با چنین دقتی، Salesforce پلتفرم Agentforce خود را متمایز می کند، زیرا – در Dreamforce – مدیرعامل، مارک بنیوف، نمایندگان خود را به ،وان “کمترین توهم زا” بودن ربات های خودمختار مجهز به GenAI به بازار عرضه کرد.
حفظ این شهرت برای Salesforce ضروری است زیرا به دنبال غلبه بر ترس بسیاری از تیمهای CX از اجرای GenAI بدون حضور انسان در حلقه است.
Salesforce همه اینها را کاملاً غیرمجاز وعده می دهد و قبلاً آواتارهای نماینده را برای موارد استفاده مانند بازخورد فروش، کمک آموزشی به کارمندان و مدیریت رویداد زنده در نظر گرفته است.
در حالی که هوانگ اشتیاق خود را برای شراکت با Salesforce به اشتراک گذاشت، این مشارکت یکی از بسیاری از همکاریهای بی،ه NVIDIA است.
آن مثال اول را در نظر بگیرید. یک آواتار نماینده ممکن است یک مکالمه را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل کند و پیشنهاداتی را برای بهبود تعامل ارائه دهد. همچنین ممکن است محصولات را توصیه کند، اشتباهات را تصحیح کند، و نکات کلیدی صحبت را در لحظه برجسته کند.
در جاهای دیگر، NVIDIA به SAP کمک می کند تا LLM ها را برای نوآوری های خاص بخش تنظیم کند. در همین حال، با ServiceNow، راهحلهای خدماتی مبتنی بر GenAI را برای شرکتهای مخابراتی ایجاد میکند که BT یک مشتری اولیه است.
به این ترتیب، انویدیا نه تنها هوش مصنوعی Salesforce را تقویت میکند، بلکه در پسزمینه نیز کار میکند و به اجرای موتور داده برای آن ماموران Agentforce کمک میکند.
3. آواتارهای Agentforce
به این ترتیب، ،بوکارها باید از NVIDIA انتظار داشته باشند که نقش مهمی در پیشبرد تجربیات مشتریانشان داشته باشد، صرف نظر از اینکه با کدام فروشندهها کار میکنند.
بعد از تعامل، آواتار حتی میتواند با یک نمایش زنده به این بازخورد زنده شود تا اطمینان حاصل شود که فروشنده میداند دفعه بعد چه کاری را بهتر میتواند انجام دهد.
در Dreamforce 2024، Salesforce از همکاری جدید با NVIDIA خبر داد.
NVIDIA این دیدگاه را با Salesforce به اشتراک می گذارد جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا، در گفتگو در Dreamforce 2024 تایید شد.
هیچ شرکتی نمی تواند هوش مصنوعی را به تنهایی انجام دهد و موفقیت به همکاری ا،یستم ها برای بهینه سازی تجربه و هزینه بستگی دارد.
با این حال، این فقط نوک کوه یخ است. از این گذشته، انویدیا با شرکت هایی مانند AWS، گوگل و مایکروسافت نیز همکاری نزدیکی ایجاد کرده است.
با این حال، بخشی که بیشتر هوانگ را هیجان زده می کند این است که چگونه این عوامل هوش مصنوعی با یادگیری بدون نظارت تکامل می یابند.
این به استقرار تاریک برای کمک می کند [Saleforce] مشتریان در حالی که ارزش فوری را ارائه می دهند. ما باید انتظار داشته باشیم که با بلوغ هوش مصنوعی شاهد مشارکت های بیشتری از این دست باشیم.
در حرکت رو به جلو، NVIDIA ممکن است در اینجا نیز کمک کند، زیرا در حال توسعه سیستمهای هوش مصنوعی است که کیفیت پاسخهای آنها را منع، میکند و اطمینان میدهد که آنها ایمن، من، و بهترین پاسخهای ممکن هستند.
به همین دلیل است که شهرت و توانایی قوی NVIDIA در تسریع چرخه نوآوری Salesforce ممکن است بسیار مهم باشد.
2. Data Cloud Computing
او گفت: «ما اکنون عوامل هوش مصنوعی داریم که عقل و همکاری را درک می کنند. «این عوامل میتوانند ظرافتهای درخواستهای ما را درک کنند، از ابزار استفاده کنند، و حتی استدلال کنند و با یکدیگر همکاری کنند.
با بررسی دقیق تر، شراکت این ارزش را به سه روش خاص هدایت می کند.
1. سفارشی سازی مدل هوش مصنوعی
با گذشت زمان، این آواتارها عوامل Agentforce خاصی را که مستقیماً با کارمندان و مشتریان تعامل دارند، تقویت میکنند. در انجام این کار، آنها ممکن است تجربیات انس، و جذاب بیشتری را ارائه دهند، در حالی که راهنمایی های متنی را از طریق صدا و تصاویر ارائه می دهند.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/the-big-salesforce-nvidia-announcement-a-closer-look/
اگرچه، این فقط پسرهای بزرگ نیستند. وارد چندین زیرمجموعه فناوری CX شوید و NVIDIA با بسیاری از برجسته ترین فروشندگان شراکت دارد.
به طور خلاصه، این ،ب است که پلتفرم Salesforce را به هم متصل می کند.
در این همکاری غولهای فناوری با هم متحد میشوند تا Salesforce Data Cloud و Agentforce را با قابلیتهای پلتفرم NVIDIA AI Enterprise القا کنند.
با توجه به این همسویی در چشم انداز NVIDIA و پیشنهاد Agentforce Salesforce، چشم انداز نوآوری مش، هیجان انگیزتر می شود.
