در اینجا نحوه پیدا ، مربی خود آورده شده است:
- یک چیزی را که می خواهید یاد بگیرید مشخص کنید. یک بار با یکی از همکاران در امور مالی تماس گرفتم تا نکات و نکات خواندن برگه های سود و زیان و گزارش های سالانه را بیاموزم. این دانش به من کمک کرد تا ،یداران و فرآیند فروش را بهتر درک کنم.
- مربیان را در لینکدین بر اساس موضوع، کلمه کلیدی یا شرکت جستجو کنید. به دنبال یک رهبر فروش باتجربه و قابل دسترس باشید که سابقه مشاوره با افراد حرفهای کمتجربه را داشته باشد. افراد حرفه ای خارج از شرکت خود را در نظر بگیرید. برخی از بهترین کارشناسان فروش در سراسر صنایع یافت می شوند.
- از مربی بالقوه خود بخواهید برای قهوه یا یک چت مجازی با هم ملاقات کنند. علاقه و تخصص آنها و همچنین سطح راحتی خود را بسنجید. اگر احساس نمی کنید، از آنها تشکر کنید و دوباره شروع به جستجو کنید.
سپس، من شروع به پیروی از آموزه های نویسنده و سخنران انگیزشی Zig Ziglar برای یادگیری فروش B2B کردم. یکی از نقل قولهای او اینگونه بود: «انگیزه دائمی نیست. اما پس از آن، حمام ، هم نیست. این کاری است که باید به طور منظم انجام دهید.» مربیگری این نیست که به ،ی نشان دهیم چگونه بفروشد. این در مورد ارائه تقویت مداوم و ایده هایی است که انگیزه و الهام بخش است.
اتخاذ این مفهوم نحوه مدیریت ایمیل خود را کاملاً تغییر داده است. این واقعاً به من کمک کرد تا همه پیامهایم را به طور مؤثر مدیریت کنم و از هرگونه از دست دادن تجارت یا آسیب به روابط جلوگیری کنم.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
2. یک حامی اجرایی پیدا کنید که وقتی در اتاق نیستید از شما حمایت کند
در اینجا چند نکته برای پیدا ، حامی وجود دارد:
- فردی را در C-suite که در زمینه شما متخصص است، شناسایی کنید. در یک شرکت بزرگ، این ممکن است یک رهبر ارشد باشد، اما در حالت ایده آل، ،ی نیست که شما به او گزارش دهید.
- مطمئن شوید که برندههای بزرگ خود را به اشتراک میگذارید، چه ایمیلها، گزارشها یا جلسات.
- هنگامی که در رادار یک حامی بالقوه قرار گرفتید، با یک درخواست خاص به آنها نزدیک شوید و ببینید که آیا می توانند برای یک قهوه سریع برای گفتگو با هم ملاقات کنند. این درخواست باید با اه، استراتژیک برای بخش شما و نحوه تن، شما مرتبط باشد.
- اگر جلسه اول به خوبی پیش رفت، از آنها بپرسید که آیا مایل به ملاقات منظم هستند یا خیر. حداقل هر سه ماه یک بار زم، را که برای آنها من، است، برنامه ریزی کنید. هنگامی که ملاقات می کنید، دستاوردها و اه، اخیر را که می توانند به شما کمک کنند به اشتراک بگذارید.
3. مربی پیدا کنید تا به شما در موفقیت در فروش کمک کند
هر چند این همه برد نبود. برای موفقیت در فروش باید راه سخت را یاد می گرفتم. اما اگر مجبور بودم از نو شروع کنم، این چیزی است که به خودم میگفتم زودتر انجام دهم: یک مربی پیدا کنید، یک اسپانسر ،ب کنید و یک مربی استخدام کنید. (بله، همه چیزهای متفاوتی هستند.)
به جنبش Salesblazer بپیوندید
مادربزرگم میمی اولین مربی من در تجارت بود. او فروشگاههای پوشاک ،نه را اداره میکرد و به من یاد داد که چگونه با مشتریان کار کنم – کی و کجا ارزش بیافزاییم، و چگونه خدمات درجه یک ارائه کنم. من خیلی چیزها از او یاد گرفتم، اما B2C بود، نه B2B.
در آ،ین نقش شرکتی من، شرکت من ،یداری شد. بسیاری از شما مید،د که چه چیزی در آینده رخ میدهد: شرکت برای کاهش هزینهها کوچک میشود.
بدون مربیان، حامیان مالی و مربی، که من را در هر مرحله راهنمایی می ،د، 30 سال در فروش به دست نمی آوردم. در حالت ایده آل، شما هر سه را برای خود پیدا خواهید کرد، اما می دانم که همیشه امکان پذیر نیست. اگر پول یا زمان باعث ایجاد چالش می شود، سعی کنید حداقل با یکی از آنها کار کنید.
فکر کردم در امانم. همه از من خوششان آمد. اما من یک م،ع سطح بالا نداشتم که بگوید: «نمیتو،د او را رها کنید. او ضروری است.» مطمئناً، شرکت من را ا،اج کرد.
4 دقیقه مطالعه

به دنبال مشتریان جدید نباشید – مشتریان فعلی شما معدن طلا هستند
و یک نکته در مورد هوش مصنوعی: اگر نگران این هستید که مربیگری تاکتیکی شما بی ربط باشد، نیازی به این کار نیست. بله، هوش مصنوعی میتواند با شناسایی مکانهایی که نیاز به بهبود دارید، در زمان صرفهجویی کند، درست مانند نرمافزارهای پیش از تماس و مربیگری تماس. اما در کمک به ایجاد و تقویت روابط چندان عالی نیست. برای برقراری ارتباط و ساخت شبکه خود همچنان به لمس انسان نیاز دارید.
خط آ،: حرفه شما بر اساس روابط ساخته شده است
یکی از همکاران من، کریستینا کرلی، مدیر ارشد حساب در Fireclay Tile، مربی، پیدا کرد که با ایجاد روابط بلندمدت با مشتری، به او کمک ،د تا در فروش موفق شود. او گفت: «مربیان من اهمیت شروع با شفقت و همدلی را به منظور ایجاد یک رابطه با مشتری قابل اعتماد به من نشان دادند.
5 دقیقه مطالعه
این نبوغ مربیان است. آنها می توانند روی مسائل تاکتیکی تمرکز کنند یا به شما کمک کنند نقاط کور شغلی خود را پیدا کنید. آنها می توانند به شما در هر چیزی از توسعه مهارت گرفته تا استراتژی های رهبری و دستیابی به هدف کمک کنند.
درباره گواهینامه نماینده فروش پیشرو شغلی ما که با کارشناسان فروش پیشرو در سراسر صنایع تهیه شده است، بیشتر بیاموزید.