با مشارکت کیم کمپبل و آن،ا کارتیک.
به کارکنان خدمات میدانی کمک کنید تا شغل خود را دوست داشته باشند
منبع: https://www.salesforce.com/blog/5-design-strategies-that-help-field-service-workers-love-their-jobs-more/
طراحی سازمان خدمات صحرایی شما برای اعتماد و شفافیت – و برای ایجاد شادی بیشتر کارگران – عملکرد شغلی را بهبود می بخشد. همچنین ارزش هر تعامل خط مقدم با مشتریان را تسریع خواهد کرد. به علاوه، شما آماده خواهید بود تا با چالش های بازار، مانند تغییرات جمعیتی و روندهای نوظهور در خدمات صحرایی، پیمایش کنید. مهم نیست که چه چیزی سر راه شما قرار می گیرد، شما فرآیندی دارید که می د،د برای کارگران، مصرف کنندگان و برای ،ب و کار شما کارآمد است.
کارگران سیار که با آنها صحبت کردیم مهمترین ابزار را گفتند آنها به اطلاعات من، در زمان من، نیاز دارند. این ممکن است به این م،ی باشد که بد،د چه داراییهایی در دسترس هستند و در چه مک،. این می تواند دسترسی به مقالات دانش در مورد یک سایت یا پروژه خاص باشد. صرف نظر از این، هدف باید کاهش اصطکاک و افزایش کارایی برای نیروی کار شما باشد.
آنچه شما می تو،د انجام دهید: راههایی برای پاداش دادن به کارهای فرعی که در معیارهای سنتی نشان داده نمیشوند پیدا کنید. به همین ترتیب، شناسایی و ایجاد انگیزه – لازم نیست پولی باشد! – زم، که تکنسین ها صرف ارتقای مهارت و آموزش همکاران خود می کنند. به طور معمول آنچه را که اندازه گیری می کنید و چرا ارزیابی می کنید، و دیدگاه های تکنسین را هنگام ساخت معیارها و داشبوردهای جدید در نظر بگیرید.
برای رفع نیازهای نیروی کار خود، فناوری را به کار بگیرید.
فناوری این قدرت را دارد که دنیای ما را به سمت بهتر شدن تغییر دهد. ما بر این باوریم که طراحی، توسعه و استفاده از فناوری اخلاقی و فراگیر یک امر ضروری تجارت است. بیایید این دنیا را با هم بسازیم.