و به محض اینکه نزدیک شدن شش یا هفت رقمی سخت اتفاق افتاد، Slack آنجاست تا هیجان حضور در زمین را دوباره به دست آورد.
“ادغام Slack تعداد پلتفرم هایی را که برای انجام کاری باید بین آنها جابه جا شوید کاهش می دهد.”
ادغام Salesforce و Slack تعداد پلتفرم هایی را که در هر زم، روی آنها کار می کنید کاهش می دهد.
3. فضاهای Slack #فرصت خاصی ایجاد کنید تا بتو،د به ،وان یک تیم معاملات را ببندید
ابزارهایی مانند Slack به ما کمک می کنند کارمان را بهتر انجام دهیم. ما اه، بزرگی داریم و نمی تو،م پلتفرم های نه چابک و نه مشارکتی داشته باشیم.
اشلی زاگست
مدیر حسابداری، چیلی پایپر
Slack به فروشندگان این امکان را میدهد که نه تنها با یکدیگر بهتر صحبت کنند، بلکه با بخشهای دیگر بهتر صحبت کنند، دیوارهایی را که بین فروش و بازاریابی، مهندسی، مالی، حقوقی، محصول یا موفقیت مشتری وجود دارد – همه بازیگران کلیدی مورد نیاز برای به دست آوردن معامله انجام شد این امر به سازمانهای فروش این امکان را میدهد که سریعتر بر اساس بازخورد مشتری عمل کنند و ورودیهای ارزشمند را به تیمهای محصول منتقل کنند. صد در صد از رهبران فروش در مطالعه IDC مورد بررسی قرار گرفت که Slack به آنها کمک کرد تا تیم های غیر فروش را بهتر درک کنند و با آنها کار کنند.
آه، آن دینگ تریتون ک،یک. برای بسیاری از اعضای نیروی کار قرن بیست و یکم، صدای آشنای اعلان Slack برای بسیاری از چیزها کوتاه شده است. یکی از اعضای تیم در حال جشن گرفتن یک معامله بزرگ. ناظری که در آ،ین لحظه قبل از یک جلسه آمادهسازی، تشویق میکند. و گاهی اوقات، فقط خانواده اطاقک متوجه می شوند که کدام ساعت خوش در مرکز شهر باید بعد از کار به آنجا برود. این روزها، نشان دهنده آینده نحوه کار و رشد ما است.
این باعث میشود که تمرینات زودهنگام بسیار دشوار باشد. تهدید «فران،تاک» که باعث کشتار بهره وری می شود، که در آن سیستم های مختلف پروژه به طور تصادفی به هم دوخته می شوند، از بین می رود. هشدارهای Slack میتوانند به شما کمک کنند تا با ارائه اطلاعات آماری از Sales Cloud، در هنگام آمادهسازی برای جلسات، معاملات من، را اولویتبندی کنید. هرچه زمان کمتری را برای جستجوی اطلاعات صرف کنید، سریعتر می تو،د اولین فروش خود را انجام دهید. شرکت هایی با ادغام Slack دارای یک چرخه فروش 15٪ سریعتر به طور متوسط و 13 درصد معاملات بیشتر بسته شد.
چگونه: این چیزی است که باروز در شرکت خود اجرا کرده است.
یک مطالعه IDC نشان داد که مشاغلی که Slack را به ،وان یک ابزار فروش پیادهسازی کردهاند، میتوانند به پیشروی فروش پاسخ دهند. 21 درصد سریعتر. این سهولت ارتباط می تواند بین تلاش برای رزرو یک جلسه و در نهایت بستن آن معامله تفاوت ایجاد کند.
او میگوید: «اگر شخصی در حال تماس با مشتری است و با اعتراضی روبرو میشود، میتواند چیزی را در Slack بفرستد و من میتوانم محتوایی یا توصیهای به او ارائه کنم که در لحظه بتواند از آن استفاده کند.» گفت.
“من به جاهایی رفته ام که آنها به طور فیزیکی به یک گونگ ضربه می زنند یا یک آهنگ موضوعی را پخش می کنند [when a deal closes]. آیوی گفت مال ما «دختر ماده» مدونا بود.
