خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری پشتیبانی شبکه کامکو

کامپیوترها می‌توانند از یک مکان مرکزی به فایل‌ها و ابزارهای مشترک دسترسی داشته خدمات کامپیوتری باشند. کارشناسان ما در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و نیازهای شماست. حتی اگر ساعت 2 نیمه شب هم با ما تماس بگیرید، مشکلات شما را به سرعت برطرف می‌کنیم. از سوالات مهمی که همیشه پرسیده می شود این موضوع است که کسب و کار من چه نیازی به خدمات شبکه دارد؟ در جواب به این پرسش باید بیان داشت که یکی از چالش های اصلی صاحبان مشاغل کوچک، دستیابی به فناوری مناسب برای کسب و کارشان است.

  • پیشگام رایانه به عنوان یکی از بزرگترین و با سابقه ترین شرکت های خدماتی در حوزه شبکه های کامپیوتری توانسته است به مشتریان بسیاری در این دو شهر خدمات ارائه کرده و رضایت آن ها را جلب کند.
  • ما به عنوان پشتیبانی شبکه شما ، کمکتون میکنیم که برای شرکت خودتون ایمیل با هویت داشته باشید تا خدای نکرده از اعتبار مجموعه شما کاسته نشه.
  • هرچه تجهیزات و برنامه های شما قدیمی تر باشند، مدت زمان بیشتری در معرض دید عموم قرار می گیرند.
  • پشتیبانی تلفنی، برای پاسخ به مسائل و مشکلات احتمالی مشتری در ساعات کاری هفته.

مواردی مانند بررسی وضعیت ترافیک شبکه و تجزیه و تحلیل آن نیز از وظایف پشتیبانی شبکه و سخت افزار است. البته کار افرادی که به عنوان متخصصان پشتیبانی شبکه و فنی فعالیت می‌کنند به همین جا ختم نمی‌شود و با انجام تجزیه و تحلیل های منظم و عیب یابی، مشکلات موجود را برطرف می‌کنند و یا اینکه از رخ دادن آنها جلوگیری می‌کنند. در ضمن تامین امنیت شبکه با روش های حفاظت و خدمات امنیت شبکه و نصب نرم افزارهای مهم و به روز رسانی آنها، backup گرفتن از فایل ها و سایر موارد دیگر از وظایف افراد فعال در این حوزه است.

روش ‌های پشتیبانی زیر ساخت شبکه

بنابراین کنترل‌هایی که در سیستم‌های اطلاعاتی جدید به‌کار می‌رود باید با دانش گسترده‌ و کاملی نسبت به تکنولوژی جدید طراحی شده باشند.اهداف و آرمان‌های گروه فناوران پارسه در جهت ایجاد محیط امن اطلاعاتی در محیط سایبر می‌باشد. در راستای نیل به این اهداف، این مجموعه خدمات امنیتی زیر را با به‌کارگیری تکنولوژی و دانش روز ارائه می‌دهد. سرویس 7/24 کامل ترین خدمات پشتیبانی شبکه آی تی پشتیبان است و بیشتر برای کسب و کارهایی که سرویس دهی آن ها همیشگی است ارائه می شود.

به عبارت دیگر فایروال تمام ورودی ها و خروجی های سیستم را کنترل کرده و مانع از هرگونه دسترسی غیر مجاز به سیستم و یا از سیستم به شبکه اینترنت می شود. بر خی از فایروال های مطرح عبارتند از سیسکو ASA و Juniper و Fortigate و فایروال های لینوکسی و …. در هر پروژه اعم از راه اندازی شبکه، خدمات شبکه و مسائل امنیتی شبکه های کامپیوتری مشاوره نقش مهمی در بهبود روند اجرای پروژه دارد و موجب می شود پروژه ها به درستی انجام شود. تیم مشاورهجهان پردازان پیشگام هشتماز لحظه‌ی تصمیم به ایجاد شبکه خصوصی و خدمات شبکه خود در کنار شماست و تجربیات سالها کار شبکه را با شما به اشتراک میگذارند تا بهترین تجربه استفاده از خدمات شبکه را داشته باشید.

