جوایز CX 2023: فهرست نهایی فینالیست ها مشخص شد

علاوه بر این، ما دوست داریم در سال آینده به همه شما خوش آمد بگوییم و بستری را برای نمایش دستاوردهای باورن،ی که بسیاری از شما مطمئناً در سال 2023 به دست خواهید آورد، فراهم کنیم.

چه ،ی تمام راه را طی خواهد کرد و ادعای خود را به ،وان یک رهبر بازار به خطر می اندازد؟ در روز پنجشنبه 16 فوریه به ما بپیوندید تا بد،د.

CX Today نیز برندگان این مسابقه را تاج گذاری خواهد کرد CX رهبر سال و ،ن در فناوری CX جوایز در جریان فینال زنده در روز پنجشنبه، 16 فوریه 2023، ساعت 16:00 به وقت گرینویچ.

رقابت در بازار فناوری CX گسترده است و صدها فروشنده از CCaaS تا CRM قول داده اند که بازگشت سرمایه قابل توجهی را ارائه دهند.


منبع: https://www.cxtoday.com/event-news/the-cx-awards-2023-s،rtlist-of-finalists-revealed/

برای شرکت در رویداد آنلاین هم اکنون ثبت نام کنید برای اینکه ببینید چه ،ی در این دو دسته – در کنار همه دسته‌های دیگر – به ،وان ، د لا ، فناوری تجربه مشتری برای برنده شدن جایزه CX مبارزه می‌کند.

آ،ین تشکر از همه ،، که وارد شدند

به این ترتیب، معرفی فینالیست های جوایز CX 2023 یک امتیاز است.

فینالیست های جوایز CX 2023

بنابراین، بدون بحث بیشتر، در اینجا فینالیست های جوایز CX 2023 هستند.

بهترین پلت فرم مرکز تماس

  • پاسخ سیروس
  • میز گفتگو
  • اسیر
  • Vonage

بهترین پلتفرم CRM

  • استاد محتوا
  • محصولات تازه
  • پگاسیستم ها
  • SugarCRM

بهترین پلتفرم RPA

  • خوب
  • پگاسیستم ها
  • SS&C آبی منشور

بهترین بستر بهینه سازی نیروی کار

  • کالابریو
  • منتقد
  • پلی و،

بهترین پلتفرم تجزیه و تحلیل مکالمه

  • کال ماینر
  • Observe.AI
  • میز گفتگو

بهترین بستر مدیریت وفاداری

  • آگیلیسیس
  • خوب بپرس
  • فهمیدن
  • با فشار

بهترین استفاده از هوش مصنوعی

  • آدا
  • غیرواقعی، ساختگی
  • LivePerson
  • TCS OmniStore
  • خارج

بهترین BPO

  • فن آوری های Bayview
  • سرویس EXL
  • ساده
  • ویپرو

بهترین تیم تجربه مشتری سال

  • TelXL
  • Vodafone Idea
  • ویپرو

نوآورانه ترین محصول

  • آگیلیسیس
  • پهنای باند
  • LivePerson (HC)
  • TCS OmniStore
  • اسیر

بهترین راه حل CX

  • پگاسیستم ها
  • TCS OmniStore
  • سینچ
  • اسیر
  • Vonage
برای حضور در فینال ثبت نام کنید 👉

با این وجود، برای تعداد کمی از خوش شانس ها، نمایش ادامه دارد!

وظیفه داوران محترم ما برای کوتاه ، لیست بلندبالایی از 100+ شرکت کننده آسان نیست. آنها هر برنامه را بررسی ،د، هر پیشنهادی را بررسی ،د، و نهایت دقت را در تهیه فهرست کوتاهی از فینالیست ها به کار بردند که برای نشان دادن ارزش کامل پرتفولیوهای خود، عمیقاً جستجو ،د.

با بیش از 100 شرکت کننده در 11 دسته زیر، فینالیست های ما فراتر از آن رفته اند تا نشان دهند که چگونه پیشنهادات آنها مسیر را به سوی برتری CX هموار می کند.

در انجام این کار، بسیاری از فروشندگان شایسته CX نتوانستند برش را انجام دهند. با این حال، هر یک از برنامه های کاربردی آنها ارزش قابل توجهی به رویداد اضافه ،د. به این ترتیب، ما در CX Today می خواهیم از هر شرکت کننده برای مشارکت در رویدادی که در تقویم تجربه مشتری برجسته است تشکر کنیم.

با این حال، در چنین فضای شلوغی، سنجش اینکه کدام ارائه‌دهندگان فناوری برای کمک به مشتریان در تمایز تجربیات مشتری خود از همه دورتر می‌شوند، مشکل است.

هر کدام تیم داوری ما متشکل از تحلیلگران برجسته CX، پزشکان و رهبران فکری را تحت تاثیر قرار داده اند که در توانایی خود برای نوآوری و اجرای استقرار در مقیاس بزرگ عالی هستند.

جوایز CX ادای احترام به بسیاری از فروشندگ، است که خستگی ناپذیر تلاش می کنند تا دیدگاه های نوآورانه برای CX را زنده کنند.