از هالووین تا روز ولنتاین و فراتر از آن، دادهها و اطلاعات بیدرنگ دریافت کنید.
از هالووین تا روز ولنتاین و فراتر از آن، دادهها و اطلاعات بیدرنگ دریافت کنید.
نکته حرفه ای: چگونه بدون به خطر انداختن برند خود رقابتی در قیمت باقی میم،د؟ هوش مصنوعی (AI) می تواند به حذف حدس و گمان از فصل ،ید تعطیلات کمک کند. پیشنهادات و تخفیفهای شخصیشده در زمان من، به مشتری من، میتواند به شما کمک کند تا کمپینهای خود را طوری تنظیم کنید که بیشترین حاشیه را در این زمان چالشبرانگیز اقتصادی داشته باشید.
روش شناسی
تخفیف در این فصل ،ید تعطیلات ضروری است. 30 درصد از مصرف کنندگان می گویند که تنها در صورتی کالایی را می ،ند که بتوانند یک تبلیغ یا کوپن برای سفارش خود اعمال کنند. و این در تمام درآمدهای خانوار صدق می کند: مصرف کنندگان با درآمد بالا، متوسط و پایین همگی به اندازه کافی تورم را احساس می کنند تا شکار چانه زنی کنند.
چرا ،ید زود هنگام؟ از آنجایی که مصرف کنندگان در سراسر جهان با افزایش قیمت ها روبرو هستند، اکنون ،ید می کنند تا از افزایش بیشتر در آینده جلوگیری کنند. بر اساس تحقیقات ما، تقریبا نیمی از مصرف کنندگان می گویند افزایش قیمت ها باعث می شود زودتر از فصل تعطیلات گذشته ،ید کنند.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
نکته حرفه ای: چگونه می تو،د سودآوری خود را حفظ کنید زیرا ،یداران حساس به قیمت ،ید خود را کاهش می دهند؟ ساده ، عملیات کلید بهبود نتیجه شما است. به ،وان مثال، میتو،د ناکارآمدیها را پیدا کنید و آنها را کاهش دهید، مانند فرآیند ،ید آنلاین، تحویل در فروشگاه، و بارگیری موارد با خدمات بالا در چتباتها.
در حالی که بسیاری نظر اینکه مصرف کنندگان دیجیتال را برای فروشگاه کنار می گذارند، تحقیقات ما نشان می دهد که این به سادگی درست نیست. ترافیک دیجیتال علیرغم کاهش یا کاهش درآمدها در سال 2022 به رشد خود ادامه داده است. مصرف کنندگان در حال حاضر در دنیای همه کانال زندگی می کنند. آنها دیواری بین ویژگی های دیجیتال و فیزیکی نمی بینند. آنها انتظار یک تجربه یکپارچه و مرتبط را دارند.
چرا فروش پایین است؟ تا حدودی به دلیل افزایش قیمت ها. تحقیقات اختصاصی Salesforce در مورد احساسات مصرف کننده نشان می دهد که 62٪ از مصرف کنندگان جه، به دلیل تورم کمتر ،ید می کنند. در واقع، بر اساس دادههای شاخص ،ید ما، حجم سفارشها برای چهارمین سه ماهه متوالی از ژوئیه تا سپتامبر کاهش یافت، زیرا مصرفکنندگان در سرتاسر جهان بهای کمتری را دریافت ،د.
تفکر سنتی کانالهای دیجیتال و فیزیکی را به دستههای مجزا ت،یم کرده است که بهطور نیمه مستقل عمل میکنند، اما مصرفکنندگان به تجربه ،ید اینگونه نگاه نمیکنند. حتی زم، که ،یداران بیشتری برای شکار قیمتهای بهتر به فروشگاههای فیزیکی میروند، شکار به همین جا ختم نمیشود. ما متوجه شدیم که 35 درصد از ،یدار، که دست خالی یک فروشگاه را ، می کنند می گویند که در عرض یک هفته به فروشگاه آنلاین آن مراجعه می کنند تا ،ید خود را انجام دهند. 6 درصد دیگر می گویند که این کار را ظرف یک ماه انجام خواهند داد. در همین حال، 29٪ برای تکمیل ،ید خود – اگر واقعاً تصمیم به ،ید از آن برند یا ،دهفروش داشته باشند – به محل آجر و ملات باز میگردند.
با استفاده از داده های پلت فرم Salesforce، شاخص ،ید داستان واقعی ،ید را آشکار می کند. ما به 9 فصل گذشته نگاه می کنیم تا درک عمیقی از چگونگی تحول رفتار مصرف کننده و چگونگی حرکت بازار کشف کنیم. شاخص ،ید، فعالیت و آمار ،ید آنلاین بیش از 1.5 میلیارد ،یدار جه، منحصر به فرد از بیش از 61 کشور را تجزیه و تحلیل می کند. این باتری از معیارها هم تاریخ اخیر و هم وضعیت فعلی تجارت دیجیتال را پوشش می دهد. چندین عامل برای برون یابی ارقام اقتصاد کلان برای صنعت ،ده فروشی گسترده تر اعمال می شود و این نتایج نشان دهنده عملکرد Salesforce نیستند.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/،liday-s،pping-season/
دادههای ما تورم ثابت را در تمام مناطق جغرافیایی – به شکل افزایش متوسط قیمتهای فروش – از سه ماهه اول سال 2021 نشان داده است. در واقع، قیمتهای جه، در سه ماهه سوم سال 2022 طی دو سال 11 درصد افزایش یافته است. بیایید به مناطقی با بیشترین افزایش قیمت سالانه نگاه کنیم:
ما 1.5 میلیارد ،یدار را دنبال می کنیم تا بفهمیم چه چیزی، چگونه و از کجا می ،ند.
