
بروزرسانی: 20 تیر 1404
تماس سرد: چگونه مشتریان بالقوه را به مشتریان تبدیل کنیم
همانطور که به تجزیه و تحلیل تماس های خود ادامه می دهید، ال،ا را شناسایی خواهید کرد. این نحوه پیش نویس اسکریپت های تماس سرد خود را آگاه می کند و نزدیک شدن به مشتریان احتمالی در آینده را آسان تر می کند.
وارد تماس سرد شوید
چند مرحله کلیدی دخیل است. ابتدا باید با تعیین نوع ،ب و کار و صنعت ایده آل برای محصول خود، چشم انداز هدف خود را شناسایی کنید. سپس، تحقیقات آنلاین انجام دهید یا از آژانس های تحقیقاتی پولی برای شناسایی مشاغل مورد نظر و همچنین اطلاعات تماس (به طور ایده آل رهبران مالی یا عملیات) استفاده کنید.
با اسکریپت در دست و چشم انداز تلفنی، مطمئن شوید که همه آنچه را که نوشته اید بیان و بیان می کنید. شما سعی نمی کنید با عجله از آن عبور کنید. شما می خواهید مشتری بالقوه بداند شما چه ،ی هستید، چرا فردی برجسته هستید و چه چیزی برای ارائه دارید.
تماس سرد کامل با آماده سازی و تحقیق شروع می شود. این "پیش رویکرد"، همراه با برخی آمادگی های ذهنی، به شما کمک می کند تا رویکرد خود را تنظیم کنید و به طور موثر ارتباط برقرار کنید.
این واقعاً تمام چیزی است که برای پیش نویس نیاز دارید. بقیه تماس بستگی به این دارد که مشتری بالقوه چگونه به سؤال باز شما پاسخ دهد، مانند "به دنبال رفع چه نقاط درد یا تنگناهای خاصی هستید؟" مطمئن شوید که به دقت گوش می دهید و فقط سوالات بیشتری بپرسید تا به شما کمک کند سه عامل کلیدی در تصمیم گیری آنها را شناسایی کنید: زمان (زم، که نیاز به راه حل دارند) پول (چقدر توان مالی دارند)، و تأثیر (چه راه حل کاملی به نظر می رسد، ترجیحاً با معیارهایی که آنها سعی می کنند به آن دست یابند).
منتظر چی هستی؟ تلفن را بردارید و شروع به تبدیل آن تماس ها به مشتری کنید.
گواهینامه نماینده فروش Salesforce را دریافت کنید
هنگامی که تحقیقات خود را کامل کردید، یک اسکریپت مقدماتی سریع پیش نویس کنید که اطلاعات اولیه درباره شرکت شما را با یک سوال باز به هم پیوند می دهد. این به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری را جمع آوری کنید که می تو،د از آن برای چارچوب بندی راه حل خود استفاده کنید.
بعد از اینکه به سوال باز خود رسیدید، گوش کنید. نه واقعا گوش کن هنگام صحبت مشتری بالقوه یادداشت برداری کنید تا به شما در طرح سوالات بعدی کمک کند. هنگامی که یک م، طبیعی وجود دارد، هر چیزی که ممکن است به شما در جمع آوری اطلاعات در مورد زمان، پول و تاثیر کمک کند بپرسید (نکته شماره 3 را در بالا ببینید). مردم دوست دارند صحبت ، در مورد خودشان، پس به آنها فرصت دهید.
7. محصول خود را تا پایان تماس ذکر نکنید
رسیدن به طرز فکر من، برای تماس سرد بسیار مهم است. اگر عجله کنید و نگران نتیجه باشید، دیوانه خواهید شد. برای اطمینان از اعتماد به نفس و راحتی، دو کار مهم را انجام دهید: صدای خود را جلوی آینه یا با یک همکار تمرین کنید و قبل از برداشتن تلفن، چندین نفس عمیق بکشید.
ما با هم بزرگترین و موفق ترین جامعه متخصصان فروش را می سازیم. معاملات را انجام دهید، مشتریان را موفق کنید و به رشد شرکت خود کمک کنید.



