در Salesforce چه اتفاقی می افتد؟ جدیدترین ها در طرح اصلی هوش مصنوعی، CRM و داده آن

What

Salesforce به مشاغل در هر اندازه یکی از جامع ترین و قدرتمندترین راه حل های موجود برای مدیریت داده ها و مدیریت ارتباط با مشتری را ارائه می دهد. با این حال، باز ، قدرت واقعی مجموعه با حفظ حاکمیت و انطباق داده ها می تواند پیچیده باشد.

بعلاوه، جدای از القای قابلیت‌های هوش مصنوعی به تقریباً هر پیشنهاد مبتنی بر ابر در ا،یستم خود، Salesforce برنامه‌های مختلف هوش مصنوعی اختصاصی جدیدی را معرفی کرده است. معرفی نماینده خدمات ،شتین در سال جاری یک مثال عالی است زیرا یک عامل هوش مصنوعی کاملاً مستقل است که می تواند طیف وسیعی از مسائل خدمات را بدون سناریوهای از پیش برنامه ریزی شده درک کرده و به آنها پاسخ دهد.

سال‌ها، Salesforce به ،وان فروشنده پیشرو مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در جهان ایستاده است و مجموعه‌ای از ابزارها را به رهبران CX ارائه می‌دهد. Salesforce از پلتفرم‌های جامع مبتنی بر ابر گرفته تا سیستم‌های هوش مصنوعی و مشارکت‌های نوآورانه‌اش، راه‌های بی‌شماری را برای ،ب‌وکار برای ایجاد روابط مؤثر با مشتری و به حدا،ر رساندن ارزش خود در طول سفر مشتری باز کرده است.

علاوه بر این، ،ب‌وکارها از طریق یکی از آ،ین ،یدهای Salesforce، Slack، به راه‌حل‌های همکاری نهایی نیز دسترسی پیدا می‌کنند. شاید بزرگترین نقطه فروش پلتفرم Slack انعطاف پذیری آن باشد که به ،ب و کارها امکان می دهد تا اعضای تیم و ا،یستم های مختلف را به هم متصل کنند، استراتژی های تصمیم گیری قوی و فرصت های رشد را از طریق فعال سازی همکاری بلادرنگ هدایت کنند.

نقشه راه Salesforce AI

داده ها قلب مجموعه Salesforce را تشکیل می دهند و هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل را هدایت می کنند که به تصمیمات تجاری و فرصت هایی برای افزایش تجربه مشتری کمک می کند. قبلاً Salesforce راه‌حل‌های مختلفی را برای کمک به شرکت‌ها در مدیریت داده‌های خود، به حداقل رساندن رکوردهای تکراری و استانداردسازی فرمت‌ها ارائه می‌دهد.

امروزه راه حل کامل CRM سازگار، انعطاف پذیر و سازگار با بیش از 8700 برنامه و سرویس شریک است. این تضمین می‌کند که شرکت‌ها می‌توانند در طول سفر کامل مشتری، در هر کانالی، با مشتریان ارتباط برقرار کرده و از آنها پشتیب، کنند.

علاوه بر این، این شرکت متعهد است که با استفاده از ،یبی از مداخله انس، و کنترل‌های امنیتی خودکار، به ،ب‌وکارها در حفاظت از داده‌های خود در عصر هوش مصنوعی کمک کند. Salesforce یک لایه جامع اعتماد ،شتین را برای اطمینان از استفاده اخلاقی از هوش مصنوعی از طریق شفافیت، کنترل و مسئولیت پذیری در مورد پیش بینی ها و تصمیمات هوش مصنوعی مستقر کرده است.

بنابراین، Salesforce چه کاری انجام می دهد تا در این چشم انداز در حال تغییر در اوج بماند؟ بعدی در طرح اصلی غول صنعت چیست و رهبران تجاری چگونه می توانند از مجموعه Salesforce نهایت استفاده را ببرند؟

تکامل Salesforce CRM

با این حال، به حدا،ر رساندن ارزش واقعی Salesforce، از مزایای ارائه شده توسط صدای یکپارچه استراتژی مشتری تا هوش مصنوعی، نیاز به پشتیب، درست دارد. Salesforce شرکای مانند OneMagnify را قادر می‌سازد تا با رهبران ،ب‌وکار برای توسعه راه‌حل‌های من، برای نیازهای منحصربه‌فرد خود همکاری کنند. این مشارکت‌ها امکان دسترسی به یکپارچه‌سازی کامل داده‌ها را فراهم می‌کند که تیم‌ها را برای ارائه خدمات بهتر، باز ، بینش‌های ارزشمند و ایجاد فرصت‌های رشد توانمند می‌سازد.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/whats-happening-at-salesforce-the-latest-on-its-ai-crm-data-masterplan-onemagnify/

از طریق ادغام میان ابری در مجموعه Salesforce، ،ب‌وکارها می‌توانند به یک نمای یکپارچه از صدای مشتری خود دسترسی داشته باشند و حجم عظیمی از داده‌ها را از هر محیط ابری به بینش‌های پیشرفته در مورد آنچه که مشتریان واقعاً نیاز دارند و می‌خواهند، تبدیل کنند. دستیار هوش مصنوعی Salesforce Einstein Copilot قابلیت‌های هوش مصنوعی قدرتمندی را به ،ب‌وکارها ارائه می‌دهد تا به‌طور یکپارچه گردش‌های کاری بین برنامه‌ای را فعال کرده و از تجزیه و تحلیل‌های عمیق فوراً استفاده کنند.

