
بروزرسانی: 21 تیر 1404
توسعه کسب و کار چیست؟
در نهایت، شما باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید سرنخ های خود را جستجو کرده و از آنها پرورش دهید، که این بستگی به بودجه ای دارد که به تازگی تعیین کرده اید. در اینجا چند روش برای در نظر گرفتن وجود دارد:
حتی یک محصول خاص می تواند فهرست بسیار گسترده ای از سرنخ ها را جذب کند. با این حال، برای نمایندگان فروش ما کارآمد نیست که فقط فهرستی از 100 حساب را از بالا به پایین کار کنند. اگر در حال حاضر تنها درصد کمی از بازار هدف شما در حالت ،ید است، به یک استراتژی هدف گذاری نیاز دارید.
توسعه ،ب و کار چگونه کار می کند؟
هنگامی که از تن، محصول خود با بازار مطلع شدید، با چه ،، صحبت می کنید و چگونه به آنها نزدیک می شوید، می تو،د پیام های خود را به یک سطح فروش خلاصه کنید. این باید ماموریت ،ب و کار شما و نحوه انطباق آن با نیازهای شخصیت هدف شما را به روشی جلب توجه کند.
تیم فروش سرنخ ها را دریافت می کند، آنها را از طریق خط لوله فروش خود کار می کند و محصولات و خدمات شرکت شما را می فروشد. نمایندگان فروش برای بستن معاملات و تبدیل سرنخ ها به مشتریان در قلمروها و فهرست های خود کار می کنند. این یک فرآیند معاملاتی و تاکتیکی است.
چه به فکر انتقال به نقشی به ،وان نماینده توسعه ،ب و کار (BDR) باشید، چه به سادگی نیاز دارید مهارت های BD را با شروع به پوشیدن کلاه های بیشتر در نقش فعلی خود اضافه کنید، به مهارت های مهمی نیاز خواهید داشت. شروع کار به اندازه کافی آسان است. در مورد مشتری، که به آنها خدمات می دهید، مشکلاتی که حل می کنید و بازاری که در آن هستید کنجکاوی ایجاد کنید. در اینجا چند مهارت اصلی وجود دارد:
- ارتباط: نمایندگان توسعه ،ب و کار باید در تماس سرد، تعامل با مشتریان احتمالی در رسانه های اجتماعی و ایجاد روابط ماهر باشند.
- یافتن چشم اندازها: BDR ها با مشتریان بالقوه تعامل زیادی دارند، بنابراین آنها باید قیف فروش را به روز کنند، سرنخ ها را واجد شرایط کنند و آنها را پرورش دهند.
- هوش تجاری: نمایندگان باید تجارت و رقابت خود را از طریق تحقیق درک کنند، بدانند چگونه داده های م،ی دار را جمع آوری کنند، و آن داده ها را با استفاده از داشبوردهای تجسمی تفسیر و ارائه کنند.
- تحلیل داده ها: آن ها باید بدانند که چگونه داده هایی مانند درآمد، ارزش خط لوله و تأثیر توسعه ،ب وکار در آن خط لوله را ردیابی و به رهبری ارائه کنند.
بر اساس گزارش وضعیت فروش، 82 درصد از فروشندگان می گویند که مجبور شده اند به سرعت با روش های جدید فروش در مواجهه با چالش های جه،، از جمله مسائل زنجیره تامین، تورم و اقدامات احتیاطی بهداشتی سازگار شوند. علاوه بر این، 57 درصد از ،یداران گفتند که ترجیح می دهند با شرکت ها از طریق کانال های دیجیتال تعامل داشته باشند. و 81٪ از نمایندگان فروش گفتند که ،یداران به طور فزاینده ای قبل از دستیابی به تحقیقات خودشان را انجام می دهند.

پلت فرم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به ردیابی خط لوله ای که در حال ساخت آن هستید کمک می کند. آهنگ گسترش خود را استاندارد کنید و دنباله هایی تکرارپذیر بسازید که کل تیم شما از آن پیروی می کند تا به اجرای استراتژی شما کمک کند.
برنامه ای برای اندازه گیری موفقیت نسبی هر استراتژی توسعه فردی تشکیل دهید تا تصمیم بگیرید که دفعه بعد در کجا سرمایه گذاری بیشتری انجام دهید. روش هایی که عقب مانده اند باید برای نقاط ضعفی که سرنخ ها از دست می روند بررسی شوند تا بتوان آنها را اصلاح کرد و دوباره در بازار آزمایش کرد.
راه حل برنامه ریزی فروش ما، فروشندگان را در مسیر با برنامه های فروش آسان و بهینه سازی آسان نگه می دارد.


