
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
اعلامیه روز کاری بزرگ نیروی فروش: نگاهی دقیق تر
برای ،، که از ادغام Slack-Workday موجود استفاده می کنند، تجربه کاربری آنقدرها تغییر نخواهد کرد. در نهایت، کاربران فقط با یک ربات هوشمند بیشتر از یک انسان HR یا شخص مالی تعامل خواهند داشت.
وتمن به این اشاره کرد، همانطور که او خلاصه کرد:
به ،وان مثال، آنها می توانند با ارزیابی سریع مجموعه مهارت های کارکنان در روز کاری و تطبیق آنها با تقاضای برجسته شده در داده های Salesforce، برنامه ریزی دقیق تری برای نیروی کار انجام دهند.
با این وجود، این ادغام بومی از دیدگاه Workday Benioff برای پلت فرم همکاری به ،وان مرکز مرکزی یک ،ب و کار برای ارائه موفقیت مشتری و کارمند از هر کجا پشتیب، می کند.
برای ایجاد پایه های این دستیار هوش مصنوعی، غول های فناوری یک پایه داده مش، ایجاد می کنند که CRM، منابع انس، و داده های مالی را متمرکز می کند.
با این حال، دستیار هوش مصنوعی ممکن است همچنان از کارمندان در انجام وظایف پیچیده تر با ارائه فعالانه دانش و داده های مرتبط از آن بنیاد داده مش، پشتیب، کند.
این یک کودتای قابل توجه است، زیرا پلتفرم ،شتین Salesforce به سرعت در حال گسترش است، همانطور که همه اعلامیه های Dreamforce سال گذشته بر آن تاکید داشتند. در رویداد امسال در سپتامبر انتظار بیشتری داشته باشید.
مزایای فراتر از تجربه کارمند
برای اطلاعات بیشتر در مورد آن اخبار و بررسی برداشت او، مقاله ما را بخو،د: Salesforce در GenAI در خدمات مشتری با نماینده خدمات ،شتین خود همه کاره می شود.
در جای دیگر، وتمن نظرات خود را در مورد اعلامیه اخیر نمایندگی خدمات Salesforce Einstein، اولین کارمند کاملاً مستقل هوش مصنوعی غول CRM به اشتراک گذاشت.
به گفته Salesforce، وقتی ،ت به سؤالات یا وظایف پیچیده تر می رسد، دستیار تشدید و تحویل "بی درز" را به همکاران انجام می دهد.
با انجام این کار، ،ب و کارها متعهد شدند که یک دستیار هوش مصنوعی شخصی برای موارد استفاده از خدمات کارکنان ارائه کنند.
وقتی به تلاقی تجربه کارمند و مشتری و م،ای آن برای آینده EX و CX مجهز به هوش مصنوعی فکر می کنید، داشتن داده های مشتری و کارمند بسیار منطقی است، به ویژه در زمینه هایی مانند برنامه ریزی ظرفیت و زمان بندی و مدیریت استعداد و عملکرد. .
این ربات ها از مدل های زبان بزرگ (LLM) برای برقراری ارتباط به زبان طبیعی و انجام وظایف برای کارکنان در سراسر Salesforce و Workday استفاده می کنند.
کارمندان می توانند از طریق Slack با دستیار هوش مصنوعی درگیر شوند و Workday به طور بومی در پلتفرم همکاری یکپارچه شود.
سپس، مزایای تجاری گسترده تری وجود دارد که ناشی از تأثیر بالقوه دستیار هوش مصنوعی بر بهره وری کارکنان است.
مشارکت همه چیز به نام تجربه کارمند نیست. ادغام مجموعه داده های عظیم این دو فروشنده نیز به نفع کارفرمایان است.
به وظایف توسعه شغلی مانند هماهنگی کارهای اداری یا تهیه منابع فکر کنید. اکنون، سؤالات کارکنان را برای HR در مورد زمان مرخصی با حقوق (PTO)، مزایا یا برنامه های مراقبت های بهداشتی در نظر بگیرید. اینها انواع مشاغل و پرس و جوهایی هستند که ربات آنها را خودکار می کند.
Workday از شبکه شریک Salesforce Zero Copy برای این امکان استفاده می کند.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/the-big-salesforce-workday-announcement-a-closer-look/
Workday می تواند از سرمایه گذاری هایی که Salesforce قبلاً در هوش مصنوعی و نمایندگی های خدمات ،شتین انجام داده است، استفاده کند، بنابراین مجبور نیست خودش آنها را بسازد.
هفته گذشته Salesforce و Workday همکاری خود را به سطح بالاتری رساندند.
کاربران روز کاری همچنین ممکن است از پیش بینی های Salesforce برای نظارت بر اینکه آیا در مسیر رسیدن به اه، مالی و مشارکت در برنامه ریزی مستمر هستند، استفاده کنند.
در همین حال، Workday همچنین مزایای منحصر به فردی را از این مشارکت دریافت می کند، زیرا راه خود را به خط مقدم نوآوری هوش مصنوعی سازم، باز می کند. همانطور که وتمن بیان کرد:
مطابق با ربکا وتمن، مدیر عامل و تحلیلگر اصلی Valoir، این همگرایی داده ها مهم ترین بخش اعلامیه است. او به CX Today گفت:
به هر حال، این در مورد موفقیت انسان ها و هوش مصنوعی در کنار هم است. این اعلامیه به Salesforce اجازه می دهد تا دامنه موفقیت خود را فراتر از فعالیت های مرتبط با CRM افزایش دهد.
این در مورد گردآوری داده های مشتری، کارمند و مالی برای تقویت هوش مصنوعی، ادغام پلتفرم های Workday و Salesforce است تا ربات های Salesforce Service Agent بتوانند به سؤالات کارکنان در مورد منابع انس، و امور مالی پاسخ دهند.