میشه همکاری شما با مشتریان بیشتر بشه و قابلیت تولید و بهره وری کمپانی هم افزایش پیدا میکنه. نتیجه ای که از سیستم یکپارچه CRM عاید بخش فروش یک سازمان یا شرکت می شود شامل سیستماتیک و یکپارچه سازی فرآیند فروش می باشد که از پیامدهای آن می توان به کاهش وقت برای مشتریان و فروشندگان در فرآیند فروش، بالا بردن میزان فروش و در نهایت افزایش رضایت مشتری از خریدشان می باشد.

در صورتی که از هیچ جنبهای از جزئیات ارائه شده توسط کسب و کار مطلع نیستید، به مشتری بگویید که اطلاعات دقیق آنها را دریافت خواهید کرد. اطلاعات مشتریان، شامل همهی اطلاعات مشتریان بالقوه و بالفعل و اطلاعات دیگر مرتبط با آنها مانند اطلاعات پیش فاکتورهایشان، محصولاتی که خریدهاند است. مشتریان بالقوه شامل کسانی می باشند که تا به حال از شما خریدی نداشته اند ولی به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند. به خلق محصولات بیمهیی هوشمند میپردازد. ابزارهاي نرم افزار CRM كمك مي كنند تا تشخيص داده شود كدام مشتريان به كدام محصولات نياز و علاقه بيشتري دارند و بدين ترتيب از تعداد تماس هاي ناموفق فروشنده مي كاهند. بنابراین همواره مشتریان به دنبال دریافت پاسخ سؤالاتشان در مورد محصولات و خدمات متنوع هستند تا راحتتر و سریعتر بتوانند در خصوص خرید و استفاده از آنها تصمیمگیری کنند. جمع آوری و دسترسی به داده های مشتری که می تواند به روندهای شناسایی کسب و کارها کمک کند و بینش هایی درباره مشتریان آن ها از طریق گزارش دهی و ویژگی های تجسم، ارائه دهد. 2- پیگیری سریع و بهموقع تعامل با مشتریان. این باعث میشود که فرآیندهای تجاری با مانع روبهرو شده یا از سرعتشان کاسته شود.

اما در نهایت صبوری شما را برنده میکند. 1) صبوری را تمرین کنید! اما اگر فکر میکنید کاربرد اکسل فقط به وارد کردن اعداد و گزارشهای مالی خلاصه شده، لازم است ذهنیت خود را دگرگون کنید. نرمافزارهای CRM، کمک میکنند بازاریابی، فروش و خدمات به مشتری بهصورت اتوماتیک و یکپارچه انجام شود. هدف در CRM، مدیریت بر روابط با مشتریان است و فرض بر آن است که مشتریان نه فقط به دلیل محصول متمایز و منطبق با نیازهایشان بلکه به دلیل تعلق خاطر به روابطشان با عرضه کنندگان محصولات، از یک سازمان خرید می کنند. ما در خدمات دهی به مشتری تخصص داریم و میتوانیم از طریق هر کانال ارتباطی که انتخاب میکنید، از کسب و کار شما پشتیبانی کنیم: اعم از ایمیل، تماس تلفنی و … با این حال، عواملی مانند در دسترس بودن 24 ساعته در 7 روز هفته و وجود چندین کانال ارتباطی نیز به همان اندازه برای جلب رضایت مشتری مهم است. در ضمن، به این ترتیب، چگونگی عملکرد کل تیم هم مشخص شده و اتخاذ تصمیماتی در جهت گسترش بخش ها یا تلاش برای بهبود آن ها ساده تر می گردد. توجه کنید که بررسی و مقایسه های زیر براساس تحقیق و تجربیات اینجانب در این بخش از مطلب اضافه گردیده است.

در کنار رکوردهای جزئی تماس، سازمانهای ارتباطاتی، داده های زیادی در پایگاه داده های خود ذخیره میکنند. این امکان وجود دارد که این سازمان نخواهد وقت و هزینه زیادی برای مشتریانی که سودی به سازمان نمی رسانند صرف کند. اطلاعات جمع آوری شده توسط گزارشها و داشبورد میتواند مورد بررسی قرار گیرد تا نتیجه گیریهای مهمی مانند: شناسایی روند رفتار مشتری و مشخص کردن نواحی روند فروش که نیاز به پیشرفت دارند، تجزیه و تحلیل شوند. در نتیجه رضایت مشتریان خود را افزایش دهید. در نتیجه اطلاعات مشتری به سرعت و در زمان موردنیاز نمی تواند بین تیم ها به اشتراک گذاشته شود .این مشکل به نوبه خود بر نحوه تأمین نیازهای مشتری شما تأثیر منفی خواهد گذاشت. میتوان به چند پاسخ مختلف دست یافت. 4. شما با استفاده از نرم افزار CRM مشتری را بعد از خرید به حال خود رها نخواهید کرد و در دوره های زمانی مختلف با انواع روش ها با آن ارتباط خواهید گرفت. در حقیقت CRM در اینجا نقش اساسی در پیش بینی مسائل مختلف مالی و برنامه ریزی برای آن خواهد داشت. با توجه به دیدگاه کاملی که CRM پیرامون فرصت های فروش به عاملان و کارشناسان می هد، این امکان را فراهم می آورد که شرکت ها بتوانند در برنامه ریزی وقت خود با دقت بیشتری عمل کنند و روی فرصت هایی که به موفقیت در فروش منجر می شوند تمرکز کنند.

