در انجام این کار، بسیاری از فروشندگان شایسته CX نتوانستند برش را انجام دهند. با این حال، هر یک از برنامه های کاربردی آنها ارزش قابل توجهی به رویداد اضافه ،د. به این ترتیب، ما در CX Today می خواهیم از هر شرکت کننده برای مشارکت در رویدادی که در تقویم تجربه مشتری برجسته است تشکر کنیم.
با این وجود، برای تعداد کمی از خوش شانس ها، نمایش ادامه دارد!
برای شرکت در رویداد آنلاین هم اکنون ثبت نام کنید برای اینکه ببینید چه ،ی در این دو دسته – در کنار همه دستههای دیگر – به ،وان ، د لا ، فناوری تجربه مشتری برای برنده شدن جایزه CX مبارزه میکند.
آ،ین تشکر از همه ،، که وارد شدند
بنابراین، بدون بحث بیشتر، در اینجا فینالیست های جوایز CX 2023 هستند.
بهترین پلت فرم مرکز تماس
- پاسخ سیروس
- میز گفتگو
- اسیر
- Vonage
بهترین پلتفرم CRM
- استاد محتوا
- محصولات تازه
- پگاسیستم ها
- SugarCRM
بهترین پلتفرم RPA
- خوب
- پگاسیستم ها
- SS&C آبی منشور
بهترین بستر بهینه سازی نیروی کار
- کالابریو
- منتقد
- پلی و،
بهترین پلتفرم تجزیه و تحلیل مکالمه
- کال ماینر
- Observe.AI
- میز گفتگو
بهترین بستر مدیریت وفاداری
- آگیلیسیس
- خوب بپرس
- فهمیدن
- با فشار
بهترین استفاده از هوش مصنوعی
- آدا
- غیرواقعی، ساختگی
- LivePerson
- TCS OmniStore
- خارج
بهترین BPO
- فن آوری های Bayview
- سرویس EXL
- ساده
- ویپرو
بهترین تیم تجربه مشتری سال
- TelXL
- Vodafone Idea
- ویپرو
نوآورانه ترین محصول
- آگیلیسیس
- پهنای باند
- LivePerson (HC)
- TCS OmniStore
- اسیر
بهترین راه حل CX
- پگاسیستم ها
- TCS OmniStore
- سینچ
- اسیر
- Vonage
وظیفه داوران محترم ما برای کوتاه ، لیست بلندبالایی از 100+ شرکت کننده آسان نیست. آنها هر برنامه را بررسی ،د، هر پیشنهادی را بررسی ،د، و نهایت دقت را در تهیه فهرست کوتاهی از فینالیست ها به کار بردند که برای نشان دادن ارزش کامل پرتفولیوهای خود، عمیقاً جستجو ،د.
جوایز CX ادای احترام به بسیاری از فروشندگ، است که خستگی ناپذیر تلاش می کنند تا دیدگاه های نوآورانه برای CX را زنده کنند.