3 دقیقه مطالعه
3 دقیقه مطالعه
تحقیقات دادههای ،دهفروشی ما نشان میدهد که 80 درصد از مصرفکنندگان پس از سه تجربه بد، برند خود را تغییر میدهند. و به دلیل سفرهای ،ید پیچیده و کمبود مداوم نیروی کار، احتمال تجربه خدمات بد افزایش یافته است. مصرفکنندگان پاسخهای سریع، دوستانه و مداوم میخواهند، و بیش از هر زمان دیگری، تعامل دیجیتالی مانند خدمات چت زنده را برای انجام کار انتخاب میکنند. تعداد جلسات چت زنده نسبت به سال قبل 16 درصد در سه ماهه اول افزایش یافته است.
در اینجا چیزی است که شما باید بد،د:
با داده های 1.5 میلیارد ،یدار جه، سود خود را افزایش دهید.
6 دقیقه مطالعه
فروشنده کیست؟
این به این م،ی است که هر بازدید از یک وبسایت تجاری یا ،دهفروشی با نگاهی به کل فروش آنلاین ت،یم بر کل بازدیدها، سود کمتری پیدا میکند. در سطح جه،، مقدار پولی که برای هر بازدید صرف شده است به کمترین میزان خود در 9 فصل گذشته – 2.30 دلار – کاهش یافته است که نسبت به سال گذشته 7 درصد کاهش داشته است. در ایالات متحده، میانگین هزینه شده برای هر بازدید از ،ید آنلاین با 4 درصد کاهش در سال به 2.98 دلار رسید. علاوه بر این، تلاشها برای جذب ترافیک جدید به یک وبسایت پرهزینهتر از همیشه است و باعث کاهش بیشتر حاشیههای آنلاین میشود.
با تجسم مجدد برنامه وفاداری به برند خود، ،یداران را به بازگشت نگه دارید.
برخی از بخشهای اقتصاد جه، در حال بهبود هستند، اما ،یداران آمریکایی هنوز آن را نمی،ند. دادههای ،دهفروشی نشان میدهد که فروش آنلاین ایالات متحده در سه ماهه اول ثابت بوده است – اولین دوره بدون رشد از زم، که ما شروع به پیگیری روندهای شاخص ،ید خود کردیم.
با این حال، خبرهای خوبی وجود دارد. اگر قیمت من، باشد، مشتریان فعلی بیشتر مایلند به برندها و ،ده فروشان مورد علاقه خود ب،بند. سهم سفارشهای آنلاین از سوی ،یداران مکرر در سه ماهه اول 3 درصد نسبت به سه ماهه اول 2022 و 16 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 2021 افزایش یافته است. این معیار از سال 2020 به طور پیوسته بهبود یافته است. ،دهفروشان پیشرو برای سرمایهگذاری از این موضوع، به جای مبارزه برای یافتن مشتریان جدید، به دنبال پاداش دادن به مشتریان وفادار هستند.
کاری که می تو،د در مورد آن انجام دهید: استراتژیهای بازاریابی را توسعه دهید که از ت،یمبندی هوشمند مخاطب، شخصیسازی و پیامرس، استفاده میکند. این تضمین می کند که نه تنها ترافیک وب سایت خود را هدایت می کنید، بلکه ترافیک من،ی نیز دارد.
با استفاده از داده های پلت فرم Salesforce، شاخص ،ید داستان واقعی ،ید را آشکار می کند. ما به 9 فصل گذشته نگاه می کنیم تا درک عمیقی از چگونگی تحول رفتار مصرف کننده و چگونگی حرکت بازار کشف کنیم. شاخص ،ید، فعالیت و آمار ،ید آنلاین بیش از 1.5 میلیارد ،یدار منحصر به فرد جه، از بیش از 67 کشور را تجزیه و تحلیل می کند. این باتری از معیارها هم تاریخ اخیر و هم وضعیت فعلی تجارت دیجیتال را پوشش می دهد. چندین عامل برای برون یابی ارقام اقتصاد کلان برای صنعت ،ده فروشی گسترده تر اعمال می شود و این نتایج نشان دهنده عملکرد Salesforce نیستند.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/s،pping-index-retail-data/
استراتژی ،ب و کار شما باید بهره وری و کارایی را با استراتژی های حفظ و رشد ،یب کند. با این حال، در زمان عدم اطمینان اقتصادی، تغییر الگوریتمهای اینترنتی و رفتارهای مصرفکننده به سرعت در حال تحول، بازگشت به آنچه مید،د حیاتی است. و شما مشتریان وفادار خود را بهتر می شناسید. بنابراین روی استراتژیها و برنامههایی تمرکز کنید که آنها را شگفتزده و خوشحال میکند و ارزش افزوده و سود بیشتری را برای آنها به ارمغان میآورد. به این ترتیب بازارهای اروپایی اوضاع را تغییر می دهند و این یک شرط خوب است که در ایالات متحده نیز کارساز باشد.
