با نوآوری های مخابراتی، هیجان کارمندان را برگردانید

صنعت ارتباطات از راه دور در حال تکامل است و ارائه دهندگان موفق راه هایی را برای استفاده از فناوری دیجیتال برای گسترش خدمات و خودکارسازی فرآیندها برای افزایش درآمد و کاهش هزینه ها بازاندیشی می کنند.

از تجزیه و تحلیل پیشرفته و هوش مصنوعی استفاده کنید. به ارائه‌دهندگان کمک کنید تا شبکه خود را بهتر مدیریت کنند تا از مشکلاتی که باعث قطعی برق می‌شوند جلوگیری کنند و رفتارهای متغیری (مانند کار از خانه) را شناسایی کنند که شبکه را در زمان‌های مختلف تحت فشار قرار می‌دهد. تجزیه و تحلیل پیشرفته و هوش مصنوعی همچنین امکان نگهداری فعال شبکه را فراهم می کند تا مشتریان کمتری برای شکایت تماس بگیرند. نمایندگی‌های خدمات همچنین می‌توانند قبل از اطلاع از مشکلی از مشتریان، اعلان‌های خودکار دریافت کنند و توصیه‌هایی در مورد نحوه بهترین کمک به مشتریان برای رسیدگی به مشکلات دریافت کنند.

با وجود فرصت‌های عظیم ۵G و فیبر، کمبود نیروی کار ماهر استقرار پهنای باند را محدود می‌کند. تعداد روزافزون موقعیت‌های باز، شرکت‌ها را به تکاپو انداخته است.

اما برای موفقیت بهتر، ارائه دهندگان باید بیشتر از صدای مشتری را در نظر بگیرند. ایان گلدینگ، موسس مشاوره تجربه مشتری، توصیه می‌کند که صدای کارمند و صدای فرآیند را نیز شامل شود. کارمندان بینش های بیشتری ارائه می دهند که می تواند بازخورد مشتری را تأیید کند. بررسی فرآیندهای شرکت به بهینه سازی اثرات آن بر کارکنان و مشتریان کمک می کند.

آن را بررسی کنید

از داده های مشتری استفاده کنید. باز هم، داده های مشتری کلید تحقق این امر است. ارائه دهندگان باید روی ابزارهای مدرن سرمایه گذاری کنند تا نه تنها داده ها را در دسترس، بلکه قابل جستجو و مفید کنند. اینها شامل تجزیه و تحلیل پیشرفته و هوش مصنوعی می شود حجم زیادی از داده ها و به استفاده از آن کمک کنید.

تصویری از ص،ه آبی


منبع: https://www.salesforce.com/blog/telecom-innovations/

برای صنعت مخابرات همیشه اینطور نبود. زم، بود که افراد بالقوه برای کار با ارائه دهندگان خدمات ارتباطی هجوم آوردند. هنگامی که سرویس تلفن ساده و قدیمی به انتقال داده، سوئیچینگ و مسیریابی پیچیده و تج،ات شبکه تبدیل شد، دانشمندان داده و مهندسان برق را به سمت مهندسی شبکه و نقش های عملیاتی کشاند. اتحادیه ها همچنین یک جاذبه اصلی برای امنیت شغلی، حقوق بازنشستگی و پیشرفت شغلی بودند.

صنعت مخابرات در زمان هیجان انگیزی قرار دارد. بسیاری از ارائه دهندگان به دنبال گسترش سریع 5G و فیبر هستند، به ویژه با گسترش بودجه فدرال که به آن اختصاص داده شده است پروژه های اتصال باند پهن. اما این هیجان به کارگران بالقوه سرایت نمی کند. صنعت برای جذب تلاش می کند استعدادهای برتر مورد نیاز و حفظ کارکن، که دارد. بالقوه‌ها این صنعت را قدیمی می‌دانند – نه جذاب و آینده‌نگر مانند اپل، آمازون و سایر شرکت‌های فناوری.

تجربیات مثبت مشتری همراه با تجربیات مثبت کارکنان است. گلدینگ گفت بسیاری از شرکت‌ها با تمرکز بر کارمندان و مشتریان، موفقیت بهتری در CX دارند. در اینجا چند راه برای شروع وجود دارد:

تبدیل صنعت ارتباطات به یک مقصد شغلی پرطرفدار نیازمند کار و نوآوری های مخابراتی زیادی است. مدرن ، فرآیندها و ابزارهای کاری به گونه ای که کارمندان شغل خود را با ارزش تر بدانند گام بزرگی به جلو است. کارمندان خوشحال نه تنها تجربه مشتری را بهتر می کنند، بلکه کارمندان جدید بیشتری را نیز جذب می کنند!