علاوه بر این، ،lforce تلاش میکند تا به انعطافپذیرترین پلتفرم برای مراکز تماس سازم، تبدیل شود، و تمرکز خود را بر آمادهسازی معماری سیستمها برای همه نوآوریهای هیجانانگیز قرار میدهد تا به زودی وارد فضا شوند. (فیلم را ببینید!).
پس هنوز برای چی میخونی؟! ویدیوهای ما را بررسی کنید، از رهبران فناوری بیاموزید و آینده تجربه مشتری را بالا ببرید.
منبع: https://www.cxtoday.com/contact-centre/cx-big-updates-2023-stay-up-to-s،d-with-your-tech-vendors/
پیشرفتها در مدلهای زبان بزرگ، تشخیص گفتار، واقعیت افزوده و بسیاری از فناوریهای دیگر شروع به پیشبرد هر زیر مجموعه از CX کردهاند.
اینها تنها نمونه هایی از برندهای آینده نگر هستند که فضای CX را تکان می دهند. بسیاری دیگر این کار را انجام می دهند، و ما با تعداد انگشت شماری از بهترین و درخشان ترین در بازار مواجه شدیم.
اکنون همه بهروزرس،های بزرگ CX ما را تماشا کنید!
به ،وان بخشی از سری Big CX Update 2023، ما با چندین نفر از آنها – در کنار برخی از بزرگترین نامها در فناوری سازم، – مصاحبه کردیم تا به جایی که بازار در حال حرکت است بپردازیم.
با این حال، فروشندگان کمتر آشنا نیز وجود دارند که دیدگاه های پیچیده ای را برای آینده تجربه مشتری ایجاد می کنند – و قابلیت های جدیدی را برای کمک به برندها برای رسیدن به آن ایجاد می کنند.
به ،وان رهبر فکری CX و عضو شورای تجارت فوربس ایوان کرستل در CCW به ما گفت:
با این حال، مشارکتکنندگان در سری بهروزرس،های بزرگ CX ما دقیقاً به ما گفتند که مشتریانشان در 12 ماه آینده چه انتظاراتی را میتوانند داشته باشند – و چگونه نقشه راه آنها این ارزش بسیار تأکید شده را ارائه خواهد کرد.
تا آن زمان، امیدها به آینده نوآوری CX زیاد است.
“،تیک سال آینده وارد جاده خواهد شد… من فکر می کنم که ما داده های بیشتری خواهیم داشت و از مواردی استفاده خواهیم کرد که بازدهی عملی و قانع کننده ای را ایجاد می کند. کاربران نهایی خواهند گفت، فقط به من نگویید. ارزش را به من نشان بده.»
برخی از پیشگامان فناوری، از جمله بازیکنان برجسته مانند Five9، Genesys و UJET در قلب این مسئولیت قرار دارند.
با توجه به این نکته، در اینجا نگاهی اجمالی به آنچه باید انتظار داشت، است.
2023: سال امید
در بررسی هر جلسه، می تو،د انگشت خود را روی نبض نوآوری تجربه مشتری نگه دارید، روندها را است،اج کنید و فرصت هایی را برای پیشرفت CX شناسایی کنید.
به ،وان مثال، Glance با ایجاد راهحلهای هدایتشده CX برای پشتیب، بهتر از مشتریان با پرسشهای پیچیده – که در آن اتوماسیون یک گزینه نیست، برای یک سلفسرویس و هوش مصنوعی مکالمهای آماده میشود. (فیلم را ببینید!).
این مجموعه دارای انبوهی از مدیران c-suite است که برای به اشتراک گذاشتن راهحلهایی که در دست تولید دارند هیجان زده هستند – و اینکه چرا ،بوکار شما باید علاقهمند باشد.
در همین حال، Local Measure با گسترش قابلیتهای Amazon Connect برای ساختن پلتفرمهای CCaaS که با نیازهای منحصر به فرد یک ،بوکار مطابقت دارد، پیشرفتهایی را انجام میدهد. (فیلم را ببینید!).
بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا سری CX Big Updates 2023 ما است، مجموعه کاملی از ویدیوها از برخی از هیجان انگیزترین شرکت ها در تجربه مشتری.
خواه در CCaaS، CRM، هوش مصنوعی محاوره ای یا یکی از جنبه های دیگر تجربه مشتری باشد، نوآوری به سرعت در حال حرکت است.