از طریق یک کالیدوسکوپ از لنزها، چندین طراح Salesforce مواد اولیه جه، را ارائه ،د که به هر ،ی که تمرین می کند خدمت می کند. طراحی انسان محور.
کربی دارای مدرک لیسانس روانشناسی است. “[For UX design]تعدادی از اصول روانشناختی وجود دارد که به ما اطلاع می دهد و به ما در درک این فرآیندهای ذهنی کمک می کند. او همچنین در نظر میگیرد که مردم چگونه مفاهیم بزرگتری دارند.
اسلوپسکی، که دارای مدرک علوم کامپیوتر و روانشناسی است، گفت: “پیشینه من در روانشناسی – به ویژه شاخه های اجتماعی و شناختی – رویکرد طراحی من را شکل داده است.” بسیاری از همکاران او به طور مشابه طیف وسیعی از موضوعات را از انسان شناسی تا فلسفه بررسی کرده اند. این طراحان چه بینشهایی در مورد افراد در کارشان مفید میدانند و چگونه ممکن است این بینش به شما در ایجاد روابط کمک کند؟
شخصی شده
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
4. افراد بر اساس تجربیات و انتظارات خود از دنیای واقعی، مدل های ذهنی را شکل می دهند.
“مفاهیمی مانند ادراکات، نگرش ها و رفتارها، روایت ها را در مورد یک تجربه یا کاربرد تقویت می کنند.” بسیاری از این ممکن است بلافاصله برای دیگران آشکار نشود. می تواند در زیر سطح زندگی کند یا هنوز در قلمرو آگاهی ،ی نباشد.
9. مردم همیشه منظورشان را نمی گویند.
مردم چند وجهی هستند. آنها در یک جعبه مرتب جا نمی شوند. مایکل آلبرز یک طراح محصول برای تیم Emerging Technologies در Salesforce است. آلبرز با طراحی AR، VR و ایستگاه های فرماندهی زمینی برای ماهواره های ناسا، با پیچیدگی بیگانه نیست.
معمولاً یک مشکل بیشتر از چیزی است که به نظر می رسد. می توانست سال ها از طریق تجربیات مرتبط و نامرتبط شکل گرفته باشد. هاجمن گفت: “احساس یک ساختار پیچیده است که در طول زمان ساخته و فسیل شده است.”
روانشناسی از بسیاری جهات زیربنای طراحی است. مطالعه ذهن انسان به روشهای حل خلاقانه مسئله کمک میکند. با توجه به این موضوع، تعجب آور نیست که بد،د بسیاری از طراحان Salesforce دارای مدرک روانشناسی هستند. از جمله Aimee Slupski، طراح تجربه Salesforce است.
این نیز به ،وان شناخته شده است اثبات اجتماعی، نظریه ای که در اواسط دهه 1980 مورد توجه قرار گرفت. موقعیتهایی را توصیف میکند که مردم مطمئن نیستند از آنها چه انتظاری میرود و تصور میکنند دیگران بیشتر میدانند. به ،وان مثال: وقتی شخصی می خواهد یک رستوران خوب در این نزدیکی پیدا کند، به نظرات گوگل نگاه می کند.
در حالی که قانون هیک ممکن است واضح به نظر برسد، یادآوری مهمی برای متخصصان ایجاد درخت تصمیم است. زاک کربی، رهبر Salesforce UX/UI گفت: «ساده نگه داشتن رابطهای کاربری برای طراحی کاربرپسند بسیار مهم است. ایجاد یک تجربه کمتر پیچیده با یک طراح شروع می شود که می تواند گزینه های ارائه شده به کاربران را فیلتر کند.
آلبرز گفت: “درک ما از ادراک و فیزیولوژی انسان باید توسعه و بهینه سازی تجربه کاربر را هدایت کند.”
این ممکن است به این دلیل باشد که بیان یک مشکل دشوار است. بدون توجه به علت، گوش دادن فعال منجر به درک بهتر می شود. توانایی مشاهده یک موقعیت قبل از حل، می تواند طراحی مرتبط تر، مفیدتر و لذت بخش تر را راهنمایی کند. همدلی در قلب است تفکر طراحی. همچنین توانایی اتصال ریشه های یک راه حل به بینش های کلیدی مشکل است.
کربی گفت: «از آنجایی که کاربران اکنون زمان زیادی را به صورت آنلاین و تعامل با محصولات دیجیتال می گذرانند، انتظاراتی در مورد نحوه عملکرد آنها دارند. نمونه ای از انتظار این است که UX باید ساده باشد. “انحراف از این انتظارات می تواند مانع از استفاده موفقیت آمیز کاربران از محصول شما شود.”
5. طرح های شلوغ بیش از حد بر مغز انسان کار می کند.
اولیویا کپسی میگوید: «در اصل، طراحی و روانشناسی از ما میخواهد که به افراد دیگر و نحوه تفسیر آنها از جهان فکر کنیم و در نظر بگیریم. “هر،ی که به طرز انتقادی در مورد چگونگی وجود ما و درک جهان به ،وان انسان فکر می کند، قبلاً در طراحی های خود جای دارد.”
در تحقیقات کاربری خود، کپسی این را ثابت کرده است. او گفت: “این فقط نشان می دهد که ما باید طراحی ایجاد کنیم که احساسی ایجاد کند.”
در حالی که چیزهای زیادی در آینده تغییر خواهد کرد، این حقیقت ثابت است.
هاجمن گفت: «من با معیارهای نگرشی، مطلوبیت و قابلیت استفاده زیاد کار می کنم. سوابق او شامل مدرک کارشناسی ارشد در روانشناسی دین، به ویژه ادراکات زیربنایی و ناهماهنگی شناختی است. این مضامین از زندگی درونی و رفتار بیرونی در هسته یک لنز همدلانه تر در مورد نوع بشر است.
8. اگر ،ی مشکلی داشته باشد، ساختار روانشناختی نیز در تداوم آن نقش دارد.
همه ما بازنمایی داخلی خود از جهان را داریم. این یک مدل ذهنی است که به ،وان “تصاویر عمیق تفکر و عمل” نیز شناخته می شود. این برای درک تجربیات دیجیتال اعمال می شود.
6 دقیقه مطالعه