پرش به محتوا
مصرف کنندگان ،یدهای مبتنی بر ارزش را جدی می گیرند. 78 درصد از آنها می گویند که رویه های زیست محیطی یک شرکت بر تصمیمات مربوط به هزینه آنها تأثیر می گذارد. و برای ،ید تعطیلات، این تعداد حتی بیشتر است: 83٪ از مصرف کنندگان می گویند که به دنبال محصولات پایدار و گزینه های حمل و نقل خواهند بود.
بیاموزید که چگونه شرکت مبلمان MillerKnoll از داده های پایداری برای تأثیرگذاری بر همه چیز از محصولات گرفته تا کره زمین استفاده می کند.


با تصویب قو،ن جدید و رشد انتظارات مشتریان پیرامون پایداری، برندها به جای وعدههای مبهم یا محقق نشده، به شواهدی از پیشرفت خود نیاز دارند. برای جلوگیری سبز شویی، در مورد تلاش های خود شفاف بم،د و آنها را به داده ها و معیارهای موفقیت متصل کنید. یکی از راه های انجام این کار؟ برند مبلمان و طراحی MillerKnoll مواد سازگار با محیط زیست را در سراسر سبد محصولات خود در اولویت قرار می دهد. این شرکت حتی از یک ماشین حساب محیطی که به مشتریان امکان می دهد تجزیه مواد هر محصول را ببینند.
از داده ها برای سبز شدن استفاده کنید
مقالات تجاری را فقط برای شما در صندوق ورودی خود انتخاب کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
نگاهی دقیق تر به زنجیره تامین خود بیندازید
فروش اقلامی که قبلاً متعلق به آنها بود از طریق بازارهای آنلاین به ،یدار، که آنها را مجدداً استفاده می کنند، بازیافت می کنند یا می فروشند، به ،وان تجارت مجدد شناخته می شود. این بازار تجارت مجدد در سال 2021 دو برابر سریعتر از بازار ،ده فروشی بزرگتر رشد کرد و انتظار می رود امسال به 178 میلیارد دلار برسد. با در نظر گرفتن این موضوع، افزودن یک بازار تجارت مجدد به ویترین فروشگاه دیجیتالی شما می تواند یک استراتژی برنده تعطیلات باشد، به خصوص که مصرف کنندگان از این گزینه ها به ،وان راهی برای مبارزه با افزایش هزینه های کالاهای جدید استقبال می کنند.
شفافیت و رویکرد داده اول را در اولویت قرار دهید
مدیریت سفارش تنها بخشی از زنجیره تامین است. همچنین میتو،د تأثیرات زیستمحیطی تأمینکنندگان خود را بررسی کنید و آن را با اه، پایداری خود مقایسه کنید. آیا شرکای شما برای محیط زیست تصمیمات درستی می گیرند؟ پاسخ به این سوال می تواند به به حداقل رساندن ضایعات در زنجیره تامین کمک کند.
به خاطر مشتریان خود – و سیاره زمین – مهم است که تجارت الکترونیک پایدار را در اولویت قرار دهید. از بسته بندی آگاهانه تر تا گزینه های تحویل سبزتر، در اینجا چند راه عملی برای ایجاد تأثیر واقعی و ماندگار وجود دارد.
برای فصل اوج ،ید آماده اید؟
با ابزارهای من، مدیریت موجودی، می تو،د از تحویل از نزدیکترین مرکز تکمیل اطمینان حاصل کنید. این کار با کوتاه ، مسیرهای تحویل و کاهش انتشار گازهای گلخانهای از جریان کار آ،ین مایل، ردپای کربن شما را کاهش میدهد. با برنامههای مرتبط فروشگاه، میتو،د مکانهای آجر و ملات خود را به مراکزی تبدیل کنید و به کارمندان اجازه دهید سفارشهای تحویل در کنار خیابان را تکمیل کنند. این امر راحتی را به مشتریان ارائه می دهد و نیاز به تحویل آ،ین مایل را از بین می برد. اگر مشتریان را تشویق کنید که گزینههای تحقق پایدار را با مشوقهایی مانند پاداش وفاداری یا تخفیف انتخاب کنند، امتیاز جایزه. به ،وان مثال، اگر مشتری یک «تحویل کند» پایدارتر را انتخاب کند، میتو،د درصد تخفیف برای ،ید بعدی مشتری ارائه دهید.
