این ،مت جالبشه! رها کنید و خلاق باشید. توصیه می کنم بسته به مخاطب و کانال، انواع مختلفی از پیام های محصول را داشته باشید. فقط مطمئن شوید که پیامها همیشه به چارچوب موقعیتیابی محصول شما میرسند.
هنگامی که چارچوب موقعیت یابی شما تایید شد، وقت آن است که پیام خود را ایجاد کنید. این فرصتی است برای نشان دادن اینکه چقدر مخاطب خود را می شناسید. چگونه می خواهند با آنها صحبت شود؟ در کدام کانال ها هستند؟ آنها به چه چیزی اهمیت می دهند؟
این سوالات را از خود بپرسید:
- من باید با چه ،ی همکاری کنم؟
- در چه مقطعی بهتر است ذینفعان نظرات خود را ارائه دهند؟
- کدام قالب را ترجیح می دهند؟
در بخش بازاریابی Salesforce، ما به پیام رس، و موقعیت یابی کمی متفاوت از سایر بازاریابان فکر می کنیم. از آنجایی که ما ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را می فروشیم، ماموریت ما کمک به مشتریانمان در ارتباط با آنها است آنها مشتریان به روش های جدید و جالب.
پیام رس، است خارجی کلمات و تصاویری که موقعیت این محصول را به مشتریان منتقل می کند. این می تواند در وب سایت شما باشد، در بازاریابی ایمیلی، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات مجلات – شما آن را نام ببرید.
این یک سناریوی آشنا است: شما می د،د که محصولی دارید که ارزش افزوده دارد، اما بازار شلوغی است و رقبای شما نیز محصولات عالی دارند. چگونه مزایای ویژه نوآوری خود را با مخاطبان به اشتراک می گذارید که می تواند بیشترین سود را داشته باشد؟ پاسخ: پیام رس، و موقعیت یابی قوی محصول.
این مکالمات به شناسایی موارد استفاده برای محصول ما، بهبود توضیحات ما در مورد مزایای کلیدی و حتی کشف نام محصولی که بیشتر دوست دارند کمک کرد.
موقعیت یابی چارچوب داخلی است که تیم شما از آن استفاده می کند. پیامرس، کلمات و تصاویر خارجی است که موقعیتیابی را منتقل میکند.
قبل از اینکه ،شتین را راه اندازی کنیم، یک تور شنیداری با مشتریان بالقوه انجام دادیم.
بنابراین ما تصمیم بسیار جدی گرفتیم تا پیام خود را حدود شش ماه پس از راهاندازی اصلاح کنیم. ما به پیامهای سادهتر روی دردسرها و راهحلها، با موارد استفاده برای پشتیب، از داستان روی آوردیم. ما متوجه تغییر بزرگی در نحوه جذب پیام ما شدیم و این در نهایت منجر به فروش بیشتر و مشتریان خوشحال تر شد – یک برد-برد.