توسعه کسب و کار چیست؟
انتشار: مرداد 05، 1403
بروزرسانی: 21 تیر 1404

توسعه کسب و کار چیست؟

در نهایت، شما باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید سرنخ های خود را جستجو کرده و از آنها پرورش دهید، که این بستگی به بودجه ای دارد که به تازگی تعیین کرده اید. در اینجا چند روش برای در نظر گرفتن وجود دارد:

حتی یک محصول خاص می تواند فهرست بسیار گسترده ای از سرنخ ها را جذب کند. با این حال، برای نمایندگان فروش ما کارآمد نیست که فقط فهرستی از 100 حساب را از بالا به پایین کار کنند. اگر در حال حاضر تنها درصد کمی از بازار هدف شما در حالت ،ید است، به یک استراتژی هدف گذاری نیاز دارید.

(بازگشت به بالا)

توسعه ،ب و کار چگونه کار می کند؟

هنگامی که از تن، محصول خود با بازار مطلع شدید، با چه ،، صحبت می کنید و چگونه به آنها نزدیک می شوید، می تو،د پیام های خود را به یک سطح فروش خلاصه کنید. این باید ماموریت ،ب و کار شما و نحوه انطباق آن با نیازهای شخصیت هدف شما را به روشی جلب توجه کند.

تیم فروش سرنخ ها را دریافت می کند، آنها را از طریق خط لوله فروش خود کار می کند و محصولات و خدمات شرکت شما را می فروشد. نمایندگان فروش برای بستن معاملات و تبدیل سرنخ ها به مشتریان در قلمروها و فهرست های خود کار می کنند. این یک فرآیند معاملاتی و تاکتیکی است.

چه به فکر انتقال به نقشی به ،وان نماینده توسعه ،ب و کار (BDR) باشید، چه به سادگی نیاز دارید مهارت های BD را با شروع به پوشیدن کلاه های بیشتر در نقش فعلی خود اضافه کنید، به مهارت های مهمی نیاز خواهید داشت. شروع کار به اندازه کافی آسان است. در مورد مشتری، که به آنها خدمات می دهید، مشکلاتی که حل می کنید و بازاری که در آن هستید کنجکاوی ایجاد کنید. در اینجا چند مهارت اصلی وجود دارد:

  • ارتباط: نمایندگان توسعه ،ب و کار باید در تماس سرد، تعامل با مشتریان احتمالی در رسانه های اجتماعی و ایجاد روابط ماهر باشند.
  • یافتن چشم اندازها: BDR ها با مشتریان بالقوه تعامل زیادی دارند، بنابراین آنها باید قیف فروش را به روز کنند، سرنخ ها را واجد شرایط کنند و آنها را پرورش دهند.
  • هوش تجاری: نمایندگان باید تجارت و رقابت خود را از طریق تحقیق درک کنند، بدانند چگونه داده های م،ی دار را جمع آوری کنند، و آن داده ها را با استفاده از داشبوردهای تجسمی تفسیر و ارائه کنند.
  • تحلیل داده ها: آن ها باید بدانند که چگونه داده هایی مانند درآمد، ارزش خط لوله و تأثیر توسعه ،ب وکار در آن خط لوله را ردیابی و به رهبری ارائه کنند.

بر اساس گزارش وضعیت فروش، 82 درصد از فروشندگان می گویند که مجبور شده اند به سرعت با روش های جدید فروش در مواجهه با چالش های جه،، از جمله مسائل زنجیره تامین، تورم و اقدامات احتیاطی بهداشتی سازگار شوند. علاوه بر این، 57 درصد از ،یداران گفتند که ترجیح می دهند با شرکت ها از طریق کانال های دیجیتال تعامل داشته باشند. و 81٪ از نمایندگان فروش گفتند که ،یداران به طور فزاینده ای قبل از دستیابی به تحقیقات خودشان را انجام می دهند.

(بازگشت به بالا)

پلت فرم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به ردیابی خط لوله ای که در حال ساخت آن هستید کمک می کند. آهنگ گسترش خود را استاندارد کنید و دنباله هایی تکرارپذیر بسازید که کل تیم شما از آن پیروی می کند تا به اجرای استراتژی شما کمک کند.

