Salesforce به دلایلی به ،وان یکی از محبوب ترین پلتفرم های مدیریت ارتباط با مشتری شهرت پیدا کرده است. پلتفرم انعطاف پذیر و مقیاس پذیر Customer 360 به نیازهای رهبران ،ب و کار بی شماری از تقریباً هر صنعت پایبند است و می تواند برای مطابقت با همه نیازها سازگار شود.
پلتفرم همه کاره به رهبران ،ب و کار قدرت می دهد تا در یک پلتفرم متصل کارهای بیشتری انجام دهند، جایی که می توانند تعاملات با مشتریان را ردیابی کنند و از بینش مفید از داده ها بهره ببرند. برخی از مزایای اصلی Salesforce Customer 360 شامل موارد زیر است:
- انعطاف بی پایان: Customer 360 که بر روی یک پلتفرم ابری قدرتمند ساخته شده است، با دسترسی به برنامه ها و ابزارهای م،ار که کاربران می توانند به دلخواه خود آنها را سفارشی کنند، می تواند با هر نیاز تجاری سازگار شود. امکان ادغام همه چیز از فروش تا راه حل های بازاریابی خودکار در یک پلتفرم، با دسترسی سرتاسر به داده ها در همه برنامه ها وجود دارد. به علاوه، Salesforce به خوبی با طیف وسیعی از ابزارهایی که رهبران ،بوکار از قبل برای خدمات مشتری استفاده میکنند، ادغام میشود.
- هوش: دسترسی به راهحلهای پیشرفته هوش مصنوعی و قابلیتهای اتوماسیون تضمین میکند که رهبران ،بوکار میتوانند به بینشهای مفیدتر و هوش تجاری دسترسی داشته باشند. سیستم هوش مصنوعی ،شتین دسترسی به همه چیز را از تجزیه و تحلیل احساسات و نیت گرفته تا تجزیه و تحلیل پیش بینی را فراهم می کند. به علاوه، Genie را می توان برای ارائه بهترین راهنمای اقدام بعدی در حال حاضر و بهبود شانس فروش شرکت به کارمندان ادغام کرد.
- راه حل های صنعت محور: از آنجایی که شرکتهای صنایع مختلف معمولاً نیازهای خاصی در مورد خدمات رس، و حمایت از مشتریان دارند، Salesforce تضمین میکند که هر سازم، میتواند به عملکرد من، دسترسی داشته باشد. برنامهها، ادغامها و ابزارهای Salesforce بهخصوص برای طیف وسیعی از صنایع مختلف از جمله خدمات مالی، مراقبتهای بهداشتی، تولید و غیره طراحی شدهاند.
- یک پلتفرم جامع: Salesforce Customer 360 ابزارهای مختلفی را که رهبران ،بوکار به صورت روزانه به کار میگیرند ی،ان میکند تا تجارب مشتریان را بهبود بخشد. این پلتفرم جامع، دیدگاههای سرتاسری از همه مشتریان، با بینش از طیف وسیعی از مخازن دادهها و منابع مختلف ایجاد میکند. ادغام Slack حتی تضمین می کند که کارمندان تجاری می توانند به طور مؤثرتری با همکاران خود همکاری کنند.
- پشتیب، استثنایی: در کنار پلتفرمی که برای تجربه کاربری عالی ساخته شده است، مشتریان Salesforce به یک تیم حرفه ای وسواس مشتری دسترسی پیدا می کنند. Salesforce نه تنها دسترسی به مشاوران و کارشناسان فنی را فراهم می کند، بلکه این شرکت مجموعه ای از دوره ها و وبینارها را برای کمک به کاربران در استفاده حدا،ری از فناوری خود ارائه می دهد. آموزش درخواستی و خدمات تخصصی برای همه موارد استفاده در دسترس است.
بررسی CRM Salesforce: حکم
Salesforce CRM با هوشمندی داخلی، اتوماسیون و مجموعه ویژگیهای همیشه در حال تکامل، تضمین میکند که هر شرکت، بزرگ یا کوچک، میتواند تجربیات استثنایی را به مشتریان ارائه دهد. برای رهبران ،ب و کار در حال رشد، راه حل های کمی می تواند با عملکردی که Salesforce ارائه می دهد رقابت کند.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/salesforce-customer-360-review/
برای رهبران ،بوکار که در تلاش هستند تا با انتظارات مشتری همیشه در حال تحول همگام شوند، Customer 360 از Salesforce راهحلی انعطافپذیر، مقیاسپذیر و م،ار ارائه میدهد. شرکتها میتوانند عملکرد مورد نیاز خود را در پلتفرم خود ایجاد کنند و ابزارها و فناوریهای دقیقی را انتخاب کنند که مرتبطتر با کارمندان و مخاطبان هدف خود هستند. به علاوه، Salesforce با طیف وسیعی از توسعه دهندگان برنامه، مشاوران و توسعه دهندگان کار می کند تا به شرکت ها کمک کند تا راه حل سفارشی کاملی را ایجاد کنند.