تماس سرد چیست؟
تماس سرد راهی برای معرفی محصول یا خدمات خود از طریق تلفن به افراد و مشاغلی است که در غیر این صورت از پیشنهادات شما آگاه نیستند.
با ظهور شناسه تماس گیرنده، تماس سرد ممکن است قدیمی به نظر برسد. اما دلیل بزرگی برای اینکه هنوز کار می کند وجود دارد: مشتریان بالقوه باید در زمان واقعی پاسخ دهند، که به شما فرصتی می دهد تا به نگر، ها رسیدگی کنید و اطلاعات زیادی را در مدت زمان کوتاهی جمع آوری کنید. ایمیل یا پیام رس، در رسانه های اجتماعی ممکن است راحت باشد، اما به مشتری فرصتی می دهد تا در مورد پیشنهاد شما فکر کند و به راحتی نه بگوید - یا فقط پاسخ ندهد.
بعد از اینکه فهمیدید با چه ،ی تماس بگیرید، می تو،د در مورد بزرگترین دردسرهایی که شرکت های هدفتان با آن مواجه هستند، تحقیق کنید، که می تو،د از آنها برای پیش نویسی یک طرح یا اسکریپت استفاده کنید. آ،ین، اما نه کم اهمیت، تماس بگیرید.
چرا تماس سرد مهم است؟
یکی از بزرگترین نکات تماس سرد من این است که پس از تماس مدتی را برای ارزیابی خود اختصاص دهید. هر چه تماس های سرد بیشتری برقرار کنید، بیشتر می تو،د در مورد اینکه چه چیزی مؤثر است و چه چیزی مؤثر نیست، اطلاعات بیشتری ،ب خواهید کرد. این تنها زم، امکان پذیر است که برای تجزیه و تحلیل تماس های خود وقت بگذارید.
آیا اطلاعات کافی برای درک کامل نیازهای مشتری بالقوه خود جمع آوری کرده اید؟ اکنون زمان کاشت بذر است. همانطور که برای بستن تماس آماده می شوید (سعی کنید آن را تا 15 دقیقه نگه دارید)، یکی از نقاط دردناک ذکر شده را با چیزی که باید ارائه دهید - یک ویژگی محصول، یک اشتراک کم هزینه، یا افزایش بازگشت سرمایه (ROI) وصل کنید. به آنها بگویید که راه حل من،ی دارید که می تواند متن، با نیازهای آنها باشد.
اوه، و شما نیازی به مبارزه با جمله بندی ندارید. می تو،د از فناوری هوش مصنوعی مولد برای کمک به زبان درست استفاده کنید.
4. برای تماس در وسط روز برنامه ریزی کنید
نگران نباشید، این فقط یک تمرین پنج دقیقه ای است. به جای اینکه فقط در برگه تماس خود بچرخید، به محض قطع تماس، اوج و پایین های تماس را یادداشت کنید. به طور خاص، لحظاتی را که اعتماد به نفس داشتید و مشتری بالقوه درگیر بود، یادداشت کنید. در این لحظات چه بحثی مطرح می شد؟ همین کار را با کم ها انجام دهید. چه زم، پرچم اعتماد و بالقوه از بین رفت؟
شما می تو،د هر آنچه که می خواهید درباره محصول یا خدمات خود ببالید، اما مشتریان شما قانع کننده ترین مورد را برای شما ایجاد می کنند. آنها مرتبط تر و عینی تر دیده می شوند. به همین دلیل است که شما نیاز به توصیفات و مطالعات موردی دارید که در مورد ارزش محصول شما صحبت می کند و این که چگونه مشکلات مشتری احتمالی شما را برطرف می کند. علاوه بر این، جمع آوری داده های موجود در مورد بازگشت سرمایه یا عملکرد مشتری می تواند به شما در تعیین کمیت مزایای محصول یا خدماتتان کمک کند.
3. یک پیش نویس تماس تهیه کنید، نه یک اسکریپت کامل (با کمک هوش مصنوعی)
با اثبات اینکه می تو،د با رویکرد مشتری مداری برتر باشید، مزیت رقابتی به دست آورید. این گواهینامه می تواند به شما در برداشتن گام بعدی در حرفه خود کمک کند.