مهم نیست پیشینه شما چیست—همیشه مهارت های قابل انتقالی وجود دارد که باید در رزومه و مصاحبه هایتان برجسته کنید. جاناتان فا،، همکار پیشگام، به طرز شگفت انگیزی در مورد چگونگی شناسایی و ارتقای مهارت های نظامی قابل انتقال خود در هنگام شروع کار خود در Salesforce نوشته است. او نکته بسیار خوبی در مورد وقت گذاشتن برای فکر ، و فهرست ، تمام مهارت هایی که در طول حرفه و زندگی خود ایجاد کرده اید دارد. سپس میخواهید این مهارتها را با مهارتهایی که کارفرمای آینده شما به دنبال آن است، ترسیم کنید. گاهی اوقات ممکن است کمی خلاقیت لازم باشد، اما میتو،د مهارتهای قابل انتقال زیادی مانند مدیریت پروژه، تجزیه و تحلیل دادهها، توجه به جزئیات و غیره را پیدا کنید.
و هرگز مهارت های مردمی خود را فراموش نکنید. مهارت های افراد بخش بزرگی از هوش هیج، است و کارکنان با هوش هیج، مورد تقاضا هستند. نامزدهای عالی میدانند که وقتی شروع میکنید، 90 درصد روی فناوری و 10 درصد روی افراد تمرکز میکنید. اما همانطور که شغل شما پیشرفت می کند، اغلب باید 90٪ روی افراد و 10٪ بر روی فناوری تمرکز کنید، و نشان دادن اینکه مهارت های شما منع، کننده توانایی مدیریت این تغییر است ضرری نخواهد داشت. بنابراین، فراموش نکنید که مهارتهای افراد قابل انتقالی را که ممکن است در طول حرفه خود به دست آوردهاید، برجسته کنید، خواه از خدمات مشتری، ،دهفروشی، صنعت مهماننوازی یا جای دیگری باشد.
برو شکاف اعتماد را پر کن
به کارفرمای خود نشان دهید که ،یب کاملی از هر دو هستید و یک دستور العمل برنده دارید. بنابراین داستان و مهارت های مرتبط خود را به اشتراک بگذارید تا به آنها بفهم،د که برای انجام این کار چه کاری لازم است.
برای شروع پر ، شکاف اعتماد با کارفرمایان، می تو،د تجربه کاری خود را با این فرمول ساده ایجاد کنید: یک مشکل در زندگی خود پیدا کنید + با Salesforce = موفقیت مشکل را حل کنید. این فرمول شبیه کاری است که شما در یک شغل Salesforce انجام میدهید، جایی که درد ،بوکار را پیدا میکنید و درد را با Salesforce تسکین میدهید.
بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاههای معتبر همتایان، و داستانهای الهامبخش Trailblazer را کاوش کنید.