کربی گفت: «از آنجایی که کاربران اکنون زمان زیادی را به صورت آنلاین و تعامل با محصولات دیجیتال می گذرانند، انتظاراتی در مورد نحوه عملکرد آنها دارند. نمونه ای از انتظار این است که UX باید ساده باشد. “انحراف از این انتظارات می تواند مانع از استفاده موفقیت آمیز کاربران از محصول شما شود.”
5. طرح های شلوغ بیش از حد بر مغز انسان کار می کند.
برای درک همه اینها، مردم به عادت ها و اکتشافات تکیه می کنند. انجمن روانشناسی آمریکا اکتشافی را به ،وان قو،ن سرانگشتی تعریف می کند که می تواند برای هدایت تصمیم گیری بر اساس زیرمجموعه محدودتری از اطلاعات موجود اعمال شود. این همان چیزی است که منجر به سوگیری هایی برای طرفداری از آنچه هست می شود اخیر، باورهای شخصی را تایید می کند، یا که دیگران دوست خواهند داشت. و حتی راههای بیشتری وجود دارد که پردازش تعداد زیادی از اطلاعات بر مغز ما تأثیر میگذارد – از جمله زمان لازم.
3. هرچه انتخاب های فرد بیشتر باشد، تصمیم گیری بیشتر طول می کشد.
“مفاهیمی مانند ادراکات، نگرش ها و رفتارها، روایت ها را در مورد یک تجربه یا کاربرد تقویت می کنند.” بسیاری از این ممکن است بلافاصله برای دیگران آشکار نشود. می تواند در زیر سطح زندگی کند یا هنوز در قلمرو آگاهی ،ی نباشد.
9. مردم همیشه منظورشان را نمی گویند.
لوبی که در زمینه انسان شناسی و طراحی ارتباطات انسان محور مطالعه کرده است، می گوید: «در هر تعامل دیجیتالی، باید به این فکر کنید که چگونه به مشتری خود نزدیک شوید. «آیا نیاز فوری است؟ یا چیزی است که من می خواهم در مورد آن فکر کنم و بیشتر بدانم؟ اینها چیزهایی هستند که بر محتوا و گزینه هایی که ارائه می کنید تأثیر می گذارد.
11. مشکلات مردم پر از پیچیدگی است.
کپسی گفت: “یک بار شنیدم که مغز ما برای داشتن ایده ها ساخته شده است نه برای ذخیره آنها.” “طراحی که ساده ترین باشد – اما شخصیت را حفظ کند – تاثیرگذارترین خواهد بود.”
6. مردم احساسات را به یاد می آورند حتی زم، که جزئیات را فراموش می کنند.
هاجمن گفت: «من با معیارهای نگرشی، مطلوبیت و قابلیت استفاده زیاد کار می کنم. سوابق او شامل مدرک کارشناسی ارشد در روانشناسی دین، به ویژه ادراکات زیربنایی و ناهماهنگی شناختی است. این مضامین از زندگی درونی و رفتار بیرونی در هسته یک لنز همدلانه تر در مورد نوع بشر است.
8. اگر ،ی مشکلی داشته باشد، ساختار روانشناختی نیز در تداوم آن نقش دارد.
در حالی که چیزهای زیادی در آینده تغییر خواهد کرد، این حقیقت ثابت است.
مطلوبیت بیانگر میزان تمایل مردم به استفاده از یک محصول است. قابلیت استفاده می تواند بدون احساس لذت ناقص باشد. این چیزی است که اسکات هاجمن در کار خود به ،وان مدیر موفقیت مشتری در Salesforce به آن توجه می کند.
آلبرز گفت: “درک ما از ادراک و فیزیولوژی انسان باید توسعه و بهینه سازی تجربه کاربر را هدایت کند.”
کپسی با مادری که بیش از 20 سال در مددکاری اجتماعی بوده، از زمان جو، به سمت احساسات کشیده شده است. او پس از ورود به کالج در رشته روانشناسی، به هنر، ارتباطات و طراحی گرافیک گرایش پیدا کرد. حرفه او در تقاطع همه آنها بوده است.
مقالات پرطرفدار

11 بهترین پاد،ت تجاری ما در سال 2022
اسلوپسکی، که دارای مدرک علوم کامپیوتر و روانشناسی است، گفت: “پیشینه من در روانشناسی – به ویژه شاخه های اجتماعی و شناختی – رویکرد طراحی من را شکل داده است.” بسیاری از همکاران او به طور مشابه طیف وسیعی از موضوعات را از انسان شناسی تا فلسفه بررسی کرده اند. این طراحان چه بینشهایی در مورد افراد در کارشان مفید میدانند و چگونه ممکن است این بینش به شما در ایجاد روابط کمک کند؟
مردم چند وجهی هستند. آنها در یک جعبه مرتب جا نمی شوند. مایکل آلبرز یک طراح محصول برای تیم Emerging Technologies در Salesforce است. آلبرز با طراحی AR، VR و ایستگاه های فرماندهی زمینی برای ماهواره های ناسا، با پیچیدگی بیگانه نیست.
