
بروزرسانی: 21 تیر 1404
برای موفقیت در فروش، به مشاوران خود تکیه کنید
4 دقیقه مطالعه

به دنبال مشتریان جدید نباشید - مشتریان فعلی شما معدن طلا هستند
برای پیدا ، مربی من،:
- مناطقی را در کار روزانه خود که می تواند قوی تر باشد، شناسایی کنید. روی مسئولیت های شغلی اصلی، مانند جستجو، پیگیری یا ایجاد روابط کلیدی تمرکز کنید.
- از مدیر یا تیم منابع انس، خود بخواهید که به مربیان منبع کمک کنند. اگر شرکت شما مربیگری ارائه نمی دهد یا توصیه ای ندارد، به لینکدین بروید و از شبکه خود بپرسید.
- حداقل سه جلسه با یک مربی برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که زمان کافی برای مشاهده پیشرفت دارید و سایر زمینه ها را برای کار بالقوه شناسایی کنید.
مقالات پرطرفدار

6 راه آسان که می تو،د برای هوش مصنوعی مهارت پیدا کنید
و یک نکته در مورد هوش مصنوعی: اگر نگران این هستید که مربیگری تاکتیکی شما بی ربط باشد، نیازی به این کار نیست. بله، هوش مصنوعی می تواند با شناسایی مکان هایی که نیاز به بهبود دارید، در زمان صرفه جویی کند، درست مانند نرم افزارهای پیش از تماس و مربیگری تماس. اما در کمک به ایجاد و تقویت روابط چندان عالی نیست. برای برقراری ارتباط و ساخت شبکه خود همچنان به لمس انسان نیاز دارید.
خط آ،: حرفه شما بر اساس روابط ساخته شده است
من چند بار شخصاً صحبت های زیگ را شنیدم و یک بار به طور خلاصه با او ملاقات کردم. با وجود اینکه مستقیماً با هم کار نکردیم، او را یک مربی می دانم. او دائماً به من انگیزه و الهام می داد و در عین حال تکنیک های جدید فروش را به من آموزش می داد.
من همیشه در برابر ایده Inbox Zero مقاومت کرده ام. از شانس من، یک مربی فروش استخدام کردم که موافقت کرد. آنها گفتند: "لازم نیست از شر همه چیز خلاص شوید، فقط باید آن را سازماندهی کنید."
ما با هم بزرگترین و موفق ترین جامعه متخصصان فروش را می سازیم. معاملات را انجام دهید، مشتریان را موفق کنید و به رشد شرکت خود کمک کنید.



1. به دنبال مربی، باشید که بر انگیزه تمرکز دارند
در اینجا چند نکته برای پیدا ، حامی وجود دارد:
- فردی را در C-suite که در زمینه شما متخصص است، شناسایی کنید. در یک شرکت بزرگ، این ممکن است یک رهبر ارشد باشد، اما در حالت ایده آل، ،ی نیست که شما به او گزارش دهید.
- مطمئن شوید که برنده های بزرگ خود را به اشتراک می گذارید، چه ایمیل ها، گزارش ها یا جلسات.
- هنگامی که در رادار یک حامی بالقوه قرار گرفتید، با یک درخواست خاص به آنها نزدیک شوید و ببینید که آیا می توانند برای یک قهوه سریع برای گفتگو با هم ملاقات کنند. این درخواست باید با اه، استراتژیک برای بخش شما و نحوه تن، شما مرتبط باشد.
- اگر جلسه اول به خوبی پیش رفت، از آنها بپرسید که آیا مایل به ملاقات منظم هستند یا خیر. حداقل هر سه ماه یک بار زم، را که برای آنها من، است، برنامه ریزی کنید. هنگامی که ملاقات می کنید، دستاوردها و اه، اخیر را که می توانند به شما کمک کنند به اشتراک بگذارید.
3. مربی پیدا کنید تا به شما در موفقیت در فروش کمک کند
بدون مربیان، حامیان مالی و مربی، که من را در هر مرحله راهنمایی می ،د، 30 سال در فروش به دست نمی آوردم. در حالت ایده آل، شما هر سه را برای خود پیدا خواهید کرد، اما می دانم که همیشه امکان پذیر نیست. اگر پول یا زمان باعث ایجاد چالش می شود، سعی کنید حداقل با یکی از آنها کار کنید.
یکی از همکاران من، کریستینا کرلی، مدیر ارشد حساب در Fireclay Tile، مربی، پیدا کرد که با ایجاد روابط بلندمدت با مشتری، به او کمک ،د تا در فروش موفق شود. او گفت: «مربیان من اهمیت شروع با شفقت و همدلی را به منظور ایجاد یک رابطه با مشتری قابل اعتماد به من نشان دادند.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">ثبت نام کن،on>2. یک حامی اجرایی پیدا کنید که وقتی در اتاق نیستید از شما حمایت کند
ممکن است یک وکیل - یا همان حامی که معمولاً به آنها گفته می شود - شغل من را نجات داده باشد. به همین دلیل است که شما به فردی در قدرت نیاز دارید که بهترین منافع شما را نمایندگی کند.
این نبوغ مربیان است. آنها می توانند روی مسائل تاکتیکی تمرکز کنند یا به شما کمک کنند نقاط کور شغلی خود را پیدا کنید. آنها می توانند به شما در هر چیزی از توسعه مهارت گرفته تا استراتژی های رهبری و دستیابی به هدف کمک کنند.
درباره گواهینامه نماینده فروش پیشرو شغلی ما که با کارشناسان فروش پیشرو در سراسر صنایع تهیه شده است، بیشتر بیاموزید.