به ،وان مثال، سرویس ابری اکنون با ابزارهای پیشرفته برای شناسایی تأیید، مدیریت ج، زم، تعامل و یک موتور جامع قو،ن تجاری ارائه می شود. موتور قو،ن حتی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا به سرعت با بینش‌های داده‌هایشان سازگار شوند، با گردش‌های کاری خودکار که با اه، تجاری و نیازهای متمایز مشتری همسو می‌شود.

قفل ، کامل مزایای Salesforce با شرکا

از سال 1999، Salesforce پلتفرم شماره یک CRM جهان، Salesforce Customer 360 را ایجاد و بهبود بخشیده است. بر خلاف سایر فروشندگان در این فضا، Salesforce مدتهاست که رویکردی جامع برای اطمینان از دید کامل ،ب و کارها در هر مرحله از چرخه حیات مشتری اتخاذ کرده است.

Salesforce Data Cloud که در پلتفرم Einstein 1 تعبیه شده است، کمک می‌کند تا بینش‌ها و فرآیندها را در سراسر تیم‌های فروش، بازاریابی، خدمات و فناوری اطلاعات گرد هم آورد و پایه‌ای واحد برای رشد ایجاد کند.

ما قبلاً به نوآوری ،شتین Salesforce اشاره کرده‌ایم که به ،ب‌وکارها یک هوش مصنوعی و ابزار تحلیلی مولد جامع را برای افزایش تجارب خدمات مشتری ارائه می‌دهد. آنها در آنجا متوقف نمی شوند. Salesforce دائماً در حال برداشتن گام‌های جدیدی به سمت آینده فناوری CRM مبتنی بر هوش مصنوعی است.

در سال گذشته، این شرکت با بسیاری از مبتکران هوش مصنوعی و سایر رهبران تجاری همکاری کرده است. به ،وان مثال، آنها اخیراً یک ادغام با هوش مصنوعی Workday و همکاری با Box را معرفی ،د که به کاربران امکان می دهد به جستجوهای نامحدود Box AI در Slack دسترسی داشته باشند.

امروزه، این مجموعه به لطف ظهور هوش مصنوعی مولد، مدل‌های زبان بزرگ، و نیازهای منحصربه‌فرد و خواستار مشتری، سریع‌تر از همیشه در حال پیشرفت است.

به گفته این شرکتتمرکز آن بر توسعه آینده ای است که در آن عوامل انس، و دیجیتال می توانند برای بهبود هر تعامل با مشتری، نیروها را به هم بپیوندند. راه‌حل‌های هوش مصنوعی Salesforce برای جایگزینی نمایندگان در نظر گرفته نشده است، بلکه نحوه عملکرد آنها را تقویت می‌کند و آنها را کارآمدتر و سازنده‌تر می‌کند.

افزایش مدیریت داده ها و انطباق

همانطور که دنیای تجربه مشتری در حال تکامل است، Salesforce دارای منابع و تخصص مورد نیاز برای ارائه راه حل های نوآورانه ای است که مشاغل برای تغییر تعاملات نیاز دارند. Salesforce با ارائه ،یبی منحصر به فرد از ابزارها برای مدیریت داده ها، تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی و تحول CRM، به ،وان یک رهبر فناوری به برتری خود ادامه می دهد.

این شرکت با ،ب‌وکارها همکاری می‌کند تا معماری سرتاسر مجموعه Salesforce خود را بسازد، فناوری‌ها و استراتژی‌های پلتفرم را توسعه دهد، سیستم‌ها را پیاده‌سازی کند و با برنامه‌ها و ا،یستم‌های خارجی یکپارچه‌سازی کند. بعلاوه، آنها یک پایه اطلاعاتی جامع در اختیار سازمان ها قرار می دهند تا اطمینان حاصل شود که از داده های با کیفیت بالا برای هدایت تجزیه و تحلیل و راه حل های هوش مصنوعی در Salesforce و تقویت تعاملات شخصی در طول سفر مشتری استفاده می شود.

OneMagnify می‌تواند از ،ب‌وکارها با راه‌حل‌های CX سرتاسر از طریق این ادغام تخصص دیجیتال، فناوری و اطلاعات پشتیب، کند. در مورد اینکه چگونه OneMagnify به مشتریان خود کمک می کند تا داده ها و تیم هایی را برای Salesforce در آنها آماده کنند، بخو،د آ،ین وبلاگ در برنامه های وفاداری B2B.

قدم گذاشتن به آینده با Salesforce

به همین دلیل است که Salesforce به طور گسترده با شرکای خود کار می کند تا به ،ب و کارها کمک کند تا ارزش کامل فناوری خود را باز کنند. به ،وان مثال، OneMagnify، شریک پیشرو Salesforce، به شرکت ها کمک می کند راه حل های Salesforce را با تمرکز بر تجربه مشتری و تحول دیجیتال پیاده سازی، بهینه سازی و مدیریت کنند.

ما معمولاً سازمان‌ها را می‌بینیم که در اجرای Salesforce تلاش می‌کنند موفق نشدن تراز داخلی و تجزیه سیلوهای داده به ،وان گام اساسی برای تحول دیجیتال آنها. تعریف راه حل با در نظر گرفتن پایان در حالی که امکان پیروزی های سریع و متمرکز را فراهم می کند، یک استراتژی عالی برای دستیابی به ،ید بلندمدت سازم، مورد نیاز برای موفقیت پیاده سازی است. آدام مک دونالد، مهندس راه حل Salesforce در OneMagnify.