برنامه ای برای اندازه گیری موفقیت نسبی هر استراتژی توسعه فردی تشکیل دهید تا تصمیم بگیرید که دفعه بعد در کجا سرمایه گذاری بیشتری انجام دهید. روش هایی که عقب مانده اند باید برای نقاط ضعفی که سرنخ ها از دست می روند بررسی شوند تا بتوان آنها را اصلاح کرد و دوباره در بازار آزمایش کرد.

راه حل برنامه ریزی فروش ما، فروشندگان را در مسیر با برنامه های فروش آسان و بهینه سازی آسان نگه می دارد.

توسعه ،ب و کار چیست؟

ابتدا باید اه، کم ت، را انتخاب کنید که قصد ،ید دارند. اگر سرنخ ها را در یک CRM کاملاً مشخص جمع آوری می کنید، سیستم می تواند اقدامات آنها را ردیابی کند، از جمله باز ، ایمیل های بازاریابی که برای آنها ارسال می کنید، بازدید از بخش های کلیدی سایت و حتی تعامل با پست های اجتماعی شما. هوش مصنوعی می تواند این سرنخ ها را به ،وان «نیت بالا» افزایش دهد، یا می تواند به صورت دستی با بررسی اقدامات انجام شده توسط فهرست سرنخ ها انجام شود.

5. فروش زمین و فعال سازی فروش

بیاموزید که چگونه برنامه ریزی فروش به شما کمک می کند پوشش مشتری را بهینه کنید و به شما انعطاف پذیری برای مدیریت تغییرات می دهد.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/business-development/

از سوی دیگر، تیم توسعه ،ب و کار در کل بازار جستجو می کند تا فرصت های رشد جدید را بیابد. نمایندگان توسعه ،ب و کار چشم انداز می کنند، به سرنخ ها دسترسی پیدا می کنند، آنها را واجد شرایط می کنند و آنها را از طریق قیف حرکت می دهند. این یک فرآیند استراتژیک است که نیاز به صبر دارد.

توسعه ،ب وکار فعالیت اصلی است که به سازمان کمک می کند تا زمینه های جدیدی از رشد را بیابد و برای کارآمد ، این حوزه ها استراتژی هایی اتخاذ کند. برای یافتن سرنخ های جدید، تبدیل آنها و حفظ آنها به ،وان مشتریان قابل اعتماد مهم است.

رهبران فروش اغلب می خواهند بدانند که چگونه درآمد خود را بهبود بخشند یا به تعداد فروش خود برسند. برای رسیدن به ارتفاعات جدید، باید با ساختن یک پایه محکم شروع کنید. این برنامه توسعه ،ب و کار شماست. اگر می خواهید از کجا شروع کنید، در مکان من،ی برای یادگیری هستید. ما چگونگی عملکرد توسعه ،ب و کار و نحوه ایجاد یک طرح برنده را بررسی خواهیم کرد.

آنچه یاد خواهید گرفت:

برنامه ریزی فروش می تواند لذت بخش باشد. نه واقعا.

از آنجا، باید آن پیام را با انواع استراتژی های فعال سازی فروش تطبیق دهید. شما باید سوالاتی از این قبیل بپرسید:

  • ایمیل ها باید چه صدایی داشته باشند؟
  • دنباله درست کدام است؟
  • ایرادات رایجی که قرار است با آن مواجه شوم چیست و چگونه با آنها برخورد کنم؟

6. بودجه را تعیین کنید

با تشکر، شما مش، هستید!

چرا توسعه ،ب و کار مهم است؟

وقتی هر دو تیم با هم کار می کنند، ،ب و کارها رشد می کنند.

(بازگشت به بالا)

نحوه ایجاد طرح توسعه ،ب و کار در 7 مرحله

نکته بعدی که می خواهم بدانم این است که چگونه پیام می دهیم (و به چه ،ی). اینها اجزای اصلی یک برنامه توسعه ،ب و کار مستحکم هستند:

برای ایجاد هدف در ابتدای آن لیست، از اه، SMART (مشخص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و به موقع) استفاده کنید.

توسعه ،ب و کار اشکال مختلفی دارد. تحقیق در بازار برای یافتن فرصت های رشد. ایجاد یک فرآیند جدید صلاحیت سرنخ. مدیریت یک پروژه در بخش های مختلف با بازاریابی و فروش. تجزیه و تحلیل داده ها برای تأیید یک نظریه. و البته، جستجوی فروش برای یافتن سرنخ های خوب.