علاوه بر این، Slack اخیراً یک محصول جدید راه اندازی کرده است قابلیت Huddles که به صدای گروهی در یک کانال اجازه می دهد. افراد می توانند به سرعت وارد و خارج از یک مکالمه صوتی بدون نیاز به برنامه ریزی یک چت تصویری رسمی در حالی که همچنان فایل ها و صفحه نمایش ها را به اشتراک می گذارند. این مطابقت دارد تحقیق از ییل که نشان می دهد تماس های تلفنی ایجاد یک حتی قوی تر پاسخ همدلانه نسبت به تماس ویدیویی قابلیتهای اشتراکگذاری صفحه همچنین به همه اجازه میدهد تا احساس کنند در دفتر هستند و بالای یک م،تور ایستادهاند و تصمیمات لحظه آ،ی را هش میکنند.
تغییر به کار از راه دور نشان می دهد که راه های مختلفی برای انجام تجارت وجود دارد. ابزارهایی مانند Slack به ما کمک می کنند کارمان را بهتر انجام دهیم، ی،ی ایجاد روابط با مشتریان. ما اه، بزرگی داریم و نمی تو،م پلتفرم های نه چابک و نه مشارکتی داشته باشیم.» زاگست گفت.
افزایش درآمد و کاهش هزینه ها
چرا: ایمیل ایمیل جدید ح،ون است. بی واسطه بودن ارتباط Slack جریان طبیعی مکالمه حضوری را تقلید می کند. مشابه پیام کوتاه و پیامرس، فوری، مطابق با آن، ارتباطات واقعی بیشتری ایجاد میکند تحقیق در صنعت. همچنین مزیت اضافهشده این است که میتو،د به راحتی کاغذهای سفید، ضبطهای نمایشی و سایر اطلاعات بینش را مستقیماً در یک چت به اشتراک بگذارید. با ذکر «@» ساده، میتو،د فوراً به نگر،ها رسیدگی کنید و زمان پاسخ کلی را کاهش دهید. این چرخه فروش را کوتاه می کند.
Slack with Sales Cloud حتی میتواند اثربخشی را به روشهای کوچکی که همیشه واضح نیستند، افزایش دهد. برای مثال، اگر رکوردی را از Salesforce به اشتراک بگذارید، یک پیشنمایش در Slack ظاهر میشود.
حالا وقتی ،ی معامله ای را می بندد، به کانال #woot ما ارسال می شود و ما با همه جشن می گیریم.
نیکی آیوی، مدیر فروش، مونتاژ
Slack Connect مشتریان و شرکای خود را به ارمغان می آورد به چرخه فروش تا بتو،د به راحتی پیشرفت را بررسی کنید، مسدود کننده های بالقوه را بگیرید و از تمدیدهای آتی جلوتر بم،د. رباتهای Slack حتی میتوانند دسترسی به مشتری شما را افزایش دهند و به شما این امکان را میدهند که آنها را به صورت انبوه برای حسابهای کوچکتر انجام دهید.
هنگامی که نمایندگان جدید به سرعت و آمادگی برای ورود به طبقه فروش مجازی آماده شوند، هر آنچه را که برای انجام کارهای خود نیاز دارند در Slack پیدا خواهند کرد. آنها همچنین میتوانند فعالیت حسابهای تاریخی را مشاهده کنند، یا اینکه وقتی حسابها را به ارث میبرند، میدانند به چه چیزی وارد میشوند. حتی میتو،د از یکپارچهسازی CRM برای همگامسازی دادههای فروش استفاده کنید تا نمایندگان دیگر مجبور نباشند بین سیستمها جابجا شوند.
چگونه: فرض کنید یک ،یدار در مورد زمان اجرا سوالی دارد. به جای انجام یک بازی تنیس ایمیل با گروهی از ذینفعان مختلف – روشی ناهمزمان برای برقراری ارتباط که زمان را می گیرد – می تو،د در عرض چند دقیقه به متخصص فنی من، در Slack مراجعه کنید. به ،ی نیاز دارید که بتواند پاسخ های دقیق تری در مورد موارد استفاده ارائه دهد؟ یک متخصص محصول را تگ کنید. فقط نیاز به تقویت رابطه دارید؟ اسپانسر اجرایی را تگ کنید. “فقط دور زدن ایمیل قبلی من” مورد نیاز نیست.
