پرش به محتوا
شرکت ها در سطوح بی سابقه روی داده ها سرمایه گذاری می کنند. با این حال، حتی زم، که آنها مدیران داده را به C-suite اضافه می کنند و پول بیشتری را برای جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ذخیره اطلاعات بیشتر و بیشتر صرف می کنند، بسیاری از آنها به طرز شگفت انگیزی شاهد پیشرفت های کمی هستند. تبدیل داده ها، بر خلاف تحول دیجیتال، متوقف شده است.
داده های خوب به سختی به دست می آیند و بینش عالی حتی سخت تر است. Salesforce Genie Customer Data Cloud که توسط Tableau پشتیب، میشود، به شما امکان میدهد فوراً دادههای بلادرنگ را از هر منبعی با کلیک یک دکمه تجزیه و تحلیل کنید.


ا،ر پاسخ دهندگان در نظرسنجی NewVantage از موانع فرهنگی به ،وان بزرگترین چالش یاد ،د. تغییر دادن افراد می تواند به طرز طاقت فرسایی کند و دشوار باشد. میتواند نیازمند مهندسی مجدد فرآیندهای ،بوکار، آموزش نیروی کار، برآورده ، ا،امات سواد دادهای و افزایش همسویی در سراسر ،بوکار شما باشد.
جورج وسترمن، محقق اصلی برای یادگیری نیروی کار در آزمایشگاه آموزش جه، عبداللطیف جمیل MIT، «مگر اینکه سازمانها تغییر نکنند، فناوری واقعاً هیچ کاری برای ،بوکار انجام نمیدهد». گفت اسلون MIT.
چرا اعداد تاریک روی اعداد؟ و چگونه میتو،د از داشتن یک تن داده به فرهنگی تبدیل شوید که در آن دادهها ،ب و کار شما را هدایت میکنند؟
بینش های پنهان را در داده های مشتری خود کشف کنید
برای جلب رضایت رهبران ،بوکار، برای مدیران داده بسیار مهم است که برای تحول سازم، مبتنی بر دادهها، از جمله نمونههای خاصی از نتایج ،بوکار، مورد تجاری را بیان کنند.
یکپارچه سازی داده های شرکت شما در کانال ها و بخش ها، و در دسترس قرار دادن و در دسترس قرار دادن آن برای هر گوشه ای از سازمان، مزایای تحول آفرینی دارد. این، مانند همه تحولات، از بالا شروع می شود. امروزه، تقریباً سه چهارم از شرکت های Fortune 1000 دارای یک مدیر ارشد داده یا تجزیه و تحلیل هستند. اما بسیاری از سازمانها قابلیتهای دادهای ایجاد میکنند که به سؤالات مهم تجاری مرتبط نیستند. در نتیجه، رهبران ،بوکار (،، که بودجهها و ابتکارات سازم، را کنترل میکنند) به این باور میرسند که سرمایهگذاری در آنها ارزش کمی دارد.
آروید گفت: «آموزش جایی است که بذر فرهنگی را می کارید.
فناوری پایان بازی نیست
تنها 24 درصد از شرکت ها می گویند که سازمان آنها مبتنی بر داده است، تنها 41 درصد معتقدند که بر روی داده ها و تجزیه و تحلیل ها با هم رقابت می کنند و تنها 19 درصد می گویند که فرهنگ داده را ایجاد کرده اند. که طبق آ،ین نظرسنجی اجرایی توسط NewVantage Partners، که به مدت 10 سال سالانه از رهبران در مورد این موضوع نظرسنجی می کند.
Salesforce Genie یک پلت فرم بلادرنگ است که داده ها را از هر سیستم، کانال یا جریان داده یکپارچه می کند. این به شما این امکان را میدهد که از یک نمایه یکپارچه و دادههای بیدرنگ برای ارائه تجربیات شخصیتر استفاده کنید.


اما دستیابی به این فناوری و نام بردن از رهبران داده در سطح C، فقط شما را به این نتیجه می رساند. برای تبدیل شدن به دادهمحور واقعی نیاز به تغییر در نگرشها در هر سطح و تعهد به آموزش، ارتقاء و پاداش دادن به سواد داده در سراسر سازمان دارد.
در بسیاری از شرکت ها، تنها افرادی که داده ها را مدیریت می کنند، تحلیلگر، هستند که در سازماندهی و ارزیابی آن تخصص دارند. این رویکرد محدود یک مانع کلیدی برای ایجاد فرهنگ داده است. به هر حال، چگونه می تو،د یک هنجار سازم، ایجاد کنید، وقتی فقط تعداد کمی از افراد منتخب به باشگاه دعوت می شوند؟
مجله ونتیج پوینت صداهای متفکرانه ای را از تأثیرگذارترین شرکت های جهان گرد هم می آورد. هر شماره بینشهای صمیمی را باز میکند – از تیمهای انعطافپذیر الهامبخش گرفته تا وعدهها و مشکلات دادهها تا تأثیر تغییر شکل دادن به محل کار.
نمونهای از آن، شرکت دانمارکی اشتراک خودروی ۵ ساله Dribe است که به سرعت در حال رشد است، که سرمایهگذار اصلی آن از صنعت خودروسازی سنتی است. مدیر، که شرکتها را در دوران قبل از اینترنت رهبری می،د، تمایلی به باور ، دادهها ندارند، بنابراین شما باید دو کار انجام دهید: موارد استفاده بسیار خاص را نشان دهید، و دادهها را در یک بشقاب نقرهای ارائه کنید تا درک آن بسیار آسان باشد. Erik Asbjørn Arvid، مدیر ارشد فناوری Dribe گفت.
در Dribe، تقریباً هر کارمندی آموزش دیده است و به داشبوردهای Tableau که به طور مداوم به روز می شوند دسترسی دارند. به ،وان مثال، رهبران ،ب و کار بینش و پیش بینی در مورد فروش، سود و موجودی دارند، در حالی که مدیران پورتفولیو برای پیش بینی نیازهای خودروی آینده اعضا بر الگوریتم ها تکیه می کنند.
بین برای رهبران ارشدی که به دنبال ایجاد فرهنگ داده هستند، موارد زیر را پیشنهاد کرد:
توانایی دسترسی و درک دادهها تصمیمات آگاهانهتر و سریعتر و تیمهایی با عملکرد بالاتر، توانمندتر و چابکتر را به همراه خواهد داشت. خبر خوب این است که فناوری نه تنها امکان اتصال منابع داده ای که قبلاً قطع شده اند را نیز ممکن کرده است درستش کن قابل اشتراک گذاری، مدیریت و تفسیر پذیر برای گروه بسیار گسترده تری از ذینفعان.
«دادهها به ما کمک میکنند تا درک خود را از اینکه مشتریانمان چه ،، هستند و به چه چیزی نیاز دارند، اصلاح کنیم. آروید گفت، تبدیل شدن به یک شرکت مبتنی بر داده که حول محور داده می چرخد، یک تحول پیشگامانه است.