در اینجا نگاهی به پنج ویژگی جدید در انتشار بهار Marketing Cloud داریم که به شما کمک می کند داده ها، سیستم ها و گردش کار خود را یکپارچه و خودکار کنید. به این ترتیب می تو،د تمرکز بیشتری روی مشتریان خود داشته باشید.
تمام آنچه نیاز است بد،د
اکنون که از آ،ین نسخه فصلی Marketing Cloud اطلاع دارید، شما را در مورد کارهایی که این بهروزرس،ها میتوانند برای ،ب و کار شما انجام دهند، توضیح میدهیم.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/marketing-cloud-features-spring-release/
نسخه ی نمایشی: مرکز کنترل جریان داده
هوش ابری بازاریابی: جداول محوری بصری
نسخه ی نمایشی: تبلیغات در ابر داده
هوش ابری بازاریابی: مرکز کنترل جریان داده
سه داشبورد جدید به شما کمک میکند تا به طور مؤثرتری بر فعالیتهای سفر خود نظارت داشته باشید و با فیلتر ، دادهها و ابزارهای مرتبسازی که به سرعت بینشها را نشان میدهند، در زمان صرفهجویی کنید. با Marketing Cloud، اکنون می تو،د:
- داده های سفر خود را به گونه ای سفارشی کنید که بهترین کار را برای شما داشته باشد
- دادههای تماس و سفر خود را صادر کنید تا به بینشها کمک کنید و یادگیریها را به طور مؤثرتری به اشتراک بگذارید

مدیریت جریان های داده بی شمار چالش بزرگی را برای بازاریابان ایجاد می کند. برای بهبود شفافیت و نظارت داده ها، مرکز کنترل جریان داده جدید، بینش و مدیریت جریان داده را در یک نمای واحد متمرکز می کند. از این مرکز جدید، میتو،د فوراً متوجه شوید که چه جریانهای داده به توجه شما نیاز دارند و کارایی شما را بهینه میکند.
نسخه ی نمایشی: پیام رس، تجاری WhatsApp
تعامل ابر بازاریابی: داشبوردهای تاریخچه Journey Builder
یک تور کامل از ویژگیهای انتشار در بهار سال 23 ما داشته باشید، که به شما کمک میکند بیشترین بهره را از Marketing Cloud ببرید.