
بروزرسانی: 19 تیر 1404
انطباق با CPRA: 4 نکته برای برنامه حفظ حریم خصوصی داده شما
سرمایه گذاری روی فناوری داده یکپارچه که بر روی داده های هم زمان و شخص اول اجرا می شود، می تواند به شما کمک کند تا به مشتریان خود نزدیک تر شوید و در عین حال حریم خصوصی داده ها را در مرکز نگاه دارید. در حال حاضر، بسیاری از سازمان ها برای پاسخ به سؤالات اساسی در مورد نحوه و مکان جمع آوری داده های شخصی در برنامه های مختلف خود در تلاش هستند. علاوه بر این، شرکت ها ممکن است نتوانند مناطقی را که جمع آوری آن اضافی است یا به یک مورد استفاده واضح مرتبط نیست، تشخیص دهند.
در حالی که همیشه باید با مشاور حقوقی خود مشورت کنید تا تعیین کنید این قو،ن چگونه ممکن است در سازمان شما اعمال شود، در اینجا چند نکته برای رعایت CPRA و آینده وجود دارد.
1. محدودیت های تبلیغات هدفمند و داده های شخص ثالث را بد،د
حتی ممکن است در یک برنامه به داده های شخص ثالث تکیه کنید، زم، که معادل شخص اول با کیفیت بالاتری در برنامه دیگر دارید. با یک دیدگاه واحد از مشتریان خود، می تو،د اطمینان حاصل کنید که از مرتبط ترین و به موقع ترین اطلاعات برای ارائه تجربه شخصی تر استفاده می کنید.
کاری که در حال حاضر می تو،د انجام دهید: به ،وان یک مفهوم، حداقل سازی داده ها را می توان به چند قانون ساده ت،یم کرد:
- اگر به آن نیاز ندارید، داده ها را جمع آوری نکنید
- از آن برای هدفی که آن را جمع آوری کرده اید استفاده کنید
- آن را بیشتر از زم، که نیاز دارید در اطراف نگه ندارید
به حداقل رساندن داده ها مفهوم دیگری از GDPR و سایر قو،ن حفظ حریم خصوصی جه، است که به قو،ن حریم خصوصی ایالت ایالات متحده راه یافته است. در اصل، به حداقل رساندن داده ها، سازمان ها را م،م می کند که داده ها را فقط در حد ضروری جمع آوری و استفاده کنند.
کاری که در حال حاضر می تو،د انجام دهید: اگر فرآیند دریافت و پاسخ را برای درخواست های موضوع داده های GDPR اجرا کرده اید، آن برنامه را برای مصرف کنندگان آمریکایی قابل اجرا گسترش دهید. برای اطمینان از اجرای کامل، دقیق و به موقع با مشاور حقوقی خود همکاری کنید.
3. به حداقل رساندن داده ها به م،ای بازنگری در کل فرآیند شماست
چه یک بازاریاب باشید که سعی در شخصی سازی محتوا دارد، چه یک دانشمند داده که به دنبال بینش در مورد پایگاه مشتری خود است، یا یک مدیر ارشد اطلاعات که امیدوار است اطلاعات را بین سیستم های شما پیوند دهد، ارزش درک برخی از موضوعات رایج در میان موج جدید حریم خصوصی ایالتی را دارد. قو،ن
با سازمان های بزرگتر که از میانگین استفاده می کنند 1061 برنامه برای راه اندازی ،ب و کار خود، ممکن است زمان آن رسیده باشد که دوباره فکر کنیم که آیا هر نقطه داده در هر سیستم واقعاً نیازهای تجاری را برآورده می کند یا خیر. در حالی که برنامه انطباق با CPRA خود را اجرا می کنید، این زمان بسیار خوبی برای ساده ، میزان داده ای است که جمع آوری می کنید و چگونه از آن داده ها استفاده می شود.
کاری که در حال حاضر می تو،د انجام دهید: اگر سازمان شما از کانال های تبلیغاتی هدفمند برای دستیابی به مشتریان استفاده می کند، در نظر بگیرید ایجاد (یا به روز رس،) فهرستی از پشته های فناوری بازاریابی و تبلیغات. اگر وکیل حقوقی شما تشخیص داد که هر فعالیتی واجد شرایط اشتراک گذاری یا فروش داده است، با ذینفعان داخلی برای اجرای انصراف ها، از جمله GPC ها، همکاری کنید. اگر قبلاً شروع نکرده اید، به تدریج داده های شخص ثالث را به نفع منابع شخص اول حذف کنید.
سیاست گذاران به طور فزاینده ای نسبت به استفاده از داده های شخص ثالث سختگیر هستند، اطلاعاتی که مصرف کننده به طور خاص به یک ،ب وکار معین ارائه نکرده است (مانند ردیابی بین وب سایتی و داده های ،یداری شده از کارگزاران). در عوض، ،ب وکارها تشویق می شوند - و در برخی موارد لازم است - از داده های شخص اول استفاده کنند، که داده هایی است که در تعامل مستقیم بین شرکت و مصرف کننده جمع آوری می شوند.
6 دقیقه مطالعه