تیم پشتیبانی باید بنا بر تجربه بالا توانایی مدیریت و حل مسائل در شرایط بحرانی را داشته و بهترین راه حل ها را پیدا کند. امروزه استفاده از دوربین های مداربسته از لزوم حفظ امنیت به حساب می آید و شبکه نتیتو آماده است تا با بررسی مکان موردنظر شما بهترین پیشنهاد را خدمت شما ارائه کند. اینجا در نتیتو این مهم را با بهره گیری از دو نوع دوربین مدابسته دیجیتال تحت شبکه و آنالوگ اجرا می کنیم. ما اینجا در شبکه نتیتو با تکیه بر تجربه مهندسین خود و با توجه به نوع استفاده شما عزیزان و بودجه تعریف شده بهترین راهکار مجازی سازی و سرور را تقدیم شما بزرگواران می نمائیم.

امکانات بی شمار و قیمت فوق العاده ارزان آن باعث شده تا در تمامی شرکت ها و سازمانها از آن استفاده شود. استفاده از اطلاعات تماس ها در بحث مدیریت ارتباط با مشتری ، مکانیزه کردن سیستم فکس و … می‌تواند سازمان را به حداکثر بهره‌وری از این بستر ارتباطی برساند. یکی از مهم ترین موضوعاتی می باشد که برای بسیاری از کسب و کار ها به خصوص کسب و کار های تولیدی، خدماتی و بازرگانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

پس می‌توانید مطمئن باشید که به این روش امنیت اطلاعاتتان بیشتر و بهتر تامین خواهد شد. این نوع قرارداد مناسب شرکت‌هاییه که تعداد کاربر بالایی دارن یا حساسیت کارشون در حدیه که کمترین اختلالات شبکه هم در اونها پذیرفته نیست. در خدمات تمام‌وقت همیشه یک یا چند کارشناس پیراسیس در محل شرکت شما حضور خواهند داشت. در عین حال بر اساس پکیج‌های مختلف این خدمات، می‌تونید مانیتورینگ ۲۴ ساعته رو هم در قراردادتون داشته باشید. در پایان هر ماه به شما یک گزارش جامع تحت عنوان KPI ارائه می‌دهیم که نشان می‌دهد چه کارهایی برای شما انجام داده‌ایم، تا چه حد در انجام وظایفمان موفق بوده‌ایم و آیا وضعیت شبکه شما در حال بهبود است یا خیر.

خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتریبه مجموعه‌ای از فعالیت‌ها در حوزه خدمات شبکه گفته می‌شود که در جهت نگهداری و رفع مشکلات شبکه‌های کامپیوتری صورت می‌گیرد. این مشکلات ممکن است به طور کلی در سطح سخت‌افزار شبکه یا ممکن است در سطح نرم‌افزار شبکه به وجود آید. متخصصین و کارشناسان شرکت شبکه کالا، توانایی و دانش کافی برای کمک به شرکت‌ها در جهت طراحی، برنامه‌ریزی و ارتباط تمامی تجهیزات شبکه با تکنولوژی‌های متفاوت را دارند.

تمرکز بر رضایت مشتری و نه فقط ارائه خدمات فنی از معیار اصلی ما برای حفظ مشتریانمان است. همیشه از مهمترین ارکان کانفیگ صحیح و اصولی یک فایروال و تعیین قوانین ارتباطات و… میکروتیک امکان اتصال به اکانتینگ های دیگر نظیر IBsng و … را پشتیبانی می کند ، اما خود… PAC Manager ابزار مدیریتی برای ارتباط از راه دور از طریق SSH/Telnet/FTP در لینوکسادمین سیستم…

خدمات مدیریت و پشتیبانی شبکه

جدا از بحث تقسیم‌بندی نمودن تجهیزات شبکه، خدمات شبکه نیز به دونوع پسیو و اکتیو ارائه می‌شوند.در ادامه پیش‌از بیان هر بحثی ابتدا تجهیزات شبکه را مورد بررسی قرار می‌دهیم و پس از آن به دو نوع خدمات شبکه می‌پردازیم. شرکت‌های شبکه که در حوزه انفورماتیک فعالیت دارند بسته به نیاز شما خدمات در اختیار شما قرار می‌دهند. این خدمات می‌تواند دربرگیرنده‌ی تمام نیازهای شما با کمترین هزینه باشد.

خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری پشتیبانی شبکه کامکو