انتشار تابستانی CRM Analytics: چه جدید برای سال 2023


با انتشار تابست، CRM Analytics برای سال 2023، استفاده از بینش‌های ارزشمند و اقدام را برای شما آسان‌تر کرده‌ایم. اکنون می تو،د اطلاعات مشتری خود را بهتر درک کنید و عملکرد و درآمد را در یک مرکز متمرکز برای نمایندگان فروش و موارد دیگر پیگیری کنید.

بیایید به برخی از بزرگترین نوآوری ها نگاه کنیم در این نسخه:

  • چندین شیء Salesforce Data Cloud را با یک رابط بدون کد وصل کنید تا بینش قدرتمند مشتری را با به رابط کاربری داده بپیوندید.
  • بر روی بینش خود با یک کلیک با متن عمل کنید تعاملات جریان برای تجزیه و تحلیل CRM.
  • اجزای داشبورد قابل تنظیم را برای تجربه درون برنامه ای غنی تر ایجاد کنید پارامترهای اجزای داشبورد برای دیدن داده هایی که برای شما مهم است.
  • معیارهای کلیدی را ردیابی کنید و حساب‌ها را در طول چرخه فروش با یک مکان متمرکز برای دسترسی به اطلاعات بینش خود اولویت‌بندی کنید. مرکز فرماندهی نماینده فروش و بهبود یافته است مدیریت حساب ،شتین

در این نسخه حفاری کنید

طیف کاملی از امکانات را در نسخه CRM Analytics Summer ’23 که اکنون در دسترس است، کاوش کنید.


به رابط کاربری داده بپیوندید

Salesforce Data Cloud یک پلت فرم داده بلادرنگ است که به سازمان ها کمک می کند تا حجم عظیمی از داده را دریافت کنند. پس از ایجاد مجموعه‌ای از مدل‌های داده (چیزی که ما آن را نمودار مشتری می‌نامیم)، می‌تو،د آنها را در یک نمایه مشتری جمع آوری کنید – استفاده از داده‌های مشتری را برای شما آسان‌تر می‌کند.

با ویژگی Join Data User Interface در نسخه تابست، CRM Analytics، می‌تو،د به راحتی چندین شیء Salesforce Data Cloud را از نمودار مشتری متصل کنید تا داده‌ها را در تجسم به هم مرتبط کرده و بینش‌های مورد نیاز مشتری را ارائه دهید. با استفاده از یک رابط کاربری آسان و بدون کد، می تو،د اشیاء مرتبط را وارد کنید و از بین لیستی از روابط معتبر انتخاب کنید.

ببینید چگونه رابط کاربری Join Data به شما امکان می دهد تجزیه و تحلیل فروش خود را با استفاده از اطلاعات جمعیتی مشتری بهبود بخشید و به شما کمک می کند کمپین های هدفمندتری ایجاد کنید.


تعاملات جریان با CRM Analytics

یکی دیگر از نوآوری های مهم در نسخه تابست، CRM Analytics، معرفی Flow Interactions است. ما رابط کاربری را ساده کرده‌ایم، بنابراین می‌تو،د ویجت‌های مورد نیاز خود را برای تعاملات با یک کلیک پیکربندی کنید — خودکارسازی فرآیندهای پیچیده.

به ،وان مثال، تیم های فروش می توانند سناریوهای what-if را اجرا کنند و سوابق Salesforce را به روز کنند تا احتمال بستن معامله را تنها با یک کلیک افزایش دهند. تیم های خدماتی می توانند تجزیه و تحلیل کنند که کدام یک از نمایندگان بیش از حد بارگذاری شده اند و به راحتی با یک کلیک یک دکمه موارد را مجدداً اختصاص دهند. می‌تو،د منطق جریان را حتی بیشتر سفارشی کنید تا مواردی را که قبلاً در حال انجام است، مجدداً اختصاص ندهید، و اگر هر یک از منطق در آینده تغییر کرد، می‌توان آن را با کلیک و بدون کد تغییر داد.

این قابلیت جدید می تواند باعث صرفه جویی قابل توجهی در زمان و تلاش ،ب و کار شما شود، زیرا دیگر نیازی به به روز رس، دستی سوابق یا اجرای مح،ات یا فرآیندهای پیچیده ندارید. با Flow Interactions می‌تو،د این وظایف را خودکار کنید و روی کارهای مهم‌تری مانند ایجاد روابط با مشتری تمرکز کنید.