چگونه: Slack میتواند تجربه کارمندان را بهینهسازی و انس،سازی کند و منجر به گردش مالی کمتر و فروشندگ، با آمادگی بهتر شود. نمایندگان جدید می توانند یاد بگیرند که چگونه بر اساس پیروزی های دیگران موفق شوند و از یادگیری همتا به همتا بهره مند شوند. آنها همچنین با هم تیمی های خود رابطه برقرار می کنند و فرهنگ شرکت را حتی به صورت مجازی ایجاد می کنند. جان باروز، مدیر عامل JB Sales، یک شرکت آموزش فروش، از Slack برای آموزش فروشندگان استفاده می کند. Slack به شما امکان می دهد بهترین شیوه ها را بهتر به اشتراک بگذارید و از یکدیگر یاد بگیرید. این مکالمات را تسهیل می کند.»
“اگر مشتری به بازخورد فوری نیاز داشته باشد، می تواند آن را دریافت کند. چیزی که Slack به خوبی انجام می دهد سرعت بخشیدن به مکالمات است، به خصوص در مقایسه با ارسال ایمیل با مشتری بالقوه،” اشلی زاگست، مدیر حسابداری شرکت نرم افزار برنامه ریزی Chili Piper گفت.
Slack Connect مشتریان و شرکا را وارد چرخه فروش می کند.
Slack توسط ا،ر افراد به ،وان ابزاری برای برقراری ارتباط تلقی می شود و هنوز هم همینطور است. اما اکنون ابزاری برای بستن معاملات سریعتر است. ما با برخی از بهترین و باهوش ترین در دنیای فروش تماس گرفتیم تا بفهمیم چگونه از Slack برای بازنویسی کتاب فروش استفاده می کنند.
ببینید که چگونه تیم شما می تواند با دفتر مرکزی دیجیتال برای فروش برنده شود. وقتی کار جریان داشته باشد، درآمد افزایش می یابد.
1. ایمیل های کشنده مکالمه را قطع کنید و به جای آن با مشتریان در یک کانال ،یدار بلادرنگ صحبت کنید
کل تیم Zagst کاملاً از راه دور است. بنابراین، در دنیای کار از هر کجا، ابزارهایی مانند Slack ضروری هستند. چهل و شش درصد از نمایندگان در نظرسنجی اخیر Salesforce اظهار داشتند که از این پس به صورت مجازی کار خواهند کرد. برای حفظ تجربه مشتری با کیفیت، فروشندگان به نرم افزار مش، نیاز دارند.
چی: قبل از اولین روز یک نماینده، از او دعوت کنید تا به یک کانال #استخدام جدید Slack بپیوندد که در آن میتوانند به جای ایمیل از چت برای همه سؤالات مربوط به ورود استفاده کنند. اگر شرکت شما بزرگ است، حتی میتو،د کانالهای Slack مختلفی را برای گروههایی که در تاریخهای مختلف وارد میشوند ایجاد کنید (مثلاً #new-hire-July2021). از آنها بخواهید که یک مقدمه کوتاه بنویسند و با دیگر تازه کارها آشنا شوند. مهمتر از همه، تمام اطلاعات مربوط به ورود را در این کانال ارائه دهید. به مواد روز اول نیاز دارید؟ یک دوست حضوری می خواهید؟ نمی د،د چگونه در مزایا ثبت نام کنید؟ اینجا همه چیز پیدا میشه
چی: Slack Connect به نمایندگان اجازه می دهد مکالمات با مشتریان، شرکا و فروشندگان را از ایمیل خارج کرده و به Slack منتقل کنند. می تو،د برای هر ،یدار یک کانال اختصاصی Slack ایجاد کنید، گزینه اشتراک گذاری آن کانال را به صورت خارجی انتخاب کنید و یک پیوند دعوت برای پیوستن به ،یدار ارسال کنید. همه جادوها به جای تاپیک های ایمیل بی پایان در یک مکان اتفاق می افتد.