Salesforce به شرکت ها ابزارهای مختلفی را ارائه می دهد که برای موارد و اه، خاص در نظر گرفته شده است. سازمانها میتوانند در این پیشنهادات به صورت ماژولار سرمایهگذاری کنند یا به شبکه کامل راهحلهای CRM ارائه شده توسط Salesforce با مشتری 360 دسترسی داشته باشند. مشتری 360 با میزب، و مدیریت بر روی پلتفرم Salesforce، از معماری زیرساخت Hyperforce برای ارائه دسترسی به برنامهها و ابزارهای متعدد در سراسر فروش استفاده میکند. ، خدمات و چشم انداز بازاریابی.
شرکت های امروزی عمدتاً بر اساس تجربه مشتری با یکدیگر رقابت می کنند. بیشتر از قیمت گذاری یا مجموعه ویژگی ها، مصرف کنندگان امروزی تجربه ای را که می توانند از هر ،ب و کاری انتظار داشته باشند را بررسی می کنند تا تعیین کنند که با کدام برندها می خواهند کار کنند.
در حالی که امروزه راه حل های مختلف CRM در بازار موجود است، Salesforce شاید یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین فروشندگان باشد. ا،یستم Salesforce Customer 360 که به ،وان یک رهبر در گزارش های مختلف صنعت و ربع جادویی Gartner ظاهر می شود، طیف کاملی از ابزارها را برای مدیریت و بهینه سازی تجربه مشتری در اختیار رهبران ،ب و کار قرار می دهد.
بررسی Salesforce CRM: ویژگی های Customer 360
برای رهبران ،بوکار، ارائه یک تجربه استثنایی مستمر به م،ای سرمایهگذاری در ابزارهایی است که بینشهایی را درباره مشتری، که به آنها خدمت میکنند و سفرهایی که با آنها مواجه میشوند، ارائه میدهد. یک CRM یا ابزار مدیریت ارتباط با مشتری، شاید موثرترین راه برای برندها برای دسترسی به پشت صحنه مشتریان و نیازهایشان باشد.
برخی از ویژگی های اصلی Salesforce Customer 360 عبارتند از:
- ابزار فروش: کاربران میتوانند از ویژگیهای مختلف ابر فروش استفاده کنند تا نمایندگان خود را برای استراتژیهای فروش مجازی، ردیابی سرنخها و کشف فرصتهای جدید تقویت کنند.
- سرویس: ویژگیهای ابر فروش شامل همه چیز از راهحلهای مرکز تماس برای ارتباط با مشتریان گرفته تا قابلیتهای مدیریت پرونده و اتوماسیون است.
- بازار یابی: یک پلت فرم جامع اطلاعات مشتری، ابزارهایی را که برای ایجاد کمپین های بازاریابی شخصی و خودکار نیاز دارند، در اختیار تیم های بازاریابی قرار می دهد.
- بازرگ،: راهحلهای تجاری از فروشندگان دیجیتالی و حضوری با فرصتهایی برای مدیریت تراکنشها، دادههای مالی و تبدیلها در سراسر کانال فروش پشتیب، میکنند.
- تجزیه و تحلیل: ابزارهای گزارش دهی و تجزیه و تحلیل داخلی، بینش پشت صحنه ای از درآمد، پیش بینی ها و فرصت ها را در کل چشم انداز فروش ارائه می دهند.
- سکو: پلتفرم Salesforce به شرکت ها یک محیط توسعه یکپارچه برای ایجاد تجربیات مشتری، برنامه ها و ارتباطات از طریق بلاک چین می دهد.
- همکاری: ،ید Slack اخیراً توسط Salesforce، دسترسی مستقیم به ابزارهای همکاری ارزشمند برای تیمهای فروش، بازاریابی و خدمات را از طریق چت و پیام فراهم میکند.
- ،شتین: هوش مصنوعی ،شتین داخلی اطلاعات پشت صحنه در مورد احساسات و نیت مشتری را با بهترین بینشها و گزینههای گزارش سفارشی ارائه میکند.
- ادغام ها: شرکت ها می توانند طیف وسیعی از ادغام ها را با راه حل های پیشرو برای همکاری، مدیریت مرکز تماس، گزارش های مالی و ابزارهای ERP به کار گیرند.
- جن: فناوری Genie برای اتوماسیون گردش کار و دسترسی بهبودیافته به فرصتهای معامله، هوشمندی همیشه روشن را با دادههای مقیاس فوقالعاده در زمان واقعی ،یب میکند.
بررسی Salesforce Customer 360: مزایا
Customer 360 چندین فناوری را در پلتفرم Salesforce ،یب می کند تا بازاریابی، فروش و خدمات را به گونه ای متحد کند که روابط مشتری را تقویت کند. با Customer 360، شرکتها میتوانند دادهها را از هر منبعی متحد و یکپارچه کنند و فوراً با پلتفرم ادغام MuleSoft، Tableau for Business Intelligence و Einstein برای بینشهای هوش مصنوعی اقدام کنند.