جامعه فروش چیست؟ 5 انجمن برای پیوستن
انتشار: مهر 05، 1403
بروزرسانی: 18 تیر 1404

جامعه فروش چیست؟ 5 انجمن برای پیوستن

(بازگشت به بالا)

ما در حال ساختن بزرگترین و موفق ترین جامعه متخصصان فروش هستیم تا بتو،د یاد بگیرید، متصل شوید و رشد کنید.

جوامع فروش چیست؟

به دست آوردن چیزهایی که نیاز دارید خوب است، اما یک جامعه یک خیابان یک طرفه نیست. پس دادن می تواند به شما کمک کند جایگاه خود را مستحکم کنید، ارتباطات قوی تری ایجاد کنید و شهرتی به دست آورید که می تو،د از آن برای کمک به خود و سازمان خود استفاده کنید. کاری که من انجام می دهم تا مطمئن شوم در گروه هایم چیزی را روی میز آورده ام:

شاید تو باشی

با تشکر، شما مش، هستید!

(بازگشت به بالا)

همه جوامع ارزشی ندارند. برخی از آنها اسپم هستند و برخی دیگر شهر ارواح هستند. از این تکنیک ها برای فهمیدن اینکه آیا یکی برای شما من، است استفاده کنید:

دلیل وجود آنها چیست؟ جوامع فروش را می توان بر اساس موارد زیر تشکیل داد:

همچنین به ،وان شناخته شده است NASP، این انجمن محتوای منحصر به فرد زیادی را در اختیار اعضای خود قرار می دهد ، از جمله مربیگری و راهنمای فروش ، هیئت شغلی ، قدرتمند استانداردهای رفتار، تعداد زیادی گواهینامه آنلاین و مکان های زیادی برای تعامل با جامعه گسترده تر. این رایگان است که بپیوندید و حرفه خود را با منابع و دسترسی آنها در سراسر کشور گسترش دهید.

5. جوانب مدرن فروش

اینجاست که جامعه فروش شما وارد می شود. کشف کنید که چگونه انجمن های فروش می توانند برای شما سودمند باشند، چرا باید بپیوندید و کدام یک را باید بررسی کنید.

چیزی که یاد خواهید گرفت

به جنبش Salesblazer بپیوندید

بدون شک، انتخاب شماره یک من جامعه Salesblazer است. این یک کانال Slack برای همه نوع بحث و گفتگو است که بسیار فراتر از انتظارات من است. این به من این امکان را می دهد که دسترسی اولیه و انحصاری به Dreamforce داشته باشم، جایی که با افراد برجسته در این زمینه آشنا شدم. لینکدین من به لطف شهرتی که توانستم در این گروه پرجمعیت به دست بیاورم، دسترسی و تعامل من افزایش یافته است. بعلاوه، تا به امروز توانسته ام به 12 همکار Salesblazer با کمک آماده سازی مصاحبه کمک کنم. یادداشت های آنها با این مضمون "من کار را گرفتم!" برای من دنیا م،ی داشت

همچنین دیدن تغییرات وحشیانه در تنظیمات Salesforce که دیگران دارند، بسیار عالی است، که به من کمک کرد تا از ذهن خودم خارج شوم و تجربه ای را که در هر تعامل مشاوره به ارمغان می آورم، چند برابر کنم. خارج از نحوه استفاده از محصولات Salesforce، جامعه مملو از بهترین شیوه های فروش، منابع برای فروشندگان و رویدادهای فراوان است.

2. ،ن در فروش

سرد و تنهاست.

همه انتخاب های من با کیفیت هستند، اما مطمئناً به سلیقه و تن، شخصی منتهی می شوند. با این فهرست شروع کنید و اگر چیزی را که به دنبالش هستید پیدا نکردید، بیشتر کاوش کنید.

1. Salesblazer توسط Salesforce

با آشنایان دور کار خارج از مدار کنفرانس و کنفرانس در تماس باشید. همه با خود شبکه تامین کنندگان خود را می آورند که ممکن است بتو،د با آنها ارتباط برقرار کنید، شرکایی که می توانند پیشنهادات شما را افزایش دهند، استعدادهایی که ممکن است به استخدام آنها علاقه مند باشید و در صورت نیاز به یافتن یک شغل جدید، استخدام کنندگان. در مورد افراد جدید همیشه فرصت های متنوعی وجود دارد.