کاری که می تو،د در مورد آن انجام دهید: ،یداران وفادار خود را درک کنید، دادههای مشتری را برای ایجاد تجربیات شخصیسازی شده فعال کنید و یک سفر ،ید بدون اصطکاک و با ارزش را ارائه دهید. این ممکن است به م،ای گسترش محصولات، خدمات و خطوط تجاری جدید باشد تا سهم بیشتری از کیف پول را به دست آورید.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
ایجاد وفاداری پس از اتمام فروش به پایان نمی رسد. بحر، ترین لحظه در تعیین وفاداری بلند مدت مشتری زم، است که مصرف کنندگان به مراکز خدمات مشتری شما مراجعه می کنند.
CRM مولد – در اینجا به م،ای آن برای تجارت شما است
رشد منفی آنلاین در ایالات متحده همان چیزی است که بازار اروپا یک سال پیش تجربه کرد، همچنین به دلیل کاهش احساسات مصرف کننده و مخارج اختیاری. با اروپا به ،وان مدلی برای این بادهای مع، اقتصادی، ،ده فروشان و برندهای ایالات متحده باید بر وفادار نگه داشتن مشتریان فعلی تمرکز کنند تا اینکه بر جذب مشتریان جدید پرهزینه تر شوند.
در سال 2022، وفاداری مصرف کننده تغییر کرد. با افزایش قیمت ها، ،یداران برندها را بر اساس قیمت گذاری محصول و ارزش تبلیغات به جای در دسترس بودن محصول و راحتی انجام آن انتخاب ،د. در سطح جه،، با بدتر شدن شرایط اقتصادی، مصرف کنندگان نسبت به قیمت حساس تر شدند. آنها گزارش دادند که دلیل شماره 1 تغییر برند در سال 2022 قیمت گذاری بهتر بود.
به ،وان بخشی از این استراتژی، تحقیقات ما نشان میدهد که تجربیات برای مصرفکنندگان به اندازه محصولاتی که ،دهفروشان میفروشند مهم هستند. برندهایی مانند ،س فرصت فوق العاده ای را در حفظ ارزشمندترین مشتریان خود می بینند. مدیرعامل جفروی ون رامدونک اخیراً به فورچون گفته است 2 درصد از مشتریان ،س پایه 40 درصد از درآمد سالانه آن را تامین می کند. در نتیجه، ،ده فروش ترجیح داد تا تجربه ،ید مشتریان اصلی خود را افزایش دهد. ،س اکنون مجموعه کاملی از خدمات لو، را برای این ،یداران فراهم می کند، از جمله دسترسی به خدمات مجلل مسافرت رفتن اشتراک ها در حالی که برخی این حرکت را استثنایی می دانند، ،س در مسیر درستی قرار دارد.
دادههای ،دهفروشی شاخص ،ید ما تأکید میکند که حفظ مشتری میتواند یک تغییر بازی برای ،دهفروشان ایالات متحده در سال 2023 باشد.
روش شناسی
دادههای ما نشان میدهد که سهماهه اول سال 2023 یک کیسه مختلط برای تجارت دیجیتال بوده است. پس از بازگشت در سه ماهه چهارم، فروش آنلاین جه، 2 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت. این کاهش عمدتاً ناشی از کاهش تقاضا در بازار ایالات متحده است. اما ما در سرتاسر جهان نشانه های مثبتی را می بینیم:
کاری که می تو،د در مورد آن انجام دهید:
علاوه بر این، مصرف کنندگان قبل از ،ید، تحقیقات بیشتری را انجام دادند. در حالی که حجم ترافیک آنلاین افزایش یافت، فروش آنلاین و حجم سفارش آنلاین همچنان کاهش یافت. چرا؟ مصرف کنندگان به ،ید مقایسه آنلاین رفتند. در سه ماهه اول، ترافیک آنلاین جه، نسبت به سال قبل 6 درصد افزایش یافت. علیرغم کاهش پنج سه ماهه متوالی حجم سفارش آنلاین، این نشان دهنده پنج فصل متوالی رشد ترافیک است. هنگامی که آنها به صورت آنلاین ،ید می کنند، سبدهای ،ید کوچکتر می شوند: تعداد واحدهای فروخته شده در هر تراکنش در سراسر جهان 6٪ کاهش یافته است.