منبع: https://www.salesforce.com/blog/marketing-cloud-features-spring-release/فناوری عالی است، اما ،ب و کارها اگر بیش از حد از آن برخوردار باشند، می توانند با مشکل مواجه شوند. به آن می گویند فروشندگان پراکنده. نتیجه برنامه های زیاد و سیلوهای بسیار زیاد است. راه حل - یا شاید رویا؟ - این است که برنامه های خود را یکپارچه کنید و از اتوماسیون بیشترین بهره را ببرید. این می تواند به تیم شما کمک کند پول خود را صرفه جویی کند و کارآمدتر باشد. خبر خوب این است که با به روزرس، های جدید در انتشار بهار ویژگی های Marketing Cloud، به آنجا می رسیم.
مدیریت جریان های داده بی شمار چالش بزرگی را برای بازاریابان ایجاد می کند. برای بهبود شفافیت و نظارت داده ها، مرکز کنترل جریان داده جدید، بینش و مدیریت جریان داده را در یک نمای واحد متمرکز می کند. از این مرکز جدید، می تو،د فوراً متوجه شوید که چه جریان های داده به توجه شما نیاز دارند و کارایی شما را بهینه می کند.
به روزرس، های جدید Marketing Cloud Intelligence وضعیت جریان داده ها، ارزیابی کیفیت داده ها و شناسایی مشکلات جذب را در یک نمای یکپارچه ارائه می کنند. اکنون می تو،د:
- اطلاعات آماری مربوط به وضعیت جریان داده، حجم داده، و مدیریت ردیف را در یک مکان مشاهده کنید تا به شما در نظارت بر کیفیت و استفاده از داده ها کمک کند.
- با شناسایی سریع ناهنجاری ها و رفع خطاها با بینش قوی تر، جذب داده را بهبود ببخشید.
- دریافت ایمیل و اعلان های Slack زم، که تغییراتی در منابع و جریان های خاص رخ می دهد، بنابراین می تو،د فعال باشید و از عملکرد کمپین اطمینان حاصل کنید.

یکی از بزرگ ترین به روزرس، ها در این نسخه فصلی می تواند به شما کمک کند تبلیغات خود را در پلتفرم ها بهتر شخصی کنید. با Salesforce Data Cloud، اکنون می تو،د:
- ادغام ایمن داده های شخص اول از Data Cloud با شرکای تبلیغاتی کلیدی برای بهبود نمایه های مشتری موجود، ایجاد بخش های هوشمندتر، و گسترش دسترسی به کانال های جدید - همه اینها در عین محافظت از حریم خصوصی مصرف کننده
- تبلیغات شخصی سازی شده بسیار هدفمند را در دارایی های Google و Meta فعال کنید، هزینه های تبلیغاتی هدر رفته را کاهش دهید و بازگشت سرمایه را بهبود بخشید.
- از داده های شخص اول یکپارچه از رابطه کامل با مشتری استفاده کنید تا هر تعاملی را متصل و شخصی کنید

نسخه ی نمایشی: جداول محوری بصری
بازاریابی ابری: پیام رس، تجاری واتس اپ
نسخه ی نمایشی: مرکز کنترل جریان داده
هوش ابری بازاریابی: جداول محوری بصری
نسخه ی نمایشی: داشبوردهای تاریخچه Journey Builder
تبلیغات در ابر داده
نسخه ی نمایشی: تبلیغات در ابر داده
هوش ابری بازاریابی: مرکز کنترل جریان داده
در اینجا نگاهی به پنج ویژگی جدید در انتشار بهار Marketing Cloud داریم که به شما کمک می کند داده ها، سیستم ها و گردش کار خود را یکپارچه و خودکار کنید. به این ترتیب می تو،د تمرکز بیشتری روی مشتریان خود داشته باشید.