مزیت محتوای خوب این است که نوشتن خوب باعث ایجاد اعتماد می شود و بازدیدکنندگان پس از اینکه در ابتدا شما را پیدا ،د، بیشتر از صفحات شما بازدید می کنند. برای اینکه خوانندگان به خواندن ادامه دهند، باید یک سفر فکر شده به مشتری را برنامه ریزی کنید. بازدیدکننده خود را از جایی که به آنجا رسیده است هدایت کنید تا آنچه را که باید بعدا بخواند.
به دلیل پهنای باند، گوگل تنها بخش کوچکی از بسیاری از سایتهای سازم، بزرگ را می،د. اگر رباتهای آنها به یکدیگر پیوند داشته باشند، احتمالاً مهمترین صفحات شما را پیدا میکنند. بسیاری از وب سایت ها صفحات کلیدی خود را دفن یا یتیم می کنند. در نتیجه، آنها ،یده و نمایه نمی شوند.
اگر محتوای وب و معماری خود را به درستی، هوشمندانه و جامع در صفحات من، ساختار دهید، صفحات شما توسط موتورهای جستجو ،یده/کشف می شوند و ارزشمند تلقی می شوند. در نتیجه، صفحه شما در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت و احتمال اینکه بازدیدکنندگان شما را پیدا کنند و کلیک کنند بیشتر می شود. در دنیای محتوای رقابتی وب، اینگونه است که میتو،د مردم را به «پارتی» که شما ساختهاید بیایند.
موتورهای جستجو ترافیک وب یک صفحه را در طول ماه ها و سال ها مشاهده می کنند و از ترافیک به ،وان یک عامل رتبه بندی قوی استفاده می کنند. گوگل در حال بررسی میزان ترافیک ثابتی است که صفحات شما در تمام مدت وجود دارد. این صفحه به موقع سری جه، احتمالاً در جستجو رتبه بالایی ندارد و بنابراین خوانندگان جدید زیادی را به همراه نخواهد داشت.
قرار دادن متن بیش از حد در یک تصویر باعث ایجاد مشکل در دسترسی نیز می شود، زیرا صفحه خوان ها قادر به شناسایی درست محتوا نیستند. و اگر از متنی استفاده میکنید، باید یک ،وان و/یا یک توضیح اضافه کنید روال روزانه (زیر 100 کاراکتر) برای توضیح محتویات تصویر.
بهترین تمرین: برای بررسی فعالیت های کلیدی و سازماندهی اقدامات با هم، یک بازبینی فصلی بین تیم های پولی و ارگ،ک تنظیم کنید. اگر به صورت هماهنگ عمل کنید، مشتریان احتمالی شما و مشتریان بازگشتی از فعالیت ها و محتوای هماهنگ بهره مند خواهند شد. از داده های ترافیک وب استفاده کنید کنسول جستجوی گوگل و کلمات پیشنهادی قبل از نهایی ، استراتژی کلی سئو شرکت شما.
فقط چند ساعت کار می تواند نتایج واقعی را به همراه داشته باشد. در اینجا برخی از رایج ترین اشتباهاتی که توسط ارائه دهندگان محتوا مرتکب می شوند و برخی نکات سئو برای جلوگیری از آنها آورده شده است.
اشتباه سئو شماره 1: هدف قرار دادن گسترده ترین کلمه کلیدی ممکن
بهترین تمرین: رویکردی همیشه سبز به محتوایی داشته باشید که می تواند سال ها با ،ب و کار یا محصول شما مرتبط بماند. هر بار که پیامرس، تغییر میکند، به جای اینکه از ابتدا شروع کنید، محتوای پربازده خود را ارزیابی و تازهسازی کنید. فهرستهایی که بهروزرس،های سالانه را دریافت میکنند، مانند «10 تیم برتر بیسبال تا به حال» یا «نکاتی درباره صرفهجویی در کالاهای بیسبال» را میتوان هر فصل بهروزرس، کرد. اگر لیستی است که معمولاً به آن ارجاع داده می شود، ممکن است موفقیت رتبه بندی بهتری را شاهد باشد. نکته آ،: برای کمک به رتبه بندی صفحه خود، تاریخ ها را از URL و ،وان مقاله دور نگه دارید و آنها را سال به سال ی،ان نگه دارید.
اشتباه سئو شماره 7: استفاده از متن در تصاویر
یادداشت سردبیر: راشل فیشمن در گذشته به این مقاله کمک کرده است.