پارامترهای اجزای داشبورد

اجزای داشبورد اکنون می توانند به صورت پویا هنگام دریافت پارامترها به روز شوند. علاوه بر این، می تو،د به راحتی پارامترها را در مؤلفه ها تعریف و مدیریت کنید و از آنها در داشبوردهای مختلف استفاده مجدد کنید.

با پارامترهای مؤلفه داشبورد، می‌تو،د تجربه‌ای را ایجاد کنید که بهترین عملکرد را برای شما دارد، با تعامل نرم‌تر بین داشبورد و هر جزء. به ،وان مثال، یک ویجت ج، در داشبورد فروش می تواند از پارامترهایی برای نمایش داده های خاص یک منطقه یا خط محصول خاص استفاده کند.

همچنین می تو،د یک بار جزء سفارشی خود را ایجاد کرده و هر زمان که شده دوباره از آن استفاده کنید. مولفه بسته به داشبوردی که در آن استفاده می شود به صورت پویا تغییر می کند. می‌تو،د نمودار مؤلفه را بر اساس وضعیت داشبورد مالی آمریکای شمالی خود فیلتر کنید. وقتی از همان مؤلفه در داشبورد مالی اروپایی خود استفاده می کنید، می تو،د نمودار مؤلفه را بر اساس کشور فیلتر کنید.

مرکز فرماندهی نماینده فروش

در Revenue Intelligence، نسخه تابست، CRM Analytics دارای مرکز فرماندهی نماینده فروش است. این به نمایندگان یک نقطه دسترسی متمرکز می دهد تا معیارهای مهم خود را در هر مرحله فروش دنبال کنند.

مرکز فرماندهی نماینده فروش می تواند به شما در بهبود بهره وری فروش کمک کند. این به نمایندگان شما دید بهتری نسبت به پیشرفت سهمیه و خط لوله خود می دهد، بنابراین آنها می توانند نحوه انجام معاملات را در مراحل مختلف تجزیه و تحلیل کنند. این به آنها توانایی شناسایی تنگناها و فرصت های در معرض خطر را می دهد.

با بینش‌هایی که توسط هوش مصنوعی و سناریوهای چه می‌شود، کل تیم فروش شما می‌توانند مستقیماً در جریان کار خود تصمیم‌های بهتری بگیرند.

مرکز فرماندهی نماینده فروش همچنین ال،ای فرصت‌های فروش متقابل و افزایش فروش را در کل مجموعه مشتریان شناسایی می‌کند. نمایندگان شما می توانند فرصت ها را در داشبورد خود ببینند و اقدامی انجام دهند و به شرکت شما در افزایش درآمد و رضایت مشتری کمک کنند.

مدیریت حساب ،شتین با نمای فضای خالی محصول

در نسخه تابست، CRM Analytics امسال، نمای جدید مدیریت حساب ،شتین با فضای خالی به فروشندگان راهی آسان برای فروش مجدد، فروش متقابل و حفظ مشتریان می دهد.

این نمای فهرست هوشمند با دو مدل پیش‌بینی از پیش ساخته شده مبتنی بر کشف ،شتین ارائه می‌شود که ریسک یا پتانسیل رشد یک حساب را پیش‌بینی می‌کند. همچنین از الگوریتم های خوشه بندی برای مقایسه حساب ها با معیارهای مشابه استفاده می کند.

مدیریت حساب ،شتین به فروشندگان و نمایندگان موفقیت مشتری دید بیشتری را در پایگاه مشتری خود می دهد تا حفظ مشتری و رشد روابط را بهبود بخشد.

کجا می توانم درباره نسخه تابست، CRM Analytics بیشتر بیاموزم؟

نسخه تابست، CRM Analytics اکنون در دسترس است. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد همه ویژگی‌های جدید در این نسخه، از CRM Analytics Summer ’23 بازدید کنید یادداشت های انتشار.

تماشا کنید و درباره این نسخه بیشتر بد،د

آیا می خواهید ویژگی های نسخه CRM Analytics Summer ’23 را مرور کنید؟ در این وبینار، کارشناسان محصول ما همه چیز را توضیح می دهند و نشان می دهند که چه کاری می تو،د انجام دهید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/crm-،ytics-summer-release/