زمینه های توسعه ،ب و کار جدید

پس از انتخاب ،یبی از روش های توسعه، باید در مورد آهنگ و ترتیب کانال ها تصمیم بگیرید. به ،وان مثال، ممکن است از پست های اجتماعی برای دریافت سرنخ های اولیه به سایت خود استفاده کنید. از آنجا، می تو،د آنها را با تبلیغات هدف گیری مجدد تقویت کنید تا مطمئن شوید که در لیست ایمیل شما ثبت نام می کنند. سپس با «سری خوش آمدگویی» از ایمیل ها تماس می گیرید که آنها را به پیشنهاد شما معرفی می کند. پیشنهاد و پیام ممکن است هر چه بیشتر بدون انجام هیچ اقدامی تغییر کند.

8. اندازه گیری، آزمایش و بهبود

قبل از اینکه بتو،د به اعداد خود دست پیدا کنید، برای رسیدن به آن به برنامه ای نیاز دارید. اه، SMART را تعیین کنید، شخصیت مشتری خود را بسازید و کانال های من، را برای دستیابی به مشتریان بالقوه خود انتخاب کنید. وقتی این کار را انجام می دهید، می تو،د یک نقشه راه برای آینده بسازید و درآمد خود را افزایش دهید.

برنامه های فروش را ارائه دهید که عملکرد و سازگاری دارند

(بازگشت به بالا)

برنامه ای برای پیشبرد ،ب و کار خود بسازید

امتیازدهی سرنخ به شما کمک می کند بد،د چه زم، باید مشتریان بالقوه را به بخش های مختلف خط لوله انتقال دهید، و حتی برخی از برنامه ها سیگنال های مشتری را نظارت و جمع آوری می کنند تا به طور خودکار به نمایندگان توسعه ،ب وکار مطلع شوند که زمان تماس مجدد است.

(بازگشت به بالا)

به جنبش Salesblazer بپیوندید

تیم توسعه ،ب و کار مدرن به یک پشته فناوری خوب نیاز دارد.

همه این کارها هزینه دارد. در حالی که انتظار می رود بازگشت سرمایه (ROI) داشته باشد، اما به اندازه فعالیت فروش فوری نیست. بودجه باید پرسنل، ابزارها و بازده های پیش بینی شده لازم را در نظر بگیرد. شما باید با تیم مالی خود کار کنید تا اطمینان حاصل کنید که بودجه اختصاص داده شده برای اجرای برنامه خود را دارید.

7. ارتباط با مشتری

مهم نیست که چه پلتفرم ها و ابزارهایی را انتخاب می کنید، مهم است که قبل از استفاده از هوشمندی داده ها و اتوماسیون مشکلات خود، با یک فرآیند شروع کنید. فناوری فقط می تواند یک فرآیند را مقیاس کند. اگر این روند ش،ته یا بد باشد، فقط مشکلات شما را بزرگتر می کند.

هیچ چیز در دنیای فروش ثابت نمی ماند.

برنامه ریزی توسعه ،ب و کار چیست؟ اگر من به یک تیم کاملاً جدید ملحق می شدم و از ابتدا برنامه ای می ساختم، در اینجا نحوه برخورد من با آن است.

1. اه، SMART را با "ریاضی فروش" تعیین کنید

هنگامی که اینها را بد،م، می تو،م بفهمیم که چگونه محصول یا خدمات خود را برای مخاطبان هدف خود قرار دهیم.

4. یک هدف استراتژیک انتخاب کنید

توسعه ،ب و کار (BD) فرآیند برنامه ریزی بلند مدت برای افزایش ارزش شرکت شما از طریق روابط، بازارها و مشتریان است. این شامل تحقیق در مورد مخاطبان هدف شما، یافتن فرصت های جدید و استفاده از کانال های خود برای دسترسی به آنها است. نمایندگان فروش شما فقط می توانند سرنخ هایی را که با آنها صحبت می کنند ببندند. یافتن و شروع آن گفت،ا همان چیزی است که توسعه ،ب و کار در مورد آن است.