برای مشارکت دادن تامینکنندگان در تلاشهای تجارت الکترونیک پایدار – و اطمینان از اینکه همه در یک صفحه هستید – انتظارات خود را از طریق یک آییننامه رفتار تامینکننده در میان بگذارید. پس از موافقت آنها با شرایط، انجام ممیزی را برای سنجش عملکرد در نظر بگیرید.
بسیاری از ،ب و کارها در حال حاضر تجارت الکترونیک پایدار را انجام می دهند. به ،وان مثال، 81 نفر از 100 ،دهفروش برتر جه، تجارت دیجیتال 360 به طور عمومی ابتکارات پایداری را گزارش میدهند. با این حال، بر اساس تجزیه و تحلیل ما، تنها 23٪ از آنها، شیوه های پایدار را در این فصل تعطیلات ترویج می کنند. این یک فرصت بزرگ از دست رفته است، به ویژه از آنجایی که ،یداران ممکن است محصولات شما را در صورت پیدا ن، گزینه های پایدار به صراحت ارائه دهند. بنابراین، چگونه ابتکارات خود را برای مشتریان همفکر تبلیغ می کنید؟
این می تواند از ابتکارات مد دایره ای، برنامه های ،ید مبلمان، کمپین های بازیافت بطری های زیبایی و موارد دیگر باشد. در حالی که مشتریان را تشویق میکند تا در تلاشهای پایداری برند شما مشارکت کنند، این امر همچنین به ایجاد وفاداری کمک میکند و نشان میدهد که ارزشهای مشتریان خود را درک میکنید. مثلا، Madewell Forever تلاش این برند برای دور نگه داشتن منسوجات از محل دفن ، است. از طریق این برنامه و مشارکت با ThredUp، مشتریان میتوانند لباسهای مستعمل را به هر مکان فروشگاهی تحویل دهند یا لباسهای قدیمی و محبوب را به صورت آنلاین ،یداری کنند.
به محض اینکه مشتری روی دکمه ،ید کلیک کند، شمارش مع، برای تحویل شروع می شود. در هر روز معین، ،یداران انتظار برآورده شدن سریع دارند، اما در طول تعطیلات، تحویل سریع از اهمیت بیشتری برخوردار است. چگونه برندها بین تحقق سریع برق آسا و پایداری تعادل برقرار می کنند؟ با مسیریابی بهینه، گردش کار سازگار با محیط زیست، و داده های یکپارچه که به شما کمک می کند ردپای کربن خود را ردیابی کنید، می تو،د بهترین ها را از هر دو دنیا دریافت کنید.
تلاش های پایداری باید با فرآیندهای ،ب و کار شما شروع شود، اما این جایی نیست که باید به پایان برسد. مشتریان شما نیز می خواهند نقش فعالی داشته باشند. با استفاده از تجربیات راحت و جذاب در طول سفر، فرصتهایی را که به دنبال آن هستند به آنها بدهید.
Salesforce Genie چیست؟
از راهنمای جدید برنامه ریزی تعطیلات نکات و اطلاعاتی دریافت کنید.


بهینه سازی حمل و نقل و تحقق برای فصل تعطیلات سبزتر
داده های بیش از 1 میلیارد ،یدار جه، را مشاهده کنید.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/sustainable-ecommerce/
شما همچنین می تو،د بازار دیجیتال خود را برای بومی سازی شبکه های عرضه و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای بسازید. این در حال تبدیل شدن به یک مدل محبوب است زیرا ،ب و کارها به دنبال راه هایی برای مبارزه با مسائل زنجیره تامین و پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان برای شیوه های تجاری سبزتر هستند. در واقع، بیش از یک سوم از متخصصان تجارت افزودن ویژگی های بازار به سایت تجارت الکترونیک موجود خود را در اولویت قرار می دهند. یک بازار دیجیتال بلافاصله شبکه فروشندگان شما را گسترش می دهد و احتمال تحویل از تامین کنندگان مجاور را افزایش می دهد.
تجارت الکترونیک پایدار را بخشی از تجربه مشتری خود قرار دهید
6 دقیقه مطالعه