تامین کننده انرژی فرصت های جدیدی را برای شرکت ها ایجاد می کند
انتشار: مهر 19، 1401
بروزرسانی:
31 خرداد 1404
تامین کننده انرژی فرصت های جدیدی را برای شرکت ها ایجاد می کند
اگر شرکت های برق بتوانند از ارائه خدمات انرژی و نه تنها با ساختن دارایی های تولید برق بیشتر سود ببرند، برنامه های بهره وری انرژی و مدیریت انرژی بیشتری را ترویج خواهند کرد که به نفع همه مشتریان است.
درک اه، تامین کننده انرژی
این امر به ویژه مهم است زیرا تنظیم کننده های بیشتری در نظر دارند از شرکت های برق بخواهند از مدل های درآمد مبتنی بر دارایی به مدل های درآمدی مبتنی بر عملکرد تغییر کنند. همانطور که موسسه کوه راکی \u200b\u200bتوضیح می دهد، مقررات مبتنی بر عملکرد (PBR) "رویکردی برای تنظیم تاسیسات برق است که هدف آن همسویی انگیزه های سود شرکت با اه، اجتماعی، مانند کربن زدایی و انعطاف پذیری است. به طور کلی، PBR جایگزینی برای مقررات سنتی «هزینه خدمات» با جبران عملکرد شرکت ها به جای فروش بیشتر برق یا سرمایه گذاری در زیرساخت های جدید ارائه می کند.
درباره مدیریت روابط با مشتری بیشتر بیاموزید و فرصت های جدیدی را برای گسترش خدمات و افزایش درآمد کشف کنید.
چگونه شرکت های برق می توانند با مصرف کنندگان انرژی کار کنند؟
زیرساخت های شبکه و مدل های درآمدی ابزار به تکامل ادامه خواهند داد. تنظیم کننده ها در حال گسترش اه، هستند تا مدل های درآمدی مبتنی بر عملکرد و انعطاف پذیری شبکه را در بر گیرند. شرکت هایی که عادت دارند مستقیماً با مصرف کنندگان درگیر شوند - مانند تولیدکنندگان و تامین کنندگان باتری، خدمات خورشیدی، پمپ های حرارتی، شارژ خانگی و حتی خودروسازان - برای ارائه مزایای انرژی وارد ا،یستم می شوند. و شرکت هایی که از کربن زدایی حمایت می کنند، از آنها حمایت می کنند. چگونه همه مشتری را در مرکز همه اینها در زمان واقعی نگه می دارند؟ با داده ها و پلتفرم های در دسترس که اعتماد و چابکی ایجاد می کند.
یک منبع ضروری برای مشارکت با تأمین کننده انرژی، داده های استفاده از مشتری است که توسط زیرساخت اندازه گیری پیشرفته (AMI) جمع آوری شده است. داده های AMI به مشتریان کمک می کند تصمیم بگیرند که چگونه برق خود را مدیریت کنند، از محصولات جدید استفاده کنند یا خدمات شخص ثالث را فعال کنند. تجزیه و تحلیل داده ها می تواند به هر مشتری کمک کند تا ال،ای مصرف خود را درک کند و تغییراتی را مطابق با نیازها و انگیزه های خود ایجاد کند. به اشتراک گذاری داده ها و اطلاعات استفاده با مشتریان به تغییر روابط آنها با ابزار از یک مصرف کننده صرف به یک شریک کمک می کند. به ،وان یک شریک، مشتریان می توانند مصرف انرژی خود را به گونه ای تنظیم کنند که از شرایط شبکه پشتیب، کند و چراغ ها را روشن نگه دارد.
این استراتژی ها بر اساس تاکتیک هایی هستند که شرکت ها برای دهه ها از آن استفاده کرده اند. امروزه، با داده های بیشتر و فرآیندهای دیجیتالی موجود، می تو،م کارهای بیشتری انجام دهیم. تعداد فزاینده ای از شرکت های C&I به شدت به اه، صفر خالص متمایل شده اند و از تامین کنندگان انرژی خود کمک می خواهند. آنها گزینه های جدیدی از جمله تعرفه های سبز و اجتناب از انتشار گازهای گلخانه ای را می خواهند. آنها از سیاست های انرژی پاک استقبال می کنند که انتقال به انرژی های تجدیدپذیر را تشویق می کند. با همکاری مش،، شرکت های برق و مشتریان می توانند گزینه های تجدیدپذیر با تأثیرگذاری بالا ایجاد کنند و به سمت کربن زدایی کار کنند.
شفافیت داده ها اعتماد مشتری را ایجاد می کند و کار با یکدیگر را آسان تر می کند. به ،وان مثال، برخی از شرکت ها پورتال هایی با دسترسی آسان ایجاد کرده اند تا به مشتریان کمک کنند تا به سرعت انرژی های تجدیدپذیر خود را به شبکه بزرگ تر متصل کنند. این پورتال ها بینش بلادرنگ ابزار را از وضعیت برنامه های کاربردی مشتری و مح،ات مهندسی مرتبط با درخواست های اتصال آنها می دهند. در اینجا یک مثال دیگر وجود دارد: اگر یک شرکت برق در روزهای گرم در فصل آتش سوزی کالیفرنیا نیاز به استفاده از سوختگی داشته باشد، به مشتریان نشان می دهد که چرا. همچنین، برخی از اپراتورهای سیستم مستقل منطقه ای داده های شبکه و شرایط بازار را در زمان واقعی ارائه می دهند. این رویاهای مدیران تأسیساتی است که در حال بهینه سازی هزینه و مصرف انرژی در سایت های C&I هستند. نکته این است که به جای آنچه مشتریان می توانند به ،وان محاصره درک کنند، اعتماد ایجاد کنیم.