احساسات می توانند تأثیری ماندگار از خود بر جای بگذارند. در حالی که آمیگدال و هیپوکامپ از عملکرد حافظه نیز پشتیب، می کنند.احساسات همیشه حافظه را تقویت نمی کند“
6 دقیقه مطالعه
7. افراد با میل انگیزه می گیرند.
در اینجا 12 بینش در مورد افرادی وجود دارد که می توانند کار طراحی شما را آگاه کنند:
1. وقتی افراد مطمئن نیستند که چگونه رفتار کنند، به رفتار دیگران نگاه می کنند تا رفتار خود را راهنمایی کنند.
مغز از هر کاری که انجام میدهد، کوتاهمدت و سرعت بخشیدن به فرآیندها خسته میشود. اگر طرحی بیش از حد شلوغ باشد، مغز سعی می کند مهم ترین چیز را تجزیه و تحلیل کند. اگر نمی تواند، تمام اطلاعات را می توان به صورت خنثی تفسیر کرد. بسیاری از اوقات این به فراموش شدنی شدن ترجمه می شود. به ،وان یک طراح خلاق در Salesforce، Olivia Copsey این نکته را در ذهن خود نگه می دارد.
از طریق یک کالیدوسکوپ از لنزها، چندین طراح Salesforce مواد اولیه جه، را ارائه ،د که به هر ،ی که تمرین می کند خدمت می کند. طراحی انسان محور.
انسان ها روشی شگفت انگیز برای درک ذهنی و حرکت فیزیکی در سراسر جهان دارند. اگر فکر نمی کنید عجیب و غریب است، ممکن است آن را بدیهی فرض کنید. آیا این شگفت انگیز نیست که مردم می توانند به سرعت حرکت را تشخیص دهند؟ آیا احساسات می توانند پاسخ فیزیکی را تحریک کنند؟ یادآوری این موضوع از کار طراحی پشتیب، می کند و به ما امکان می دهد به نحوه کار انسان ها برگردیم.
کربی دارای مدرک لیسانس روانشناسی است. “[For UX design]تعدادی از اصول روانشناختی وجود دارد که به ما اطلاع می دهد و به ما در درک این فرآیندهای ذهنی کمک می کند. او همچنین در نظر میگیرد که مردم چگونه مفاهیم بزرگتری دارند.
در حالی که قانون هیک ممکن است واضح به نظر برسد، یادآوری مهمی برای متخصصان ایجاد درخت تصمیم است. زاک کربی، رهبر Salesforce UX/UI گفت: «ساده نگه داشتن رابطهای کاربری برای طراحی کاربرپسند بسیار مهم است. ایجاد یک تجربه کمتر پیچیده با یک طراح شروع می شود که می تواند گزینه های ارائه شده به کاربران را فیلتر کند.
6 دقیقه مطالعه

،ج ، هوشمندانه روی فناوری در شرایط رکود کلیدی است – در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است
در تحقیقات کاربری خود، کپسی این را ثابت کرده است. او گفت: “این فقط نشان می دهد که ما باید طراحی ایجاد کنیم که احساسی ایجاد کند.”
اولیویا کپسی میگوید: «در اصل، طراحی و روانشناسی از ما میخواهد که به افراد دیگر و نحوه تفسیر آنها از جهان فکر کنیم و در نظر بگیریم. “هر،ی که به طرز انتقادی در مورد چگونگی وجود ما و درک جهان به ،وان انسان فکر می کند، قبلاً در طراحی های خود جای دارد.”
روانشناسی از بسیاری جهات زیربنای طراحی است. مطالعه ذهن انسان به روشهای حل خلاقانه مسئله کمک میکند. با توجه به این موضوع، تعجب آور نیست که بد،د بسیاری از طراحان Salesforce دارای مدرک روانشناسی هستند. از جمله Aimee Slupski، طراح تجربه Salesforce است.
هیچ ، در هر موقعیتی ی،ان عمل نمی کند. افراد با توجه به آنچه در خطر است، شیوه های تفکر و رفتار را تغییر می دهند. چیزی که خطر کمتری دارد ممکن است نحوه رفتار شما در یک مکالمه معمولی باشد. یک محیط پر خطر، مانند مذاکره با یک مشتری بزرگ، به سطح متفاوتی از تعامل برای حفظ رابطه و شهرت شما نیاز دارد.