4. به ابزارها و منابعی دسترسی داشته باشید که شاید نامشان را نشنیده باشید

(بازگشت به بالا)

در بهترین حالت، یک جامعه فروش می تواند اعتماد مغزی به افرادی باشد که معمولاً با آنها ارتباط برقرار نمی کنید زیرا آنها همکاران فوری شما نیستند. هر فردی ساختارها، اه،، محصولات، مناطق جغرافیایی و تجربیات متفاوتی برای یادگیری دارد. چه آنها رقبای مستقیم شما باشند چه نباشند، احتمالاً می تو،د چیزی از آنها یاد بگیرید.

2. در رویدادهای اختصاصی شرکت کنید

(بازگشت به بالا)

(بازگشت به بالا)

5 انجمن فروش که باید در نظر بگیرید

ساده ترین راه برای انجام این کار ایجاد یک حساب کاربری رایگان و کمین ، برای یک هفته یا بیشتر است. آنچه مردم می گویند را بخو،د - آیا آنها معمولا مفید هستند یا قضاوت کننده؟ آیا همه به این نتیجه می رسند، یا گفت،ا تحت سلطه دسته ای از کاربران قدرت هستند؟ آیا سطح مشارکت با،ت یا سوالات بی پاسخ می مانند؟ آیا ناظران امور را مدنی نگه می دارند، یا مخالفان را سانسور می کنند - یا، حتی بدتر، اجازه می دهند که توهین کلامی بیداد کند؟

شما یک ماه از سه ماهه گذشته هستید و خط لوله شما تقریباً خالی است.

شما کمی نصیحت می خواهید، اما نمی خواهید سرپرستتان فکر کند که شما ناتوان هستید. و قطعاً نمی خواهید که سایر نمایندگان فکر کنند که شما مستأصل هستید. شما باید به مک، امن بروید تا راهنمایی و بازخورد صادقانه ای را بخواهید که فقط از همکاری با سایر متخصصان فروش که واقعاً چیزهای خود را نیز می دانند به دست می آید.

پس از یک روز پرمشغله از تماس ها، ایمیل ها و معاملات، غیرعادی نیست که فکر کنید زمان خود را باید در جایی که سرنخ ها هستند صرف کنید تا با رقبا. اما مربیگری می تواند بخش اساسی رشد باشد. این پنج مزیت پیوستن به یک جامعه فروش را در نظر بگیرید:

1. به تخصص جمعی فروشندگان برتر ضربه بزنید

برای کشف بینش هوش مصنوعی و بهره وری از 5500 متخصص فروش، گزارش وضعیت فروش را دریافت کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/sales-community/

بسیاری از جوامع رایگان عالی هستند، اما برخی از مزایای جوامع پولی وجود دارد. اول، پرداخت هزینه اغلب سطح بالاتری از تعامل را تضمین می کند. دوم، سطح مشارکت در جوامع پولی افزایش می یابد، زیرا همه خواهان بازگشت سرمایه هستند. فقط مطمئن شوید که ابتدا محتوای رایگان آنها را دوست دارید و آنها با بودجه و اه، توسعه حرفه ای شما هماهنگ هستند.

برخی از جوامع فروش حول محور محصولات خاصی می چرخند که با حضور در ،یب می تو،د اطلاعات بیشتری در مورد آنها بیاموزید. جامعه ممکن است مجموعه ای از پست های وبلاگ، یک کتاب فروش برنده، یا فضای داخلی در یک پلتفرم تعامل فروش نوآورانه داشته باشد.

5. ارتقاء مهارت با بینش اعضای سطح اجرایی

شاید سرنخ ها باشد. شاید این پیشنهاد است.

جامعه دیگری که به قلب من نزدیک است، ،ن در فروش به ،ن در حرفه فروش کمک می کند تا در مک، امن در مورد مسائلی که واقعا برای آنها مهم است ارتباط برقرار کنند. اگر به این گروه تعلق ندارید، مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد، اما ،ن فقط نیمی از نمایندگان فروش جه، را تشکیل می دهند، حتی اگر فقط 31 درصد از آنها کارمندان سطوح ارشد هستند. بین آن و سایر چالش هایی که با آن روبرو هستیم، یک جامعه فروش فقط برای ،ن، گفت،ا و پشتیب، قدرتمندی را فراهم می کند.

3. غرفه

اعضای سطح اجرایی در جوامع فروش گرد هم می آیند تا دمای حرفه را ارزیابی کنند، به دنبال بینش باشند و نظریه های خود را آزمایش کنند. به هر حال، از آنها انتظار می رود که رهبری فکری را در سازمان خود ارائه دهند، و این افکار از هیچ جا ظاهر نمی شوند. در جایی که ممکن است رزرو وقت با مدیران سازمان خود دشوار باشد، ممکن است انتخاب مغز مدیر، که با آنها در یک جامعه مش، هستید آسان تر باشد، به خصوص که آنها ممکن است برای ارائه بینش بازتر باشند.