Salesforce از میکروسرویس های NVIDIA NIM و NVIDIA NeMo – که هر دو در پلتفرم NVIDIA AI Enterprise موجود هستند – برای سفارشی سازی مدل های هوش مصنوعی مولد و پیش بینی کننده در سراسر پلتفرم خود استفاده خواهد کرد.
NVIDIA منابع مح،اتی را بهینه کرده و پردازش را در Data Cloud تسریع خواهد کرد. این به مشتریان Salesforce اجازه میدهد تا دادههای سازم، خود را بهطور یکپارچهتر به هم متصل کنند و آنها را در دسترس نمایندگان Agentforce قرار دهند تا بتوانند بر اساس آن عمل کنند.
اگرچه این ممکن است برای آینده باشد، اما مشارکت سه جانبه Salesforce در حال حاضر هوانگ را هیجان زده کرده است. او در پایان گفت: برای صنعت، ما اکنون شاهد آغاز عصر هوش مصنوعی سازم، هستیم. “این یک معامله بزرگ است.”
مایل به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد NVIDIA هستید؟ اگر چنین است، مقاله ما را بررسی کنید: NVIDIA دقیقاً چه کاری انجام می دهد و چرا باید به آن اهمیت دهید؟
تصور کنید مشکلی را به گروهی از عوامل ارائه دهید. آنها عوامل دیگری را پیدا خواهند کرد که می توانند به انجام ماموریت کمک کنند، گرد هم آیند و مشکل را حل کنند.
همانطور که رهبر CRM به طور فزاینده ای نوآوری خود را بر روی صنایع خاص متمرکز می کند – با 100 ربات خاص بخش در حال حاضر در Agentforce – این سفارشی سازی مدل به طور فزاینده ای برای دقت و موفقیت پایدار نمایندگان آن بسیار مهم خواهد بود.
به هر حال، بزرگترین مانع رشد هوش مصنوعی مقیاسی بود که در آن انسانها میتوانستند دادهها را بر،بگذاری کنند. با این حال، برندهایی مانند NVIDIA اکنون میتوانند از مدلهای زب، برای کدگذاری دانش بشری و یادگیری از دادههای چندوجهی استفاده کنند. به این ترتیب، آنها می توانند هوش مصنوعی را به صورت تصاعدی مقیاس کنند.
در حالی که این تنها یک نمونه است، Salesforce در نهایت امیدوار است از NVIDIA NIM Agent Blueprints برای پشتیب، از مشتریان در ساخت و استقرار آواتارهای نماینده خود برای موارد استفاده تخصصی استفاده کند.
Salesforce و NVIDIA چشم اندازی برای آینده نمایندگان مستقل به اشتراک می گذارند
در نهایت، Salesforce آواتارهای عامل هوش مصنوعی را با استفاده از NVIDIA NIM یک بار دیگر در کنار NVIDIA ACE، مجموعه فناوریهای انس، دیجیتال خود، توسعه خواهد داد.
این حرکت همچنان به ماموریت Salesforce برای تقویت Data Cloud ادامه میدهد، همانطور که اخیراً 1.9 میلیارد دلار برای شرکت خود انجام میدهد.
ما سطحی از قابلیت اتوماسیون را به ارمغان خواهیم آورد که جهان هرگز ندیده است.
انویدیا و فضای فناوری گسترده تر CX
Kerravala همچنین پیشنهاد میکند که مشارکت بین Salesforce و NVIDIA باید نوآوری CX و توانایی اولی برای ارائه راهحلهای کلید در دست را تسریع بخشد.
بنابراین، چرا Salesforce اینقدر روی پلت فرم داده مشتری (CDP) سرمایه گذاری می کند؟ زیرا بینش را از انبارهای داده خارجی و دریاچه ها برای غنی سازی سوابق Salesforce می کشد. همچنین ابرداده را در بین تیم های مختلف سازم، کانال می کند.
زئوس کراوالا، تحلیلگر اصلی در ZK Research، پیوند را تحسین کرد. او به CX Today گفت: “من فکر می کنم مشارکت هایی مانند این آینده فناوری است.
برای اینکه Salesforce به هدف خود در استقرار “میلیاردها” از این عوامل “در سال های آینده” دست یابد، کاهش این ترس ها و ارائه سریع نمایندگان Agentforce جدید کلیدی است.
به ،وان مثال، در CCaaS، با Avaya، Genesys، و Five9 کار میکند، که همگی به سرعت در مسیر حرکت قرار گرفتند و از کتابخانههای نرمافزاری NVIDIA، ا،یستم گسترده هوش مصنوعی و سختافزار استفاده ،د.
فروشندگان نرم افزار سازم، ابزارهایی را به مشاغل ارائه می دهند. به طور معمول، کارکنان انس، از این ابزارها استفاده می کنند. اما، با راهاندازی Agentforce، چشماندازی برای عوامل هوش مصنوعی به وجود آمد که در بالای این ابزارها قرار بگیرند و کاراییهای جدیدی را باز کنند.
با این وجود، با افزایش تعداد Agents در Agentforce، Salesforce در مقیاسبندی نردههای محافظ خود با چالشهایی مواجه خواهد شد. رهبر CRM باید این را از نزدیک در نظر بگیرد، زیرا دقت در پیشنهاد آن نقش اساسی دارد.
هوانگ افزود: «این چرخ طیار در حال شتاب گرفتن است و پیشرفتی که در یکی دو سال آینده در عوامل هوش مصنوعی خواهیم دید، دیدنی و غافلگیرکننده خواهد بود».