انتشار: مرداد 17، 1403
بروزرسانی:
21 تیر 1404
اوراکل قابلیت های پیام رسانی شخصی شده را با راهکار Syniverse افزایش می دهد
بنابراین، اجازه دهید نگاهی دقیق تر به برخی از ویژگی های دروازه ارتباطی Syniverse بیندازیم.
قابلیت های پیام رس، Syniverse
این در تضاد با سه ماهه دوم 2024 است، زم، که سهام به دلیل انتظارات درآمد برآورده نشده علیرغم رشد فروش و تقاضا برای زیرساخت Oracle Cloud سقوط کرد.
راه حل Syniverse به ،وان یک متخصص در تعامل با مشتری، کاربران را قادر می سازد تا از طریق پیام کوتاه با کارکنان بالقوه ایمن تر تعامل داشته باشند.
ارتباط فوری و شخصی: پیام های SMS Syniverse دارای نرخ باز شدن بالایی هستند و از مشاهده ارتباطات مهم اطمینان می دهند و به داوطلبان کمک می کنند از طریق تعامل مستقیم احساس ارزشمندی بیشتری کنند.
در جای دیگر، در ماه مارس، اوراکل درآمد ابری 5.1 میلیارد دلاری را برای سه ماهه سوم 2024 گزارش کرد که نشان دهنده افزایش 24 درصدی بود و ابر منبع درآمد خود را تبدیل کرد.
تعهد Syniverse به نوآوری با Oracle Cloud و اجرای باکیفیت به مشتریان مش، ما کمک می کند تا راه حل های پیام رس، مبتنی بر ابر را دریافت کنند و آماده پاسخگویی به نیازهای حیاتی ،ب وکار باشند.
«پیام های متنی معمولاً بلافاصله پس از دریافت باز و خوانده می شوند و به استخدام کنندگان این امکان را می دهند که فرآیند استخدام را تسریع کنند و در عین حال به یک نامزد شغلی احساس ارزشمندی کنند.»
«ابر یک فرصت بزرگ برای جامعه شریک ما است.
در بحث اخبار، دیوید هی، – معاون گروه توسعه جه، تجارت ابری ISV در اوراکل – قابلیت های پیام رس، نوآورانه Syniverse را تحسین کرد:
علاوه بر این، Oracle Service اکنون شامل Assisted Scheduling for Field Service است، یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی که با در نظر گرفتن عواملی مانند در دسترس بودن، مکان، مهارت ها و زمان سفر، زمان بندی را برای تکنسین های مید، بهینه می کند.
در دسترس بودن جه،: پلتفرم قابل دسترس "جه،" این شرکت ارتباط تقریباً یکپارچه را در سراسر مرزهای جغرافیایی امکان پذیر می کند.
اوراکل اعلام کرده است که مشتریان از این پس می توانند به راه حل پیام رس، شخصی Syniverse، دروازه ارتباطی Syniverse، دسترسی داشته باشند.
این اولین بار است که درآمد ابری از کل درآمد پشتیب، مجوز در تاریخ اوراکل پیشی گرفته است.
در ماه آوریل، اوراکل ویژگی های هوش مصنوعی جدیدی را در مجموعه Fusion Cloud Customer Experience معرفی کرد که شامل برنامه هایی برای خدمات، فروش، بازاریابی، تجارت، تبلیغات، امور مالی، منابع انس، و زنجیره تامین است.
در حالی که این شرکت قبلاً عضو شبکه شرکای اوراکل بود، ابزار آن اکنون به طور رسمی به وضعیت "یکپارچه" با تخصص Oracle Cloud دست یافته است، به این م،ی که مشتریان می توانند در Oracle Cloud Marketplace به آن دسترسی داشته باشند.
ناتان رابینز، نایب رئیس Go-to-Market، استراتژی و اتحاد Syniverse، همچنین اطلاعاتی در مورد ابزار دروازه ارتباط این شرکت ارائه کرد:
در کنار ویژگی هایی که در بالا مورد بحث قرار گرفت، Syniverse قابلیت های زیر را نیز مشخص کرد که مشتریان Oracle Cloud اکنون می توانند به آن ها دسترسی داشته باشند:
علاوه بر این، این راه حل با Oracle Cloud Recruiting ادغام می شود تا به ،ب وکارها این امکان را می دهد تا بدون توجه به موقعیت مک، آنها، از طریق پیام های خودکار و شخصی شده با نامزدها ارتباطات قوی و قابل اعتماد ایجاد کنند.
در سرویس Oracle، نسل جدید پاسخ به کمک هوش مصنوعی Generation به طور خودکار با استفاده از دستیار دیجیتالی Oracle پاسخ های مرتبط را به درخواست های مشتری ارائه می کند، در حالی که به نمایندگان خدمات اجازه می دهد این پاسخ ها را بررسی و تنظیم کنند. این به نمایندگان کمک می کند تا پرس و جوهای ساده را سریعتر رسیدگی کنند و روی مسائل پیچیده تر تمرکز کنند.
مدیر عامل شرکت Safra Catz تاکید کرد که برنامه های کاربردی ابری، پایگاه های اطلاعاتی مستقل و OCI اوراکل به طور قابل توجهی درآمد را افزایش داده اند، که نشان می دهد این شرکت «از آن گذشته است».
پس از اعلام این خبر، سهام اوراکل 13 درصد جهش کرد و به رکورد 129 دلار رسید و سود سال تا به امروز به 24 درصد رسید.
مشارکت Syniverse در شبکه شرکای Oracle با تخصص یکپارچه با Oracle Cloud، تعهد ما را به جامعه Oracle بیشتر می کند و مشتریان را قادر می سازد تا به راحتی از مزایای Syniverse Communication Gateway بهره ببرند.
پشتیب، کلید در دست: نصب، راه اندازی و ادغام را می توان برای رفع نیازهای مشتری، صرفه جویی در زمان و منابع سفارشی کرد.
ما مشتاقانه منتظریم تا از قدرت Oracle Cloud برای کمک به دستیابی به اه، تجاری خود استفاده کنیم.
اخبار بیشتر از Oracle
پس از به روزرس، اصلی هوش مصنوعی (GenAI) در سپتامبر 2023، اوراکل اکنون هوش مصنوعی را در برنامه های خدمات و فروش خود ادغام کرده است.