اما دستیابی به این فناوری و نام بردن از رهبران داده در سطح C، فقط شما را به این نتیجه می رساند. برای تبدیل شدن به دادهمحور واقعی نیاز به تغییر در نگرشها در هر سطح و تعهد به آموزش، ارتقاء و پاداش دادن به سواد داده در سراسر سازمان دارد.
بین گفت: “این کافی نیست که بگوییم بالاترین IQ یا بهترین الگوریتم را دارید.” “شما باید پرونده خود را نشان دهید که ارزش تجاری را نشان می دهد.”
این شرکت خاطرنشان کرد: «بهرهگیری از دادهها برای بینش در همه چیز، از عملیات داخلی ،بوکار گرفته تا سفر مشتری، مهمترین نکته و اهمیت استراتژیک است».
هزینه های جه، برای داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل ،ب و کار به 215 میلیارد دلار رسید به گفته شرکت تحقیقاتی IDC، در سال 2021، به دلیل تمایل ،ب و کارها برای تصمیم گیری بهتر و سریع تر.
آروید گفت: «آموزش جایی است که بذر فرهنگی را می کارید.
فناوری پایان بازی نیست
بین اشاره کرد که این ابزارها باید داده ها را فیلتر کنند تا به نقش هر فرد مرتبط باشد و به صورت بصری (مانند داشبوردهای خوانا) ارائه شوند تا با آن راحت باشند. این تجسم ها باید با اه، کلیدی تجاری سازمان هماهنگ باشد.
برای دموکراتیک ، دادهها در میان همه ذینفعان، شرکتها باید با سرمایهگذاری در آموزش و سواد داده شروع کنند. فقط امروز 39 درصد شرکت ها گزارش داده است که آموزش داده را برای همه کارمندان در دسترس قرار داده است، حتی اگر 80 درصد از کارمندان گفته اند در صورت ارائه آموزش داده، احتمال بیشتری برای ماندن در شرکت دارند.
مجله ونتیج پوینت صداهای متفکرانه ای را از تأثیرگذارترین شرکت های جهان گرد هم می آورد. هر شماره بینشهای صمیمی را باز میکند – از تیمهای انعطافپذیر الهامبخش گرفته تا وعدهها و مشکلات دادهها تا تأثیر تغییر شکل دادن به محل کار.