جلسات بررسی خط لوله فروش را سازنده کنید
انتشار: اسفند 23، 1401
بروزرسانی: 18 تیر 1404

جلسات بررسی خط لوله فروش را سازنده کنید

ریچارد هریس که خود را رهبر فروش "مدرسه قدیم به مدرسه جدید" معرفی می کند، اولین باری را که شخصی از او کناره گیری کرد، به یاد می آورد. "بدون استعفا نامه - او همین الان رفت."

این بازی عیب یابی اتلاف وقت است. مدیران باید بررسی های خط لوله را به گونه ای متفاوت تنظیم کنند تا از این امر جلوگیری کنند: مشکلات مربوط به فرصت ها است، نه تکرارها. به جای سرزنش ، فروشندگان به دلیل عدم رعایت سهمیه ها یا ارائه پاسخ هایی که مدیران می خواهند، به راه حل های تیم محور فکر کنید. مدیران باید از سوالاتی مانند "چگونه این اشتباه را متوجه شدید؟" دوری کنند. در عوض، آنها باید بپرسند، "چه کاری می تو،م انجام دهیم تا این کار انجام شود؟"

9. بررسی های یک به یک را با بررسی خط لوله انجام دهید

در نهایت، مطمئن شوید که مدیران و نمایندگان با یک مجموعه داده در CRM شما کار می کنند، صرف نظر از نحوه پیکربندی داشبورد. این تضمین می کند که همه می توانند حیاتی ترین داده های سرنخ را در خط لوله ببینند، حتی اگر داشبوردها کمی متفاوت باشند.

به صورت رایگان در هنر عملیات خودکار مسلط شوید.

هریس که اکنون گروه مشاوره هریس را اداره می کند، گفت: «در طول بررسی ها، من X را می خواستم و او به من Y می داد. او مسیر خودش را برای بستن قراردادها داشت، اما من هرگز برای درک روند او وقت نگرفتم. -شرکت آموزش پس از فروش "یک روز، او با ناامیدی بیرون رفت."

دلیل؟ مجموعه ای از جلسات بررسی خط لوله دردناک.

بررسی های خط لوله خود را بین تک تک نمایندگان و مدیر نگه دارید. این تضمین می کند که هر دو بر معاملاتی که مهم هستند تمرکز دارند.

خوشبختانه، این کاملاً شدنی است. چندین روش ساده برای بررسی کارآمد و مفید وجود دارد. رهبران فروش، توجه داشته باشید:

1. بررسی های خط لوله سراسری را لغو کنید

داده های ساده، بازرسی آسان خط لوله، و بینش گفتگوی فروش، راه را برای ردیابی درآمد بسیار کارآمد هموار می کند.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/sales-pipeline-review/