شخصی شده
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
4. افراد بر اساس تجربیات و انتظارات خود از دنیای واقعی، مدل های ذهنی را شکل می دهند.
هرچه طراحان بیشتر در مورد علم ذهن و روانشناسی طراحی بدانند، بهتر است. این دانش را می توان به صورت رسمی یا غیر رسمی ایجاد کرد – از ماژول های Trailhead گرفته تا خواندن کتاب های طراحی. نکته اصلی این است که هرگز یادگیری را متوقف نکنید.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/12-psyc،logy-insights-about-people-every-designer-needs-to-know/
همه ما بازنمایی داخلی خود از جهان را داریم. این یک مدل ذهنی است که به ،وان “تصاویر عمیق تفکر و عمل” نیز شناخته می شود. این برای درک تجربیات دیجیتال اعمال می شود.
آلبرز گفت: “بسیاری از طراحان به دنبال پاسخ های بسیار تمیز هستند.” “اما این پاسخ های تمیز اغلب از طریق ساده سازی بیش از حد مشکل اتفاق می افتد. گاهی اوقات، راه حل های ساده، تفاوت های ظریف لازم برای حل یک مشکل آشفته را حذف می کنند، در حالی که مجموعه ای از ابزارهای مرتبط اما خاص می توانند من، تر باشند. او تصویر بزرگتر و کل فرد را در آغوش میگیرد – حتی زم، که در ابتدا م،ی ندارد.
12. انسان ها دمدمی مزاجی ذاتی دارند.
اسلوپسکی گفت: “بسیاری اوقات، یک هدف طراحی، ترویج یک رفتار یا ایجاد اعتبار است، و اثبات اجتماعی به طور جدایی ناپذیری با این ارتباط دارد.” مطالعات او باعث شده است که او به طور فزاینده ای به آنچه میانبرهای دیگر به طور طبیعی برای همه ما می آیند علاقه مند شود.
2. مردم اغلب برای پردازش به تعصبات متکی هستند مقدار زیاد اطلاعات روزانه
کیتی لوبی، که شریک حساب کاربری در تیم خدمات حرفه ای Salesforce است، گفت: “شما باید قبل از ارائه راه حلی برای آنچه در دست دارید، تماشا کنید و گوش دهید تا ببینید واقعاً چه اتفاقی می افتد.” «مردم ممکن است همیشه نتوانند علت اصلی یک مشکل را به شما بگویند. با این حال، رویکرد آنها برای حل آن با راهحلها میتواند سرنخهایی برای راهحل مبتنی بر ارزش ارائه دهد. شما می تو،د آنچه را که کار می کند بردارید و آن را بهتر کنید.»
10. یک فرد می تواند اه، و نیازهای متفاوتی داشته باشد.
معمولاً یک مشکل بیشتر از چیزی است که به نظر می رسد. می توانست سال ها از طریق تجربیات مرتبط و نامرتبط شکل گرفته باشد. هاجمن گفت: “احساس یک ساختار پیچیده است که در طول زمان ساخته و فسیل شده است.”
این ممکن است به این دلیل باشد که بیان یک مشکل دشوار است. بدون توجه به علت، گوش دادن فعال منجر به درک بهتر می شود. توانایی مشاهده یک موقعیت قبل از حل، می تواند طراحی مرتبط تر، مفیدتر و لذت بخش تر را راهنمایی کند. همدلی در قلب است تفکر طراحی. همچنین توانایی اتصال ریشه های یک راه حل به بینش های کلیدی مشکل است.
این نیز به ،وان شناخته شده است اثبات اجتماعی، نظریه ای که در اواسط دهه 1980 مورد توجه قرار گرفت. موقعیتهایی را توصیف میکند که مردم مطمئن نیستند از آنها چه انتظاری میرود و تصور میکنند دیگران بیشتر میدانند. به ،وان مثال: وقتی شخصی می خواهد یک رستوران خوب در این نزدیکی پیدا کند، به نظرات گوگل نگاه می کند.
اسلوپسکی همچنین گفت که هر یک از ما هر روز اطلاعات زیادی مصرف می کنیم. بیش از یک دهه پیش، یک مطالعه دانشگاه کالیفرنیا-سن دیگو گزارش شده است که یک آمریکایی به طور متوسط روزانه 34 گیگابایت رسانه مصرف می کند. امروز، احتمالاً حتی بیشتر است.