بله، تورم همچنان بر صنعت ارتباطات تاثیر می گذارد و این افزایش قیمت ها می تواند به ضرر مشتریان تمام شود. شرکت های ارتباطی مانند AT&T و Verizon قیمت ها را افزایش داد امسال تا حدی به دلیل تورم است.
وقتی صحبت از خطوط ثابت به میان میآید، در مورد انجام خدمات بیشتر دخالت میشود و هزینهها نیز با،ت. برای تکمیل یک پیشنهاد، ممکن است نیاز به ارسال یک کامیون یا تکنسین داشته باشید. وقتی سفارش کامل نیست، باید برای تعمیر آن وقت بگذارید. سپس، شکایات مشتری وارد می شود.
این به استفاده از بینشهای بیدرنگ مشتری و دادن آنچه در زمان نیاز به آنها نیاز دارند خلاصه میشود – و در نهایت دلیلی برای ماندن با نوسان قیمتها.
اتوماسیون می تواند نیازهای مشتری را مشخص کند – و در هزینه شما صرفه جویی کند
این به م،ای استفاده از دادههای سیلد نیست، بلکه به م،ای دسترسی به تصویر کاملتری است که با دادهها در سراسر پلتفرم نقاشی شده است. این نمای یکپارچه و 360 درجه از مشتری نه تنها آنچه را ،یداری کرده یا مواردی را که ثبت کرده اند، بلکه اطلاعاتی در مورد تاریخچه دیجیتال، ال،ای هزینه و پرداخت و ال،ای استفاده آنها نشان می دهد.
اتوماسیون به ایجاد تجربه بهتر برای مشتری کمک می کند، افزایش قیمت را دلپذیرتر می کند و حفظ مشتری را بهبود می بخشد. همچنین هزینههای ارائهدهنده را کاهش میدهد، که ممکن است از انتقال افزایش قیمتهای مرتبط با تورم به مصرفکننده جلوگیری کند.
جفت ، دادههای مشتری با اطلاعات بیدرنگ به ارائهدهندگان این امکان را میدهد تا بر اساس اینکه با چه ،ی صحبت میکنند و چرا با آنها صحبت میکنند، توصیههایی در زمینه ارائه دهند.
ارائه پیشنهاد من، به لطف دیدگاه یکپارچه مشتری، در حالی که از هوش مصنوعی برای ارائه یکپارچه آن استفاده میکند، بسیار مهم است زیرا افزایش قیمت به نگر،ها در مورد ریزش میافزاید. ارائه این سفارش عالی به کاهش فشار تورمی کمک میکند و به ارائهدهندگان اجازه میدهد تا بر مشتریان خود تمرکز کنند.
مشتریان خود را در جلو و مرکز قرار دهید
از بین بردن این تجربه منفی مشتری بستگی به این دارد که چقدر سریع می تو،د یک پیشنهاد ایجاد کنید و چیز من، را در زمان من، و با قیمت من، بفروشید – و سپس بدون هیچ استثنا یا تاخیری به آرامی تحویل دهید.
اگر شرکتهای ارتباطی قیمتهای خود را افزایش میدهند، باید به مشتریان دلیلی برای ماندن بدهند. در اینجا آنچه کارشناسان و مصرف کنندگان صنعت به ما گفتند که چگونه ارائه دهندگان می توانند بازده سرمایه گذاری خود را به حدا،ر برسانند و فرصت های رشد درآمد را افزایش دهند.
حفظ مشتری را با به دست آوردن تصویری کامل از سفر آنها بهبود بخشید
و اکنون مشتریان به گزینه های خود نگاه می کنند. در سه ماهه دوم، Verizon کوتاه آمد از رشد مورد انتظار، تنها 12000 مشتری جدید بی سیم در مقایسه با 167000 مورد اضافه شدن پیش بینی شده توسط تحلیلگران اضافه می کند. در همین حال، T-Mobile، Comcast و Charter قیمت ها را افزایش نداده اند و موقعیت رقابتی خود را بهبود بخشیده اند.
شبکه خود را به فیبر ارتقا دهید
بیاموزید که چگونه میتو،د فرصتهای درآمدی جدید را باز کنید، ریزش مشتری را کاهش دهید و سرمایهگذاریهای زیرساختی خود را سریعتر ،ب درآمد کنید.
همه اینها در گزارش روندهای ما در صنعت ارتباطات است.
این نسخه ی نمایشی را تماشا کنید تا بد،د چگونه ارائه دهندگان خدمات ارتباطی می توانند انعطاف پذیری بیشتری را به پلتفرم های IT خود بیاورند.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
کشف کنید که چگونه به ارائه دهندگان خدمات ارتباطی کمک می کنیم تا تیم ها، شرکا و منابع داده را برای بهبود سفر مشتری متحد کنند.