کارایی به این م،ی است که متخصصان خدمات نیاز به دید در کل سفر مشتری دارند - همه در یک مکان. با این وضوح، می تو،د کارهای اصلاحی را خودکار کنید و گردش کار ناکارآمد را از صفحه تیم خود حذف کنید. همچنین می تو،د یک بار گردش های کاری من، ایجاد کنید و آن ها را برای هر نیازی که نمایندگان شما و سایرین در سازمان شما دارند، مستقر کنید.
انجام این کار تیم شما را به داده های بلادرنگ، گردش کار هوشمند خودکار و تعاملات شخصی با مشتریان مجهز می کند. و شما در حال ساختن آینده ای با صرفه جویی در هزینه هستید و در عین حال کیفیت خدمات را در مقیاس ارائه می دهید.
فعال ، تحول دیجیتال برای تیم های خدماتی و تجربه پشتیب، هرگز به این مهم نبوده است. با پلتفرم من،، می تو،د بهره وری عوامل مرکز تماس، مدیران، مهندسین پشتیب،، و کارگران خط مقدم را با دادن تمام اطلاعات مورد نیاز در زمان نیاز به آنها افزایش دهید تا تجربه مشتری شخصی سازی شده ارائه شود.
ویور گفت: «بهره وری هرگز مهمتر از این نبوده است. "به م،ای واقعی کلمه، هر مکالمه ای که من با یک مدیر مالی در 6 ماه گذشته داشته ام، در مورد کارایی رانندگی بوده است، به خصوص زم، که در زمان های نامشخصی هستید."
نظر او این است که این به تیم ها اجازه می دهد تا حرفه خود را برای موفقیت پیش ببرند زیرا آنها می دانند که مدیران آنها واقعاً می خواهند موفقیت آنها را ببینند.
به ،وان مثال، مهندسان پشتیب، که فناوری من،ی برای انجام کار خود ندارند، در نقش خود سازنده یا کارآمد نیستند. به ،وان یک رهبر، اگر نمایندگان مرکز تماس را برای جستجوی اطلاعاتی مانند شماره سفارش و سیاست های بازگشت رها کنید، می تواند منجر به تجربه ضعیف کارمندان شود. این مشکلات با استقرار فناوری که همه وظایف، ارتباطات و همکاری آنها را در یک مکان دارد حل می شود.
عوامل مرکز تماس در خط مقدم هستند، تمام روز با مشتریان، خوب و بد. بنابراین، به ،وان یک رهبر، ارائه آموزش و پشتیب، مستمر به عوامل خود باعث بهبود و ایجاد یک محیط کاری راحت و قابل اعتماد می شود و فرهنگ ارتباطی باز ایجاد می کند.
همانطور که در پشتیب، مشتری سرمایه گذاری می کنید، یکی از اولین چیزهایی که باید در نظر بگیرید - به ویژه در یک اقتصاد غیرقابل پیش بینی - ایجاد کارایی است. با این حال، چالش این است که کارآمد شوید و در عین حال به ارائه تجربیات یکپارچه و متصل ادامه دهید.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">ثبت نام کن،on>
2. همدلی و مهرب، سرمایه گذاری اقتصادی عاقلانه ای است
نکته کلیدی این است که می تو،د با سرمایه گذاری در تیم خود در پشتیب، مشتری سرمایه گذاری کنید - و یک پلت فرم جامع که مشتریان شما را در اولویت قرار دهد.
ویور گفت: «با بازگشت به خدمات و نگاه به عدم اطمین، که در حال حاضر در اقتصاد داریم، ما باید به نحوه خدمت به مشتریان، کارمندان خود و نحوه پیشروی خود به ،وان یک شرکت نگاه کنیم. ما باید با مهرب، رهبری کنیم.»
وقتی صحبت از پشتیب، مشتری می شود، این به م،ای ارتباط، همکاری، داده های مرتبط و در زمان واقعی است که منجر به وضوح سریعتر و تجربه مشتری بهتر می شود.
با درک اینکه تیم شما به چه چیزی نیاز دارد، می تو،د در مورد اینکه چگونه آنها می توانند بهره وری و کارایی را افزایش دهند، هوشیار باشید. این در مورد کاهش هزینه نیست، بلکه در مورد یافتن آن است درست ابزاری برای کار
به ،وان مدیر ارشد خدمات ابری، هیجان زده بودم که با امی ویور، رئیس و مدیر مالی Salesforce، در Dreamforce 2022 برای CFO Talk: The Value Customer Service Brings to Your Business، نشستم، جایی که او توصیه های عاقلانه ای را به رهبر، ارائه کرد که تیم هایشان را طی می ،د. این زمان های نامشخص
و همه ما می د،م که وقتی سرمایه گذاری های فناوری شما زندگی تیم خدمات مشتری شما را آسان تر می کند، زندگی مشتریان شما نیز آسان تر می شود. این جادوی کارایی است.
وقتی همه در مورد صرفه جویی در هزینه ها صحبت می کنند، می تو،د با چیزهایی مانند اتوماسیون و هوش مصنوعی کارایی و بهره وری را افزایش دهید.
این استراتژی به شما کمک می کند تا تیم خود را برای موفقیت آماده کنید - مهم نیست که چه چیزی پیش می آید. اتوماسیون از چیزهای آسان برای نمایندگان شما مراقبت می کند. هوشمندی به شما این امکان را می دهد که یک (یا چند) قدم جلوتر بم،د و در عین حال در حل نیازهای مشتریان فعال باشید. داده های به موقع تضمین می کند که اطلاعات درست و در زمان من، را در اختیار دارید - همه این ها باعث می شوند مشتریان بسیار خوشحال شوند.
با پلتفرم من،، می تو،د هزینه ها را کاهش دهید و در عین حال به نمایندگان خود دید کامل تری از مشتری بدهید. بیاموزید که چگونه یک راه حل همه کاره می تواند به شرکت شما کمک کند تا کارآمدی داشته باشد.