آیا تیم های خط مقدم شما کارآمد هستند؟
اگر کارکنان خدمات خط مقدم شما همچنان با حل و فصل موارد در اولین بازدید مشکل دارند، مطمئن شوید که آنها بهترین قابلیت های تلفن همراه را در این زمینه دارند، از جمله:
- اطلاعات تلفیقی: به کارگران سیار خود اجازه دسترسی به اطلاعات شغل، دادههای مشتری، جزئیات کار، سابقه دارایی، بینش دستگاه متصل، و برنامهریزیها را از دستگاههای تلفن همراه خود بدهید تا حتی قبل از اینکه از در عبور کنند، آنها را آماده کنید.
- قابلیتهای آفلاین و آنلاین: اغلب اوقات، مشاغل در مناطق دورافتاده بدون خدمات تلفن همراه قابل اعتماد یا اصلاً انجام میشوند. با قابلیتهای آفلاین، کارگران سیار میتوانند اطلاعات مشتری را زودتر از موعد دانلود کنند و بهروزرس،های آفلاین را ثبت کنند که پس از اتصال مجدد به داده یا Wi-Fi همگامسازی میشوند.
- پشتیب، مداوم: مطمئن شوید که کارگران سیار شما منابع مفیدی برای موارد پیچیدهتر دارند، مانند مقالات دانش و آموزشهای ویدیویی موجود در برنامهشان. این گزینه را برای کارگران سیار ارائه دهید تا مستقیماً با یک نماینده راه دور از طریق تلفن یا چت ارتباط برقرار کنند تا راه حل من، را طی کنند.
5. رضایت مشتری
آیا کارگران سیار شما زم، وارد می شوند که مشتریان انتظار دارند؟
با دید واضحی از زمانبندیهای بهروز شده، توزیعکنندگان همچنین میتوانند برنامه زمانبندی هر کارگر سیار را تنظیم کنند و در صورت تأخیر یا تداخل زمانبندی، به سرعت وظایف را تغییر دهند.
4. نرخ ثابت برای اولین بار
خدمات مید، نرخ گردش مالی بالایی را از کارگران سیار مشاهده می کند که به دلیل فرآیندهای ردیابی زمان و تأیید آهسته و دستی برای دریافت به موقع دستمزد مشکل دارند. یکی از مهمترین KPIهای خدمات مید، برای نظارت بر گردش مالی است، بنابراین میتو،د ببینید که آیا کارمندان از نقش خود راضی هستند یا خیر.
آیا به کارآمدترین روش برنامه ریزی می کنید؟
یکی از مزیتهای اصلی راهحل مدیریت خدمات مید،، دید بهتر KPIهای خدمات مید، است که نشان میدهند چه اتفاقی در میدان میافتد. توزیعکنندگان میتوانند برنامهریزی ساده یا پیچیده را بهینه کنند و با دیدن دو هفته و شش ماه آینده برای تعیین قرار و پاسخگویی به غیبتها، کارهای بیشتری را انجام دهند.
آیا کارگران شما قادر به حل مشکلات در یک بازدید هستند؟
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
3. مشاغل در روز
کشف کنید که چگونه مشاغل پیشرو با مدیریت خدمات مید، نوآوری می کنند. این راهنما می تواند به شما در افزایش درآمد و کاهش هزینه ها کمک کند – در حالی که بهره وری و رضایت مشتری را در اولویت قرار می دهد.