چی: فروش یک ورزش تیمی است، بنابراین کانال های Slack را برای همکاری با اعضای تیم چند کاره در فرصت های مهم راه اندازی کنید. این «اتاقهای معاملات» دیجیتال به اعضای تیم اجازه میدهد تا در مورد نیازهای مشتری ازدحام کنند تا معاملات بیشتر و سریعتر را به پیش ببرند. اکنون، برای همه آسان است که در مرحله و فعالیت یک معامله بهروز بمانند و در مراحل بعدی با هم کار کنند تا همه چیز را در مسیر خود نگه دارند. برنده شدن معاملات اکنون به جای تلاش انفرادی، یک ار،تراسیون تیمی است. بعلاوه، میتو،د یک کانال #برنده ایجاد کنید که در آن کارمندان جمع میشوند تا بطریهای (اموجی) را بیرون بیاورند و بعد از تعطیلی بزرگ به یکدیگر تبریک بگویند.
و ما مقدار قابل توجهی از آن ،اصر سرگرم کننده را در تغییر به سمت مجازی از دست دادیم تا زم، که شروع به استفاده از ادغام بین Salesforce و Slack کردیم. اکنون، وقتی ،ی معامله ای را می بندد، به کانال #woot ما ارسال می شود و ما با همه جشن می گیریم.
بنابراین، آیا برای #گام های بعدی آماده اید؟
وقتی واقعاً در حال حفاری هستید، اسلک یک پل ساز است. شکاف بین فروشندگان و ،یداران، فروشندگان و بازاریابان و فروشندگان و سایر فروشندگان را میبندد. Slack کمک می کند تا یک CRM را از جایی که اطلاعات را در آن نگه می دارید به مک، که در آن درگیر می شوید، یاد می گیرید و در نهایت برنده می شوید، تبدیل کنید. در طبقات فروش مجازی که در آن نمایندگان با چابکی روزافزون در حال حرکت هستند، Slack تیمها را در موقعیتهایی قرار میدهد تا رشد را از هر نقطهای انجام دهند.
هنگامی که یک حساب کاربری جابجا می شود، ارتباطات سریع بین SDR ها و AE ها (مدیران حساب) اتفاق می افتد. نیکی آیوی، مدیر فروش شرکت رویدادهای مجازی اسمبلی، گفت: بدون آن پیشنمایش، همه باید چند بار کلیک کنند تا اطلاعاتی در مورد آن فرصت به دست آورند.
چرا: تصور کنید که یک نماینده توسعه فروش (SDR) هستید. اولین روز کار شماست و فقط پاهایتان را خیس می کنید. فرآیند ورود در اسناد در پلتفرمهای مختلف، منابع موجود در صندوقهای ورودی مختلف، و فقط برای افراد خاص شناخته شده است. به طور خلاصه، آن را خاموش و کاملا طاقت فرسا است. با یک فضای کاری واحد برای همه مواد داخلی، میتو،د افراد را سریعتر افزایش دهید. ناگفته نماند که ایجاد یک کانال برای استخدام های جدید به همه مزایای دیدن سوالات دیگران را می دهد و تیم های منابع انس، را از بار کاری اضافی پاسخ دادن به سوالات تکراری نجات می دهد.
چرا: هیچ شخصی جزیره نیست و هیچ نماینده ای به تنهایی معامله نمی کند. اگر فروشنده با مانعی روبرو شود و نتواند به سرعت شخص من، را جذب کند، این امر بر اعتبار تأثیر منفی میگذارد، تصمیمگیری را به تأخیر میاندازد و در نهایت چرخه فروش را کند میکند. وقتی تیم ها بتوانند به ،وان یک واحد حرکت کنند، درآمد افزایش می یابد.
با راهحلهای جدید Sales Cloud و Slack که سیستمها، دادهها و مشتریان را در یک مکان گرد هم میآورند، به تیمهای خود کمک کنید تا به طور مؤثر برای رشد فروش کار کنند.
ادغام Slack تعداد پلتفرم هایی را که باید بین آنها جابه جا شوید تا کاری انجام دهید کاهش می دهد.