اگر به دنبال نرم افزار فروشگاهی برای کسبوکار خود هستید، بهتر است قبل از هر چیز سوالات زیر را از خود بپرسید: – چرا به نرم افزار حسابداری نیاز دارید؟ علاوه بر این، هیچ چیز آرامش بخش تر از صدای آرام انسان نیست. مقالات انگلیسی با فرمت PDF را می توانید به صورت رایگان از سایت، دانلود نمایید. فرصتها: منظور از فرصتها دستهای از مشتریان احتمالی است که یک گام به خرید محصول یا خدمت نزدیکتر شدهاند و برای شرکت میتوانند سودآوری خوبی داشته باشند. اکثر مدیران مشاغل یک سوال مهم در ذهن دارند که چگونه میتوان ارتباط با مشتری را در بخش امور مشتریان بهبود بخشید. بر اساس مطالعه مایکروسافت، تقریباً از هر سه نفر یک نفر میگوید مهمترین جنبه خدمات امور مشتریان، صحبت با یک نماینده آگاه و دوستانه است. راههای متداول ارتباط با مشتری در بخش امور مشتریان چیست؟ همانطور که گفتیم، مدیریت ارتباط با مشتری به مجموعه فعالیتهایی گفته میشود که میتواند منجر به وفاداری مشتریان به برند و کسبوکار شما شود، این فعالیتها میتواند شامل بهکارگیری انواع ابزار و تجهیزات، منابع انسانی و… خوب است بدانید که CRM تنها یک نرم افزار نیست بلکه میتوان تعبیر استراتژی را برای آن به کار برد.

این به B2C ها کمک می کند تا راحت تر به مشتریان خود دسترسی پیدا کنند. این به آنها کمک می کند تا یک بستر مشترک ایجاد کنند تا شرکا ، فروشندگان و سایر ذینفعان تجارت خود را با یکدیگر هماهنگ کنند. مدیریت ارتباط با مشتری CRM به مشاغل کمک میکند تا رشد کنند و سود خود را افزایش دهند. هدف سازندگان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری بالا بردن سطح سود به صورت بلند مدت و ارائه ی راه کارهای مشتری مدارانه است که باعث رضایت هرچه بیشتر مشتری و افزایش سطح درآمد شرکت شود. ارتباط با مشتری را که متوجه شدیم به چه چیزی میگویند حال به سراغ مدیریت آن برویم. در این صفحه می توانید لیستی از موضوعات و مقالات مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری را مشاهده نمایید. ابزارهای این سیستم در حال حاضر می تواند به منظور ارتباط در سراسر چرخه حیات مشتری، بازاریابی، فروش، تجارت دیجیتال و تعاملات خدمات مشتری، استفاده شود. این سیستم به واسطه فروش، خدمات مشتری، توسعه کسب و کار، استخدام، بازاریابی یا هر لاین دیگری از کسب و کار، شیوه بهتری برای مدیریت تعاملات و روابط خارجی ارائه کرده که محرک موفقیت است.

برخلاف دیگر CRM های رایگان، Zoho CRM تمام ویژگی های اصلی نرم افزار CRM را ارائه می دهد و به شما اجازه می دهد بدون هیچ هزینه اضافی از این نرم افزار برای ۱۰ کاربر استفاده کنید. وقتی با کاربران چت کنید، میتوانید رفتار کاربر را به مسئولان دیوار گزارش دهید. CRM شما را قادر می سازد تا به جای آنکه وقت خود را برای جمع آوری اطلاعات و ساخت گزارش کنید، آن را برای تمرکز روی فروش استفاده کنید و راندمان کار خود را بالا ببرید. با اینکه شاید بسیار مشتاق باشید، نرمافزار مورد نظرتان را نصب و اعضای گروهتان را به سرعت به استفاده از آن مجاب کنید، ایجاد میانبر در فرایند پیادهسازی این سیستم فقط باعث آسیب دیدن مجموعهتان در طولانی مدت میشود. استراتژی به کارگیری تحلیل برای برآورده کردن بهتر نیازهای مشتریان و شناسایی مشتریان بالقوه است. ممکن است قبلاً همین مسائل را شنیده باشید و ممکن است فکر کنید که یک راه حل سریع، خدمات عالی به مشتریان ارائه میدهد. دلیل آن ساده است؛ عدم ارتباط مناسب و به موقع میتواند به سرعت به مشتریان آشفته، کاهش فروش و اخبار دهان به دهان منفی منتهی شود. برخی مواقع نگه داشتن برخی مشتریان برای یک سازمان یا شرکت مقرون به صرفه نیست و سوددهی مناسبی را عاید شرکت نمیکند، به همین منظور از این CRM استفاده می کنند و مشتریان سودده و غیر سودده را از همدیگر جداسازی می کنند.