
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
با نوآوری های مخابراتی، هیجان کارمندان را برگردانید
تجزیه و تحلیل، هوش مصنوعی و اتوماسیون کارمندان شما را کارآمدتر و سازنده تر می کند - و به آنها کمک می کند تا ضمن کاهش هزینه ها، تجربه مشتری را بهبود بخشند. با مطالعه کتاب آینده مخابرات: عصر جدید، فرصت های جدید، درباره این روند مخابراتی و سایر موارد بیشتر بد،د.
ارائه دهندگان با تشخیص نیازها و رفتارهای در حال تغییر، تمرکز خود را به تجربه مشتری (CX) تغییر می دهند. این شامل ایجاد محصولات بهتر، ارائه پیشنهادات شخصی، و بهبود فروش و تلاش های پشتیب، می شود. هدف این است که جریان های درآمدی جدید برای ارائه دهندگان و ارزش بهتر برای مشتریان فراهم کند - و کارمندان نقش مهمی را ایفا می کنند.
برای فروش، بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند بهترین اقدامات یا پیشنهادات بعدی را بر اساس داده های استفاده توصیه کنند و کارمندان خط مقدم را در پایان فروش موفق تر و سازنده تر کنند. ناگفته نماند که مشتریان راضی بیشتر از شنیدن پیشنهادات مربوطه استقبال می کنند.
صنعت ارتباطات از راه دور در حال تکامل است و ارائه دهندگان موفق راه هایی را برای استفاده از فناوری دیجیتال برای گسترش خدمات و خودکارسازی فرآیندها برای افزایش درآمد و کاهش هزینه ها بازاندیشی می کنند.
بازخورد من، را دریافت کنید. کارمندان هر روز با مشتریان هستند و افکار آنها را دریافت می کنند و به نقاط دردناک آنها می پردازند. ارائه دهندگان باید برای جمع آوری بازخورد کارکنان سرمایه گذاری کنند تا مشتریان را بهتر درک کنند و به کارمندان احساس کنند که به شکل دهی ،ب وکار کمک می کنند. این کار با ارائه نوآوری های مخابراتی شروع می شود که به کارکنان در حل مشکلات کمک می کند.
صنعت مخابرات در زمان هیجان انگیزی قرار دارد. بسیاری از ارائه دهندگان به دنبال گسترش سریع 5G و فیبر هستند، به ویژه با گسترش بودجه فدرال که به آن اختصاص داده شده است پروژه های اتصال باند پهن. اما این هیجان به کارگران بالقوه سرایت نمی کند. صنعت برای جذب تلاش می کند استعدادهای برتر مورد نیاز و حفظ کارکن، که دارد. بالقوه ها این صنعت را قدیمی می دانند - نه جذاب و آینده نگر مانند اپل، آمازون و سایر شرکت های فناوری.
اما برای موفقیت بهتر، ارائه دهندگان باید بیشتر از صدای مشتری را در نظر بگیرند. ایان گلدینگ، موسس مشاوره تجربه مشتری، توصیه می کند که صدای کارمند و صدای فرآیند را نیز شامل شود. کارمندان بینش های بیشتری ارائه می دهند که می تواند بازخورد مشتری را تأیید کند. بررسی فرآیندهای شرکت به بهینه سازی اثرات آن بر کارکنان و مشتریان کمک می کند.
کلید موفقیت از طریق داده است. ارائه دهندگان در گرفتن داده های مشتری برتر هستند، اما در سیستم های سیلد قرار دارند که در آن تلاش می کنند تا از آن به طور موثر استفاده کنند. نوآوری های مخابراتی، مانند پلت فرم داده های مشتری، می تواند همه آن ها را در یک منبع برای دسترسی کارمندان جمع کند.
اثرات تورم اغلب منجر به حامل ها می شود انتقال آن هزینه های بالاتر به مشتریان. این به حفظ مشتری صدمه می زند و با افزایش تماس ها، استرس بیشتری را به تیم های فروش و حفظ می افزاید.

چگونه صنعت ارتباطات از مهلکه سقوط کرد
آن را بررسی کنید