مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
کاهش ضرر و به حدا،ر رساندن درآمد با گزارش بازده ،ده فروشی
این امر به ویژه برای اقلام با بلیط بالا مهم می شود – به خصوص زم، که آنها حجیم و پرهزینه برای بازگشت هستند. به ،وان مثال، یک شرکت کالاهای خانگی را در نظر بگیرید که لوازم هوشمند می فروشد. اگر نمایندگیهای خدمات، الگوی «نصب دشوار» را به،وان دلیل اصلی برگرداندن ردیابی کنند، ،دهفروش میتواند بازگشتهای سلف سرویس را برای کالا غیرفعال کند. اکنون، یک نماینده می تواند برای کمک به فرآیند نصب و بهبود تجربه راه اندازی وارد عمل شود.
توانمندسازی نمایندگان خدمات برای ایجاد وفاداری به برند
همه مشتریان آن را تجربه کرده اند: انتظار در انتظار، ناامید، در حالی که یک نماینده خدمات با سرعت یک ح،ون، بازگشت را پردازش می کند. با این حال، اگر مشتریان می توانستند پشت پرده نگاه کنند، احتمالاً می بینند که نماینده در حال تقلا برای گرفتن تأییدیه از یکی دیگر از اعضای تیم است، از طرف آنها سؤال می پرسد، یا داده ها را ردیابی می کند تا بینش بیشتری در مورد سفارش خود پیدا کند.
وقتی تیمهای متقابل از یک منبع حقیقت کار میکنند، مشتری از طریق تعاملات یکپارچه، خدمات سریعتر و تجربهای که به آنها احساس درک میکند، سود میبرد. با این حال، 54 درصد از مشتریان می گویند که معمولاً احساس می کنند تیم های فروش، خدمات و بازاریابی اطلاعاتی را با یکدیگر به اشتراک نمی گذارند.
چیزهای کمی به اندازه بازگشت کالا، ،ده فروشان را در شب بیدار نگه می دارد. این به این دلیل است که هر بازدهی که به دست می آید، سود شما را کاهش می دهد و حاشیه سود را کاهش می دهد. ،ده فروشان ممکن است در طول هفته سایبر شاهد رکوردشکنی 280 میلیارد دلاری هزینه آنلاین جه، بوده باشند، اما آنها می دانند که 18 درصد از کالاها احتمالاً پس از پایان فصل بازگردانده خواهند شد. هر ماه ژانویه، برندها برای بازده ،ده فروشی پس از تعطیلات آماده می شوند.
،ده فروشان می توانند از فناوری برای نمایش هوشمندانه پیام ها، فایل ها، کانال ها و افراد استفاده کنند. با در دست داشتن این ابزارهای تجاری مش،، نماینده به جای یک واسطه، راهنمای قابل اعتمادی برای تجربه بازگشت ،ده فروشی مشتری می شود.
هنگامی که تاریخچه چت، جزئیات حساب و اطلاعات سفارش مشتری در یک داشبورد قابل مشاهده است، نمایندگان نیز به احتمال زیاد فرصتهای جدیدی را برای فروش متقابل کشف میکنند یا راههای دیگری را برای تغییر بازده پیدا میکنند.
سرعت خدمات و کاهش هزینه ها با تجارت مشارکتی
مشتریان میخواهند احساس کنند دیده شده و شنیده میشوند – و این به ویژه در مورد شروع بازگشت صادق است. دیدگاه کل نگر از مشتری، کلید فرآیند بازگرداندن ،ده فروشی بدون دردسر و همدلانه است.
در نهایت، این به تیم شما کمک می کند تا درک کند که چرا مشتریان در وهله اول کالاها را برمی گردانند و یک نقشه راه برای نحوه رسیدگی به مسائل خاص به شما ارائه می دهد. اگر متوجه شدید که یک کالای خاص دارای نرخ بازگشت بسیار بالاتری نسبت به سایر کالاهای موجود در موجودی شما است، کدهای دلیل می توانند به شما کمک کنند تا تعیین کنید که آیا با تامین کننده تماس بگیرید، گردش کار خود را تنظیم کنید یا مسیر را به روش دیگری تغییر دهید.
با تجسم مجدد برنامه وفاداری به برند خود، ،یداران را به بازگشت نگه دارید.