آیا احساس می کنید فصل ،ید تعطیلات امسال حتی زودتر شروع شده است؟ شما آن را تصور نمی کنید. دکوراسیون فروشگاه بالا و فروش فصلی شتاب بیشتری به دست میآورند، اما شلوغی تعطیلات زودتر، در سه ماهه سوم سال 2022 آغاز شد.
،یبی از تقاضای بالا و موجودی کم باعث کاهش تخفیفها و تبلیغات در سالهای 2020 و 2021 شد که منجر به کمترین تخفیفهای ثبتشده در چند سال گذشته شد. اما تخفیف ها در حال بازگشت هستند. متوسط نرخ تنزیل جه، در سه ماهه سوم 17 درصد بود که نسبت به سال قبل 16 درصد افزایش داشت و میانگین ماهانه با پیشرفت سه ماهه بالاتر بود. مصرف کنندگان در APAC (به استثنای استرالیا، نیوزلند و ژاپن) و هلند بیشترین افزایش را در سه ماهه سوم داشتند.
ما چندین ماه گذشته را صرف پیشبینی آنچه که فکر میکنیم در فصل ،ید تعطیلات رخ خواهد داد، صرف کردهایم. روندهایی که انتظار داشتیم ببینیم واضح است: مردم بیشتر به صورت آنلاین ،ید می کنند، اما کمتر هزینه می کنند. با کاهش 2 درصدی فروش آنلاین جه، سه ماهه سوم نسبت به سال گذشته، تجارت الکترونیک پس از افزایش مداوم در طول همهگیری، همچنان در حال تعادل مجدد است. همانطور که به تعطیلات نگاه می کنیم، انتظار داریم فروش آنلاین ثابت بماند. اما مردم به طور قابل توجهی از رفتار ،ید خود عقب نشینی نکرده اند. با وجود کاهش جزئی در فروش، ترافیک آنلاین در سه ماهه سوم 3 درصد افزایش یافت.
مصرف کنندگان دیواری بین ویژگی های دیجیتال و فیزیکی نمی بینند. آنها انتظار یک تجربه یکپارچه و مرتبط را دارند.
صرفه جویی در فروش از طریق کانال های دیجیتال به ویژه برای نسل های جوان مهم است. اگرچه 44 درصد از بچههای پرفروش و 35 درصد از نسل X اگر دست خالی فروشگاه فیزیکی را ، کنند به برند یا ،دهفروشی باز نمیگردند، بیش از نیمی از Millennials و Gen Z احتمالاً به دنبال برند یا ،دهفروشی در فروشگاههای دیگر هستند. کانال قبل از ،ید تنها 22 درصد از هزاره ها و 15 درصد از نسل Zers به طور کلی به دنبال برند یا ،ده فروش دیگری هستند.
5 دقیقه مطالعه
آیا می خواهید رهبر بهتری شوید؟ کنترل را رها کنید
5 دقیقه مطالعه
نکته حرفه ای: چگونه می تو،د یک تجربه متصل را در همه کانال های خود ارائه دهید؟ با ارزیابی مجدد نه تنها سفر مشتری، بلکه استراتژی داده خود شروع کنید. پیوستن به دادههای مشتری در همه سیستمها برای یک تجربه ثابت ضروری است، اما به کار انداختن این دادهها کلید ایجاد تجربیات مرتبط است که باعث میشود ،یداران در تمام طول سال به بازار بازگردند.
اگرچه مصرف کنندگان در چند سال گذشته زندگی خود را به صورت دیجیتالی گذرانده اند – برای غذاخوری، سرگرمی، و تجارت و همچنین ،ید – سفر ،ید مربوط به دیجیتال نیست. یا فیزیکی این در مورد هر دو است. مصرف کنندگان در طول سفر خود، از کشف تا ،ید، اصطکاک کمتری را بین 9 نقطه تماس می خواهند.
هیچ ، نمودارهای شما را درک نمی کند – در اینجا نحوه تغییر آن آمده است
م،ی این اعداد برای برندها و ،ده فروشان در این فصل تعطیلات چیست؟ به تفکیک مهم ترین یافته های ما در زیر، همراه با نکاتی در مورد چگونگی رقابتی ماندن در این فصل ،ید تعطیلات مراجعه کنید.
ما قبلاً شروع به دیدن یک فصل بسیار پر سر و صدا کرده ایم که بازاریابی و تبلیغات از اوایل شروع شده و در طول سه ماهه ادامه دارد. در واقع، روز پرایم آمازون در اکتبر باعث شد که میانگین نرخهای تخفیف در ایالات متحده در طول این رویداد به 21٪ افزایش یابد، یک افزایش سالانه (سالانه) 25٪ و افزایش 11٪ نسبت به سه ماهه سوم سال جاری.
این رشد دو رقمی پایدار باعث شده است که مصرف کنندگان در سراسر جهان ،ید خود را کاهش دهند. ما دریافتیم که 86 درصد از ،یداران – از جمله 80 درصد از افراد پردرآمد – عادت های ،ید خود را به دلیل تورم تغییر می دهند. تغییر بالا؟ ،ید مقایسه ای بیشتر این به م،ای ترافیک بیشتر، چه دیجیتال و چه فیزیکی، قبل از ،ید مشتری است.