بستگی دارد. در دنیای اینفلوئنسرهای فروش بزرگ، احتمالاً با مدل ،ب و کار «اشتراک در خبرنامه من، دوره من را ب،ید، به مغز متفکر انحصاری من بپیوندید» آشنایی دارید. سنجیده باشید، اما کل تمرین را نادیده نگیرید. کارشناسان واقعی وجود دارند، و این مدل به آنها کمک می کند تا برای کار سخت خود بازگشتی داشته باشند.

جوامع فروش نیز در سطوح مختلف انحصاری قرار دارند. ممکن است رویدادهای آنلاین و حضوری وجود داشته باشد که فقط برای اعضا قابل دسترسی باشد، که به شما فرصت های بیشتری برای اشتراک گذاری و یادگیری نسبت به آنچه در غیر این صورت داشتید، می دهد. رویدادهایی که ممکن است به آنها دسترسی داشته باشید شامل جلسات هفتگی، استراحت، یا حتی نمایشگاه های سالانه است.

3. شبکه با دیگر متخصصان

یک جامعه فروش می تواند هر چیزی باشد که شما نیاز دارید. وقتی سهمیه ها دور از دسترس به نظر می رسند، می تواند منبع بسیار مورد نیاز رفاقت باشد، مک، برای رهبری فکری در جلسه بعدی سطح C یا مک، برای توسعه حرفه خود با ابزارها و دوره ها. شما فقط می تو،د آنچه را که وارد کرده اید پس بگیرید و فقط در صورت پیوستن می تو،د این کار را انجام دهید. آیا شما آماده اید؟

امروز چه روندهایی باعث بهره وری فروش می شود؟

غرفه بسیار انحصاری است، اما اگر کار را در شبکه قرار دهید می تواند نتیجه دهد. همه عضویت های آن ها پولی است، با قیمت های متفاوت بر اساس سال ها تجربه و موقعیت شغلی تان (کاریار در مقابل مدیر). انجمن هایی خارج از فروش، از جمله بازاریابی و موفقیت مشتری دارد، اما رویدادها و دوره های آنلاین زنده از طریق «دانشگاه پاویلیون» به نمایندگان فروش کمک می کند تا بازی و رهبری خود را افزایش دهند.

4. انجمن ملی فروشندگان حرفه ای

(بازگشت به بالا)

اگر می خواهید با انجمن مورد علاقه من در لیست شروع کنید، فقط چند مرحله ساده را می طلبید:

  1. به Salesblazer بروید
  2. برای پیوستن به انجمن روی دکمه "پیوستن به انجمن" ضربه بزنید عضو کانال Slack
  3. در تاپیک بحث #intros خود را معرفی کنید
  4. به اطراف نگاه کنید تا بحث هایی را بیابید که برای شما من، تر است، مانند «اشتراک گذاری داستان های فروش» یا «از یک فروشنده بپرسید».
  5. شروع به ارسال کنید.

جامعه فروش به هر گروهی از متخصصان فروش گفته می شود که در یک مکان جمع شده اند، چه فیزیکی و چه مجازی. این می تواند یک مغز متفکر هفتگی باشد که در یک فضای کار مش، میزب، می شود که در آن اعضا سرنخ ها و راهنمایی ها را با هم عوض می کنند. این می تواند یک کنفرانس سالانه باشد که در آن دوستان قدیمی دوباره به هم متصل می شوند و آ،ین روندها را از مدیران فروش سطح بالا یاد می گیرند. حتی می تواند یک کانال زیرمجموعه، سرور Discord یا کانال Slack باشد که در آن اعضا همدلی و همکاری می کنند. این می تواند یکی یا همه این موارد باشد - و ممکن است فقط سلاح مخفی شما برای تبدیل شدن به یک فروشنده با عملکرد برتر باشد.

آ،ین اما نه کم اهمیت ترین، حرفه ای های مدرن فروش اگر رهبر فروش هستید، به خصوص در زمینه فناوری، مکان بسیار خوبی است. عضویت برای مدیران افراد محفوظ است، نه مشارکت کنندگان فردی، که برای اطمینان از اینکه اگر خودتان یک مدیر یا مدیر اجرایی هستید، همه مکالمات و بینش ها از آن مجموعه می آیند، عالی است. آنها میزبان رویدادهای حضوری منظم مانند شام های اجرایی هستند، گروه های گفتگوی آنلاین بزرگ را اداره می کنند و آموزش مجازی را در انواع مسیرها مانند مدیریت معاملات و RevOps میزب، می کنند.