تفاوت بین فروش و توسعه ،ب و کار چیست؟

با مهندسی مع، شروع کنید که چگونه به هدف خود ضربه بزنید. فرض کنید سهمیه من در حال بسته شدن یک میلیون دلار در سال است، بنابراین 250000 دلار در هر سه ماهه است. این سوالات را بپرسید:

  • چند معامله باید ببندم؟
  • میانگین اندازه معامله چقدر است؟
  • نسبت های بسته شدن معمولی چیست؟
  • به چند فرصت واجد شرایط در خط لوله نیاز دارم؟
  • چند جلسه اول باید انجام دهم؟
  • فعالیت ،وجی برای گرفتن یک جلسه چگونه است؟

بنابراین اگر من آن 250000 دلار را در یک چهارم بخواهم، همین است خاص. ما میتو،م اندازه گرفتن تمام آمارهای موجود در ریاضیات فروش ما برای اینکه بفهمیم آیا در مسیر درست هستیم یا خیر. برای قضاوت در مورد اینکه آیا هدف است قابل دستیابی، باید سرب و افزایش حجم را مح،ه کنیم. جهش چند درصدی محتمل است. افزایش 50 درصدی نیست. هر هدفی که در جهت رشد ،ب و کار باشد مربوط به شغل نماینده توسعه ،ب و کار. و آن به موقع زیرا برای این سه ماهه تعیین شده است.

2. شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) را انتخاب کنید

به ،وان زیرمجموعه تنظیم هدف، باید KPI هایی را انتخاب کنیم که در طول مسیر اندازه گیری می کنیم. این KPIهای رایج را برای توسعه ،ب و کار امتحان کنید:

  • تغییرات در درآمد
  • نرخ تبدیل سرب
  • سرنخ های تولید شده در ماه / سه ماهه / سال
  • بالقوه و رضایت مشتری
  • ارزش خط لوله

3. تحقیقات بازار

بنابراین فرصت های رشد کاملاً جدید از کجا می آیند؟ در اینجا چند مکان برای شروع وجود دارد:

  • تحلیل بازار: با استفاده از ابزارهایی مانند ابزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به بازار نگاه کنید و حوزه هایی را که رقبای شما از آنها استفاده نکرده اند یا مسائلی که مشتریان فعلی ناراضی هستند را تعیین کنید. اینها شکاف هایی هستند که می تو،د یک محصول موجود، یک بسته جدید یا کمپین های جدید را معرفی کنید.
  • مشارکت های استراتژیک: با شرکت های شریک در شراکت کانال (مانند فروشندگان شخص ثالث) همکاری کنید که می تواند فرصت های جدیدی را برای هر دو طرف ایجاد کند.
  • توسعه محصول: در پیشنهادات خود بر اساس بازخورد مشتری نوآوری کنید و با تیم های دیگر برای ایجاد چیزی جدید کار کنید. این می تواند ویژگی های جدید محصولات موجود، توسعه های خط محصول جدید و مدل های تجاری جدید (مانند معرفی گزینه های freemium یا پیشنهادات اشتراک) باشد.
  • ادغام و تملک (M&A): سهم بازار را ب،ید و به یکباره توسعه تجاری زیادی را انجام دهید. اگر رهبری ،ب وکار این تصمیم را بگیرد، توسعه ،ب وکار مسئول یافتن راه هایی برای انتقال پایگاه مشتریان سازمان جدید و احتمالاً انتقال آنها به محصولات شرکت شما است.
  • بودجه جدید: سرمایه گذار، را برای سرمایه در گردش، چیزهایی برای سرمایه گذاری، و دریافت کمک های مالی برای گسترش ،ب وکار پیدا کنید. نمایندگان توسعه ،ب و کار مسئول رویکرد ارتباطی با سرمایه گذاران و تامین بودجه با استفاده از داده های فروش و بازخورد مشتری هستند.
  • فناوری های نوظهور: صنعت را زیر نظر داشته باشید و راه های جدیدی برای ایجاد اختلال در صنعت خود بیابید و شرکت خود را به پیش ببرید. این می تواند به شکل کانال های جدیدی مانند پلتفرم رسانه های اجتماعی مرسوم که محبوبیت پیدا می کند، یا یک ویژگی جدید که همه رقبای شما شروع به اضافه ، آن به محصولات خود می کنند، باشد.

برای توسعه ،ب و کار به چه مهارت هایی نیاز دارید؟

ما در حال ساختن بزرگترین و موفق ترین جامعه متخصصان فروش هستیم تا بتو،د یاد بگیرید، متصل شوید و رشد کنید.

بهترین فناوری برای برنامه ریزی توسعه ،ب و کار چیست؟

شما باید برنامه خود را با تغییر بازارها تطبیق دهید، و اینجاست که توسعه ،ب و کار مطرح می شود.